Ovatko nykynuoret tyhmiä?
Ja kiittämättömiä? Ja jotakuinkin yksinkertaisia? Pelataan pelejä ja masennutaan. Ei sosiaalisia taitoja juurikaan.
Kommentit (25)
Jos muksut on työnnetty pienestä asti jonkun ruudun eteen, et vanhemmat saa vapaa-aikaa, niin lopputulos on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Putousohjelomat alleviivaa
Ei nuoriso katso telkkaria ja putousta. Niitä kattoo lapset ja keski-ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat niin mitä se kertoo meistä kasvattajista?
Minä olen eri mieltä, varkaat voivat kertoa miksi, minä en.
Valitettavasti asia on kyllä näin. Ei tietenkään koske kaikkia, mutta suurta osaa. Syy on huonossa vanhemmuudessa, ja yhteiskunnassa joka on nykyään aivan liian kaupallinen ja pinnallisuutta korostava.
Sehän jo tutkittiin, että n. vuoden 1979 tienoilla oli kehityksemme lakipiste ja siitä eteenpäin on alamäki jo alkanut. Eli kyllä valitettavasti uudet polvet tyhmistyvät. Ja puhtaan Suomesta siis, luultavasti muissakin vastaavissa maissa sama kehitys.
Hyödylllisiä kuluttajia. Yksityistetäään yhteiskunta ja tehdäään kouluistamme maksulllisia ja ihmisistä orjia.
Tyhmät ja keskinkertaiset vanhemmat saa tyhmiä ja keskinkertaisia lapsia ja tilastollisesti lisääntyvät eniten.
Kyllä ovat.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nuoret-ovat-tyhmempia-nyt-kuin-30-vuot…
Artikkeli on maksumuurin takana, mutta otsikko kertoo jo oleellisen. Kasvatuksella ei ole mitään tekemistä asian kanssa vaan ne vaan on typeriä.
M u r h a a v a t ja pahoinpitelevät ikätovereitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ja keskinkertaiset vanhemmat saa tyhmiä ja keskinkertaisia lapsia ja tilastollisesti lisääntyvät eniten.
Mistä sinä tuon keksit? Laita niitä tilastoja väitteesi tueksi.
Huommaan, että historia ja yhteiskuntaoppi on ainakin jäänyt sinulta lukematta koulussa, mutta älä nyt yleistä oman perheesi asioita meidän muiden ongelmaksi.
Nuorison ongelma on erilaisuuden sieto.. Monelle nuorelle tuntuu olevan vaikeaa normaali käytös tuntemattomien kanssa.
No itse asiassahan se on juuri päinvastoin. Kouluissa nuorten tietotaso on kasvanut koko ajan ja älykkyyskin lisääntyy, ei vähene. Googletapa vaikka Flynnin ilmiö - äo-tutkimuksissa keskivertopistemäärä kasvaa koko ajan niin, että testejä on ollut pakko vaikeuttaa, että ka pysyisi lähellä sataa.
Ja nykynuoret dokaavat ja rötöstelevät myös vähemmän kuin me aikoinamme.
Mutta ap ilmentää hyvin jo antiikin Kreikassa tunnettua ilmiötä. Kalkkikset tuppaavat idolisoimaan omaa nuoruuttaan ja voivottelevat, että "nuoriso on pilalla".
Eivät ole. Minä näen ison eron 10v nuoremmassa veljessä, ja 5v nuoremmassa siskossa. Kumpikaan ei pöljäillyt tai ryypännyt pitkin kyliä. Vasta oli tutkimus, jonka mukaan nuoret ovat nykyään fiksumpia.
Ovat