Uskotteko että koko väestö rokotetaan virallisen suunnitelman mukaan, eivätkä esimerkiksi johtavassa asemassa olevat saa rokotusta etukäteen ?
Itse uskon, että esim. hallitus, sairaanhoitopiirien johto, kaupunginjohtajat ym ovat saaneet rokotukset ensimmäisten joukossa. En usko että joutuvat odottamaan syksyyn (tai milloin muut rokotetaankaan), kuten muu riskiryhmään kuulumaton väestö.
Miten itse ajattelet?
Kommentit (5)
Juu, hallitus on taatusti saanut jo molemmat rokotukset. Lähinnä hämmentää se, ettei tätä ole kerrottu. Ehkä eivät kehtaa kertoa kun koko koronatilanne ja varsinkin rokotehankinnat on hoidettu niin käsittämättömän huonosti.
Entä esim. yritysjohtajat tms joiden toimintakyky ei ole yhteiskunnan toiminnan edellytys?
Vierailija kirjoitti:
Hallitus, sairaanhoitopiirien johto, kaupunginjohtajat ym. ovat kaikkein haavoittuvimmassa asemassa yhteiskunnassamme. Velvollisuutenamme on taata näiden ryhmien arjessa selviytyminen.
Tämän on pakko olla sarkasmia.
Minulle asia aivan sama. Itse en ota rokotusta kuitenkaan.
Hallitus, sairaanhoitopiirien johto, kaupunginjohtajat ym. ovat kaikkein haavoittuvimmassa asemassa yhteiskunnassamme. Velvollisuutenamme on taata näiden ryhmien arjessa selviytyminen.