Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Ihana Portugal ❤️
Määkivä ääni. Laulun aihe ihan hyvä.
Hahhahahhahahah. Eipä päässyt finaaliin liian vähillä vaatteilla. Hahhahhhahhaaahhhah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko kukaan heittää lonkalta montako samanlaista vähäpukeista naista ketkutti lavalla tänä vuonna 😄 Siis niinku artistia. Mä oon unohtanut niistä jo suurimman osan mut jos joku muistais paremmin. Nimittäin niitä oli kyllä monta. Liikaa.
Liikaa! En tiedä olisiko Eleni Foureiran Fuegokaan pärjännyt tänä vuonna kun niin paljon samantyyppisiä naisartisteja
Tuo esitys oli täysin omaa luokkaansa. Suorastaan legendaarinen. Tämän vuoden pimuja ei voi verratakaan.
Italia keskittyy euroviisuissa muotinäytökseen ja huutamiseen lavalla, haastatteluissakin vaisuja ja eleettömiä. Suomi esiintyy täysillä ja ammattitaidolla, musa ja bändiläisten karisma puhuu puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomi esiintyy finaalissa paikalla 16, Saksan ja Bulgarian välissä. Italia esiintyy kolmanneksi viimeisenä. Italian pussiin meni tämä.
Italialla ei ole voitonmerkkinä lämppäävää keskisormea. Suomelle Saksa hoitaa sen homman.
Milloin viimeks suomi oli finaalis? Teräsbetoni oli vissiin joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi esiintyy finaalissa paikalla 16, Saksan ja Bulgarian välissä. Italia esiintyy kolmanneksi viimeisenä. Italian pussiin meni tämä.
kumpaa puoliaikaa toi 16 sija on?
Loppupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä juuri minkälainen biisi Unkarilla oli, kun joku sen mainitsi. En kyllä muista nyt yhtään.
No, eipä ihme kun ei tullut mieleen, eihän Unkari osallistunut tämän vuoden viisuihin. Joku tarkoittaakin varmaan Bulgariaa.
Jos mun kommentista puhutaan, niin tarkoitin Ukrainaa. Bulgariakin hyvä kyllä. Mutta Ukraina Suomen kanssa kärjessä.
Viimeinen kunnollinen euroviisuvuosi taitaa olla ollut 2015. En jaksa enää seurata kisoja. Suomen tämän vuotisen biisin olen kuullut. Kuka oikeasti uskoo sen pärjäämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko kukaan heittää lonkalta montako samanlaista vähäpukeista naista ketkutti lavalla tänä vuonna 😄 Siis niinku artistia. Mä oon unohtanut niistä jo suurimman osan mut jos joku muistais paremmin. Nimittäin niitä oli kyllä monta. Liikaa.
Liikaa! En tiedä olisiko Eleni Foureiran Fuegokaan pärjännyt tänä vuonna kun niin paljon samantyyppisiä naisartisteja
Tuo esitys oli täysin omaa luokkaansa. Suorastaan legendaarinen. Tämän vuoden pimuja ei voi verratakaan.
Samaa mieltä. Nämä on kuin jotain halpakopioita Elenistä tämän vuoden naisketkuttelijat.
Vaikka en Dark Siden ylin ystävä olekaan ja vaikka UMK-tarjonnasta löysin itselleni mieleisempiä biisejä, uskoin, että sillä on UMK-biiseistä parhaat menestymismahdollisuudet itse viisuissa, koska lajityypissa ei ole paljon kilpailua. Kun kuuntelin semin muita kappaleita etukäteen, olin finaalipaikasta varma, vaikka arvelin että raadit dissaavat rockia. Ihanaa, kun bändi näytti kotimaiselle "Finland nul points" -väelle närhen munat eilen!
Lisäksi veikkaan, että Suomi saattoi eilen jopa voittaa yleisöäänet. Tuntuu, että kummassakin semissä olisi jätetty yleisöäänten voittaja viimeiseksi, kun finaaliin menijöitä paljastettiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Loco loco kerää niin paljon katseluja ja sometykkäyksiä? Miten niin moni voi olla innostunut serbiankielisestä keskinkertaista tusinapopista? Vai onko ostettuja/manipuloituja katselukertoja/tykkäyksiä?
No, kiimaiset katselevat...
Lordihan esiintyi aikoinaan 17. Numerolla. Tämän voi tarkistaa youtubesta. Nyt Suomi esiintyy numerolta 16 eli eipä ole paljon eroa
Oon nyt tosi tylsä negis, mutta en oo kuullut vielä yhtäkään oikein hyvää viisua! Suomi ja Sveitsi aika lailla ainoat erottuneet. No toki Venäjä ja Ukraina jäivät myös mieleen. Ehkä tää tästä kun finaalissa kuulee kaikki uudestaan. Islannista ja Italiasta olin kuullut paljon hehkutusta mutta voi blaah, kumpikaan ei ollut minusta kappaleena mikään huippu.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyn jos grand finalessa Suomi ei ole top 5 tai jopa top 3 sakissa. Kyllä niin paljon näyttää faneja olevan ympäri Eurooppaa kun seuraa eri YouTube-kanavien kommentointia. Miksei pojat voisi jopa tehdä lordit! Eipä muistu mieleen että muulloin oltaisi jo semeissä hurrattu jonkun tietyn maan puolesta jatkoon pääsystä.
Faneja on, mutta ammattilaisraadit suosivat radiopoppiksia, ei mitään rockinräminää. Siksi en usko noin korkeaan sijoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italialla ei ole voitonmerkkinä lämppäävää keskisormea. Suomelle Saksa hoitaa sen homman.
:-D
Ei se puku ole enää keskisormipuku. Tosin, se näyttää edelleen keskisormelta ja ihmiset voi muistaa että se oli keskisormi. Saksan biisi on myös niin huono että kuka tahansa kuka esiintyy sen jälkeen saa jo siitä varmaan muutaman lisäpisteen.
Toivon että Suomi ei saa pisteitä. Esitys lähellä vihapuhetta. Onneksi keskisormen näyttö edes kiellettiin.
Islannilla on hyvä ja iloista mieltä tuova kappale.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Kypros, Azerbaijan, Moldova, Kreikka, Serbia, Maltakin. Semifinaaliin jäänyt Kroatia. Unohtuiko joku?
Finaalissahan se nähdäänkin.