Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Ei voisi olla massamusiikkimaisempaa biisiä Kroatialta. Biisi ei kiinnosta itseäni yhtään. Esityksessäkään ei yhtään kehuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Madonna kopio tuo tik tok, kimaltava karvakolmio
Madonna kääntyy haudassaan.
Eiku...
Kroatian mimmillä on tarttuva biisi ja hyvä esitys!
Yllätyksekseni olen tähän mennessä eniten tykästynyt the Roopiin jonka biisistä en etukäteen niin välittänyt. Hauska esitys. Myöskin Norjan Tix iski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein aloin itkemään kun TIX otti lasit pois :( Rohkea!
En nähnyt. Mit ihmeellistä lasien ottamisella pois?
Hän on ilman laseja oma itsensä, lasien kanssa TIX...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein aloin itkemään kun TIX otti lasit pois :( Rohkea!
En nähnyt. Mit ihmeellistä lasien ottamisella pois?
Hänellä on tourette. Kuten on myös Billie Eilishilla.
Mikon Tik-Tok-kiekaisu tossa biisin esittelyssä oli huvittava :D
Mitä nuo houmot tuolla katsomossa tekee, vierivieressä, koronan aikana. Kaikki kai testattu, mutta kaipa sinne pari väärää testiäkin joukkoon mahtuu
Melkein kaikki on yllättänyt positiivisesti. Postikortit tosin ei... Mut Ihanaa silti.
Croatia parempi kuin Belgia minusta.
Belgian laulaja näyttää 80-luvun Ami Aspelundilta.
Täällä voi jatkaa keskustelua
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-2021.2616154/
Omat suosikit tähän mennessä Norja (hyvä ääni ja pidin kohdasta, jossa laulaja otti aurinkolasit pois kun hän ei yleensä ikinä esiinny ilman niitä) sekä Venäjä, joka ei aiemmin minua yhtään kiinnostanut mutta tästä livevedosta tykkäsin. Myös Liettua oli hyvä. Kyproksen biisi sinänsä kiva ja mukaansatempaava, mutta toivoisin ettei pääse finaaliin tuon selvän kopioinnin takia.
Olen tykännyt aikoinaan Hooverphonicista mut tää ei nyt toimi..
Hauska nähdä, miten nämä live-esitykset muuttavat mielipiteitäni täysin, vaikka oon tässä pari kuukautta jo luukuttanut noita viisubiisejä! Taitaa tulla ihan toisenlainen henkilökohtanen top 10, verrattuna siihen mitä ensin ajattelin
Ei tämä Belgiakaan itseäni säväytä. Liian tasapaksua musiikkia.
Valtaosa tämän semin esiintyjistä näyttää olevan hopeaan puettuja naislaulajia seuranaan ryhmä tanssijoita.