Missä kohtaa viestittelyä on hyvä laittaa alastonkuva naiselle?
Olemme jutelleet tämä naisen kanssa pari viikko, ei olla tavattu vielä. Perjantaina ajattelin piristää hänen työpäivää ja laitoin lounaalla hänelle eroottisen kuvan itsestäni (täysin alastomana, "lippu tangossa ;)"). Nyt hän ei ole vastannut mitään tuohon. Aika outoa kun ennen sitä tuntui että vastasi aina melkein heit viesteihin. Lähetinkö tuon kuvan liian aikaisin?
Kommentit (62)
typerä,miks lähettelet nakkikuvia kellekään!
Kukaan nainen ei halua nähdä alastonkuvia miehistä. Ettekö jo tajua että naisten seksuaalisuus EI ole visuaalista?
Lukeeko sulla juhlakunnossa olevassa lipputangossa "Porvoosta terveisiä"?
Missä olit itse lounaalla alasti lippu tangossa?🤣 Koska työtönhän et voi olla, se on kuulemma turn off
Jaa-a minä en kyllä puolitutulle lähettäisi alaston kuvaa itsestäni, ties minne se päätyy. Joku voi vaikka julkaista ne netissä, eikä välttämättä imartelevassa yhteydessä...
tuli mieleen se merimiesvitsi,merimies joutui sairaalaan ja sairaanhoitaja kysyi että miksi sulla lukee Adam kikkelisää. Merimies sanoi että lue vähän lisää,siinä lukee Amsterdam.
Nainen vaikuttaa huumorintajuttomalta ja takakireältä jos ei tykkää pippelikuvista mieheltä.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko sulla juhlakunnossa olevassa lipputangossa "Porvoosta terveisiä"?
Taitaa lukea "Porvo-" kun tila loppui kesken 🤣
Otsikon kysymykseen: ei koskaan!!! Toisen alastomaan vartaloon ehtii tutustua sitten tositoimiin ryhtyessä.
Ainoa poikkeus on, jos toinen suoraan pyytää kuvaa – ja silloinkin kannattaa todellakin miettiä *millaisen* laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaikuttaa huumorintajuttomalta ja takakireältä jos ei tykkää pippelikuvista mieheltä.
Mies
Niinpä,ei naurata kun saa pippelinkuvan,pippeli on pikkupojilla,miehillä on....
No tottakai heti sen jälkeen, kun kirjoitat naiselle treffipaikassa "moi ;)" niin heti seuraava teksti vaan nakukuva!
Kyllä, siitä ne naiset niin tykkäävät! He eivät vastaa sen takia, kun punastuvat ja hihittelevät kuvalle ja menevät sitten vessaan katselemaan vähän lisää ;) ...ja sitten unohtuvat sinne koko loppuiäkseen.
Itseasiassa kannattaa tästäedes laittaa vaan ennen sitä "Moi ;)" tekstiä! Heti ekana kuva vaan kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Siirry seuraavaan.
No ei niitä kikkelikuvia tarvitse muillekaan lähettää. Voisi siirtyä opettelemaan käytöstapoja keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Missä olit itse lounaalla alasti lippu tangossa?🤣 Koska työtönhän et voi olla, se on kuulemma turn off
Kyseessä oli vanhempi kuva minkä olin ottanut aiemmin eräälle toiselle naiselle,.
AP
Vuosi avioitumisen jälkeen pyydettäessä.
Jos hän pyytää sitä.