Kuinka moni mies oikeasti pitää bdsm?
Olen lukenut että on yllättävän yleistä naisten keskuudessa nauttia alistetuksi tulemisesta vaikka kaikki naiset eivät sitä kehtaa kertoa ääneen. Mutta kuinka yleistä oikeasti on että mies nauttii alistamisesta? Tutustun jatkuvasti vain vaniljamiehiin ja turhauttaa koska itse haluaisin rajumpia otteita.
Kommentit (24)
No minä ainakin. Aivan laukeamisen rajalla ollut kunnon alistamisen ja intensiivisen piiskaamisen kohdalla. Kun tiedostaa tilanteen, niin vähän keskittyminen herpaantuu ja fiilikset laskee.
Monilla naisilla rumasti sanottuna ”alistuminen” tarkoittaa itsekkyyttä ja laiskuutta. Eli haluaa olla tekemisen kohteena tekemättä itse mitään. Ellei sitten pistetä palvelemaan tai olemaan aktiivinen raipalla.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin. Aivan laukeamisen rajalla ollut kunnon alistamisen ja intensiivisen piiskaamisen kohdalla. Kun tiedostaa tilanteen, niin vähän keskittyminen herpaantuu ja fiilikset laskee.
Monilla naisilla rumasti sanottuna ”alistuminen” tarkoittaa itsekkyyttä ja laiskuutta. Eli haluaa olla tekemisen kohteena tekemättä itse mitään. Ellei sitten pistetä palvelemaan tai olemaan aktiivinen raipalla.
Tiedätkö onko tällaisia sinun kaltaisiasi miehiä enemmistö vai vähemmistö?
Ennen taisi tulla turpaan naisille tavan takaa ja seksielämä kukoisti. Tasa-arvo vei nautinnon naisilta ja sitä myöten myös miehiltä. Nykyään naisia kiinnostaa vain rikolliset, kuten lehtien palstoilta saa lukea.
Itseäni voisi kiinnostaa, jos subit olisivat aidosti subeja. Oma vähäinen kokemus oli lähinnä että subi halusi määritellä session ja minkäänlaista aitoa halua tyydyttää domia en havainnut. Itse alistamisesta en saa kiksejä. Mutta on kiva tehdä naisesta omien toiveiden objekti. Parhainta seksiä olen saanut naisilta, joilla ei ole estoja kokeilla juttuja.
Tässä on kohtaanto-ongelma. Alistuva nainen tarvitsisi dominoivan miehen, mutta koska feministinen kasvatus on kuohinut miehet, heitä ei ole paljoa.
Voisin kuvitella, että jos nainen haluaa piiskaa ja mies siihen suostuu ilman sen kummempaa mielenkiintoa, kokemus varmaankin jää laimeaksi. Mutta jos piiskaus saa miehen kyrvän valuttamaan touhutuppoja, alistuminen on varmasti mieluisaa.
Mun mies. Se haluaisi pitää ohjat käsissä muutenkin, eli suunnittelee mielellään asiat ja laatii suunnitelmat yms. ja haluaisi, että asiat menis hänen tavallaan. Hän osaa silti tehdä kompromisseja ja haluaa, että kaikki vain sujuu hyvin ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Meidän välinen suhde on myös tasa-arvoinen ja hän kohtelee kaikkia perheessä ja ystäviäänkin hyvin.
Tämmöinen mies tykkää ottaa kontrollin käsiinsä myös makuuhuoneessa, ja siellä alistun hänen tahtoonsa. Taisteli ennen sitä vastaan, mutta onneksi itse tykkään, kun että miehellä on valta makuuhuoneessa. Seksielämä menee siis lähellä täydellisyyttä.
Oletteko te piiskaa haluavat naiset saaneet lapsena remmiä ja tämä jotenkin toisintaa sitä?
Minua ei yhtään kiinnosta se BDSM-"rekvisiitta" siis ne kaikki oudot välineet ja piiskat, sitomiset, pallot, nahka-asut jne. Hyh, ei yhtään innosta nämä
Mutta sellainen perinteinen kuritus tavallisella nahkavyöllä takapuolelle , jos nainen on ollut tuhma, niin innostaisi kyllä. Siis tietenkin vaan, jos nainen itse sitä haluaa.
Onko tällainen miten yleistä?
t: mies
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin totta, monet ns. alistuvat naiset ovat vaan lahnoja.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yhtään kiinnosta se BDSM-"rekvisiitta" siis ne kaikki oudot välineet ja piiskat, sitomiset, pallot, nahka-asut jne. Hyh, ei yhtään innosta nämä
Mutta sellainen perinteinen kuritus tavallisella nahkavyöllä takapuolelle , jos nainen on ollut tuhma, niin innostaisi kyllä. Siis tietenkin vaan, jos nainen itse sitä haluaa.
Onko tällainen miten yleistä?
t: mies
Vanilja-bdsm
Pidän ja paljon. Oikeasti se on kuitenkin leikki. Onko kukaan ajatellut, että subilla on oikeasti enemmän valtaa kuin domilla. Muuten se ei ole mielestäni normaalia. Alistan suostumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni voisi kiinnostaa, jos subit olisivat aidosti subeja. Oma vähäinen kokemus oli lähinnä että subi halusi määritellä session ja minkäänlaista aitoa halua tyydyttää domia en havainnut. Itse alistamisesta en saa kiksejä. Mutta on kiva tehdä naisesta omien toiveiden objekti. Parhainta seksiä olen saanut naisilta, joilla ei ole estoja kokeilla juttuja.
Tottakai subi määrittää itse sen, mitä hänelle saa tehdä ja mitä ei, ja domi tekee asioita sitten sen puitteissa. Ihan ensimmäinen sääntö bdsm-hommissa heti turvasanan sopimisen jälkeen. Kuulostat vaaralliselta kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä et saa kiksejä alistamisesta eikä kiinnosta subin halut eikä rajat niin miksi kukaan sulle haluaisi alistuakaan? Ei voisi vähempää kiihottaa ryhtyminen jonkun "toiveiden objektiksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän siinä pitäisi tehdä, kun on sidottu käsistä ja jaloista niin tiukkaan kiinni, ettei pysty liikkumaan ollenkaan. Ei hemmetti, en oo kyllä ajatellut olevani lahna, mutta vissiin sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te piiskaa haluavat naiset saaneet lapsena remmiä ja tämä jotenkin toisintaa sitä?
En ole saanut lapsena. Leikin kyllä jo pienenä, että sain joltain "ritareilta, jotka tulivat ryöstämään prinsessan orjakseen". Jooh, jo joskus 8-vuotiaana. Eli se oli seksuualista lapsesta asti ja vaikka minua ei piiskattu, tiesin kyllä sellaisen asian olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän ja paljon. Oikeasti se on kuitenkin leikki. Onko kukaan ajatellut, että subilla on oikeasti enemmän valtaa kuin domilla. Muuten se ei ole mielestäni normaalia. Alistan suostumuksella.
Niin sitä jaksetaan toitottaa. Mutta minä olen sitä mieltä, että se joka pystyy tuottamaan enemmän mielihyvää ja kokemuksia toiselle on se, jolla valta tässä tilanteessa on. Eli mielestäni mielihyvä on puhtainta valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän siinä pitäisi tehdä, kun on sidottu käsistä ja jaloista niin tiukkaan kiinni, ettei pysty liikkumaan ollenkaan. Ei hemmetti, en oo kyllä ajatellut olevani lahna, mutta vissiin sitten :D
Mutta haluat päätyä tilanteeseen, jossa voit hyvällä omallatunnolla olla tekemättä mitään ja keskittyä vain omiin aistimuksiisi?
Mene alan yhdistysten bileisiin. Eiköhän niitä taas järjestetä sitten, kun koronatilanne antaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä jaksetaan toitottaa. Mutta minä olen sitä mieltä, että se joka pystyy tuottamaan enemmän mielihyvää ja kokemuksia toiselle on se, jolla valta tässä tilanteessa on. Eli mielestäni mielihyvä on puhtainta valtaa.
On olemassa turvasana. Ja jos sitä ei alistava osapuoli ymmärrä, niin ollaan hyvin hyvin väärillä poluilla. Jotkut kiihottuvat alistamisesta, jotkut alistumisesta. Se on leikkiä. Minun tiedossa on, että näissä porukoissa ollaan suvaitsevaisempia kuin monessa muussa ympäristössä. Mielipiteensä saa kukin toki pitää.
Up