Mulla on hyviä kokemuksia tinder-miehistä
Täällä on paljon negatiivista ja haukkumista miehistä, joita on tavattu tinder-treffeillä. Itse käytin tinderiä n kahden vuoden ajan aika aktiivisestikin välillä ja tapasin paljon miehiä, eikä kenestäkään oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa. Olen 40+, n, ihan tavis, kuvani eivät olleet käsiteltyjä tai filtteröityjä, ihan perus kuvia joita oli otettu eri tilanteissa ja muutenkaan en panostanut profiiliin, taisi olla välillä ilman tekstiä ja jossain vaiheessa lisäsin sinne maininnan että minulla on lapsia.
Sain aina ihan valtavasti osumia, ja lähes jokainen match aloitti keskustelun ja keskustelut olivat ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamtta asiallisia. Oikeastaan kaikki matchit ehdotivat tapaamista, suurinta osaa en tavannut mutta joitakin tapasin, esim lapsivapaina viikonloppuina välillä yleensä 0-1 tapaamista sovin viikonlopulle ja menivät aina hyvin. Jokainen näistä miehistä ehdotti uutta tapaamista, suurinta osaa en halunnut tavata uudelleen kun ei ollut kemiaa tai ei herännyt suurempaa kiinnostusta mutta osan kanssa sovittiin uudet treffit, ja muutaman kanssa syntyi muutaman kuukauden tapailusuhteita, mutta lopulta aina mulle tuli tunne etten ole täysillä mukana. Tuntui että miehet olivat tosi ihastuneita poikkeuksetta, jota ihmettelin koska olen tosiaan ihan tavis, lapsia on ja en ole mikään ihan nuorikaan. Sanoin siitä sitten aina kyseiselle miehelle ja tapailu loppui. Kertaakaan kukaan ei käyttäytynyt törkeästi tai ilkeästi tai mitään muutakaan. Tapaamani miehet olivat ihan tavallisia, n. 40 v (ikähaarukka muistaakseni 38-52 v) useimmat olivat eronneita isiä mutta osa oli lapsettomia. Muistaakseni paria poikkeusta lukuunottamatta akateemisia ja ns hyvin tienaavia, vakaassa taloudellisessa asemassa ja muutenkin tasaista elämää viettäviä. Urheilullisia suurin osa, kivoja harrastuksia, ystäviä, keskustelutaitoa, ihan ok näköisiä, osa jopa todella söpöjä. Empaattisia, fiksuja toiset huomioonottavia. Kukaan ei yrittänyt väkisin lähennellä tai pussailla tms. Muistaakseni olisko kahden miehen kanssa näistä ikinä pussailuun asti edettiin, suurimman osan kanssa läheisin asia oli halaaminen. Miehet kommentoivat sitä erotessa että he ajattelivat että mä haluan ottaa rauhallisesti eivätkä halua painostaa.
Summa summarum, minusta suomalaiset miehet ovat ihania ja ihan tavallisia, kivoja ja ystävällisiä. En tiedä millaisin kriteerein täällä muut naiset etsivät seuraa mutta minulla ei ole mitään kurjaa sanottavaa, ja mielestäni näitä suomalaisia miehiä haukutaan ihan turhaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kanssa 46 v nainen ja ihmetellyt Tinderissä olevaa suosiota. Parisuhdetta etsin. Minuun ihastutaan helposti, ja olen yllättynyt tästä.
Tosin olen siro, hoikka, ja DD-kupin kiinteät rinnat. Isot silmät ja täyteläiset huulet, blondi. Urheilullinen kroppa, sillä urheilen 5 krt viikossa, ja hoikka koska syön terveellisesti. Luulin, etten enää ikäni takia kelpaa varsinkin kun on kaksi teiniä. Ei tunnu miehiä haittaavan.
Ja miehille olen sanonut että seksiä harrastan parisuhteessa. Joten noi seksisuhteet/irto ei ole minun juttu.
No minäkin olen hoikahko/normaalipainoinen, urheilen 5-6 päivänä viikossa, vaalea, suuret siniset silmät. Ja 75G. Eikä lapsia (enkä halua) ja ikä vasta 38. Eikä mitään, siis ei yhtään mitään Tinderistä. T. Tuo edellä kirjoittanut n38
Sitten jos sun ulkonäkö ei ole tässä ongelma. Syyt on muissa. ) Joko luulet olevasi kauniimpi ja seksikkäämpi kuin olet, ja matchaat itseäsi korkeatasoisempia. 2)Tai olet helv. Tylsä, negatiivinen, mt-ongelmainen tai joku muu syy.
3) valitset ne vääräntyyppiset miehet
4) et ole seksikäs
5) huono yhteydenpito
Minulla siis todella monet miehet ovat sanoneet että olen todella seksikäs ja naisellinen. Sen lisäksi olen hyvä sosiaalisessa kanssa käymisessä. Olen sivistynyt, älykäs ja osaan puhua kiinnostavasti. Tähän asti 99% treffikumppaneista on kehunut minua ihanan iloiseksi, hymyilevänsä, älykkääksi, ja olen kuulemma kiinnostava. Kuulemma olen epätyypillinen Suominainen; iloinen, avoin ja supernaisellinen. Tähän asti 9/10 miehestä on halunut edetä ekoilla treffeillä toisille. Ja yksi jopa ihastui ekoilla treffeillä niin että olisi heti halunut alkaa seurustelemaan. Seksiä en anna kuin parisuhteessa.
Toi kuulostaa omakehulta, mutta noin miehet ovat minusta sanoneet. Mun ongelma vaan on, että itse sytyn tosi harvoin. Ikävää kun en osaa rakastua ja sitten jää sen takia siihen, kaksiin, kolmansiin treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuus kun on se, että Tinderissä ei voi lähettää kuvia. Ja aloitus on tinderistä. Joten ei, miehet ei lähetä tinderissä dick piccei.
Tinderissä voit asettaa profiilikuvasi, joten siten voit lähettää toiselle alapääkuvasi. Henkilöllä, joka alapääkuvia lähettää tuskin on kovin montaa matchiä, joten tavallaan lähetät sille ehken yhdelle ihmiselle kuvasi.
Komppaan ap:ta. Menin Tinderiin 35-vuotiaana etsimään ns. hyvää miestä itselleni. Löysin, naimisissa ollaan ja lapsi tulossa. Minun kokemuksieni mukaan Tinderissä on paljon mukavia ja asiallisia miehiä. Toki törkeitä ja omituisiakin, mutta heidäthän voi helposti ohittaa/poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan ap:ta. Menin Tinderiin 35-vuotiaana etsimään ns. hyvää miestä itselleni. Löysin, naimisissa ollaan ja lapsi tulossa. Minun kokemuksieni mukaan Tinderissä on paljon mukavia ja asiallisia miehiä. Toki törkeitä ja omituisiakin, mutta heidäthän voi helposti ohittaa/poistaa.
Sinäkin olet sitten nirsoillut eikä kelvanneet tavikset. OHITIT rakkautta kaipaavat miehet. Tyypillinen nainen, huono.
ap:llahan kaikki miehet oli kiinnostuneita tapaamaan uudelleen. Ap, tule kertomaan ihastutaanko suhun muuallakin kuin tinderissä?