Alkaa hermot mennä tähän työnhakuun!
En ole edes työtön, vaan työpaikkaa yritän vaihtaa, koska alan saada tarpeekseni nykyisestä työpaikasta.
Olen lähettänyt yli 20 hakemusta, myös avoimia ja yhteenkään niistä ei ole edes viitsitty vastata että "kiitos, mutta valmintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun". Onko hakemukseni todellakin niin huonoja? Vai eikö töitä oikeasti ole tarjolla?
Yhtä pelleilyä tämä töiden haku.
Kommentit (39)
Joko sinun alallasi ei ole töitä tällä hetkellä tai sitten hakemuksissasi on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan, työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Niin on näin on niin on.
Sinä se pelle olet. Osaava ihminen on aina haluttu ja aina saa työpaikan kun haluaa.
Nykytyönantajien aivoitukset ovat omanlaisensa. Ei niistä ota Erkkikään selvää. Toivottavasti jossain vaiheessa tärppää👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Sinä se pelle olet. Osaava ihminen on aina haluttu ja aina saa työpaikan kun haluaa.
Työ otetaan vastaan ja mennään aamulla vastaanotettuun työhön.
Ehkä haaveilet sellaisesta työstä johon on satoja parempia hakijoita.
Töitä ei yksinkertaisesti ole. Ei ainakaan ns. normaaleja työpaikkoja eli kokoaikatyö, toistaiseksi voimassaoleva, palkkatyö ja EI vuokratyöpaikka. Tällä hetkellä opettajanpaikkoja on eli määräaikaiset, kesäksi työttömäksi laitetut opettajat hakevat omia työpaikkojaan. Ja tietysti sotepuoli: lääkärit, sairaanhoitajat ja lähihoitajat. Ja hallitus tekee koko ajan lisää työttömiä silmät kiiluen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on näin. Kaksi ammattitutkintoakin löytyy. Olen vielä alle kolmekymppinen, mutta useampi työpaikkakin on ollut. Ja aukoton cv. Vmp.
Ap
Paistaako läpi se että motiivi on vaan päästä eroon nykyisestä työstä
Hain viestintäsuunnittelijaksi. Vain 571 hakijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ otetaan vastaan ja mennään aamulla vastaanotettuun työhön.
Tämä on aina yhtä hauska kommentti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘🤣🤣
20 hakemusta ei ole edes kovin paljon...kun liikutaan kolminumeroisissa luvuissa, voi sanoa oikeasti hakeneensa töitä.
Tällä hetkellä on erittäin huono aika hakea töitä ihan meriiteistä riippumatta. Puolen vuoden päästä on jo ihan eri tilanne. Ei se sinua lohduta, jos nykyinen paikka kyrsii pahasti, mutta saat edes rahaa jostakin tällä välin.
Puhelinmyynnissä on vapaita työpaikkoja, suoraan näköalapaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Hain viestintäsuunnittelijaksi. Vain 571 hakijaa.
Minä hain myyjäksi. Yli 700 hakijaa.
Minä olen kovasti työttömänä odottanut vastaanotettavaa, tarjottua tai osoitettua palkkatyötä.
Mitään näistä kolmesta minulle ei ole tarjottu.
Ehkäpä joku maahantuotu kelpaa paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kovasti työttömänä odottanut vastaanotettavaa, tarjottua tai osoitettua palkkatyötä.
Mitään näistä kolmesta minulle ei ole tarjottu.Ehkäpä joku maahantuotu kelpaa paremmin?
Ei ou eikä ole ollut.
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan, työn vastaanottaminen kannattaa nyt.