Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hyviä kokemuksia tinder-miehistä

Vierailija
21.02.2021 |

Täällä on paljon negatiivista ja haukkumista miehistä, joita on tavattu tinder-treffeillä. Itse käytin tinderiä n kahden vuoden ajan aika aktiivisestikin välillä ja tapasin paljon miehiä, eikä kenestäkään oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa. Olen 40+, n, ihan tavis, kuvani eivät olleet käsiteltyjä tai filtteröityjä, ihan perus kuvia joita oli otettu eri tilanteissa ja muutenkaan en panostanut profiiliin, taisi olla välillä ilman tekstiä ja jossain vaiheessa lisäsin sinne maininnan että minulla on lapsia.

Sain aina ihan valtavasti osumia, ja lähes jokainen match aloitti keskustelun ja keskustelut olivat ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamtta asiallisia. Oikeastaan kaikki matchit ehdotivat tapaamista, suurinta osaa en tavannut mutta joitakin tapasin, esim lapsivapaina viikonloppuina välillä yleensä 0-1 tapaamista sovin viikonlopulle ja menivät aina hyvin. Jokainen näistä miehistä ehdotti uutta tapaamista, suurinta osaa en halunnut tavata uudelleen kun ei ollut kemiaa tai ei herännyt suurempaa kiinnostusta mutta osan kanssa sovittiin uudet treffit, ja muutaman kanssa syntyi muutaman kuukauden tapailusuhteita, mutta lopulta aina mulle tuli tunne etten ole täysillä mukana. Tuntui että miehet olivat tosi ihastuneita poikkeuksetta, jota ihmettelin koska olen tosiaan ihan tavis, lapsia on ja en ole mikään ihan nuorikaan. Sanoin siitä sitten aina kyseiselle miehelle ja tapailu loppui. Kertaakaan kukaan ei käyttäytynyt törkeästi tai ilkeästi tai mitään muutakaan. Tapaamani miehet olivat ihan tavallisia, n. 40 v (ikähaarukka muistaakseni 38-52 v) useimmat olivat eronneita isiä mutta osa oli lapsettomia. Muistaakseni paria poikkeusta lukuunottamatta akateemisia ja ns hyvin tienaavia, vakaassa taloudellisessa asemassa ja muutenkin tasaista elämää viettäviä. Urheilullisia suurin osa, kivoja harrastuksia, ystäviä, keskustelutaitoa, ihan ok näköisiä, osa jopa todella söpöjä. Empaattisia, fiksuja toiset huomioonottavia. Kukaan ei yrittänyt väkisin lähennellä tai pussailla tms. Muistaakseni olisko kahden miehen kanssa näistä ikinä pussailuun asti edettiin, suurimman osan kanssa läheisin asia oli halaaminen. Miehet kommentoivat sitä erotessa että he ajattelivat että mä haluan ottaa rauhallisesti eivätkä halua painostaa.

Summa summarum, minusta suomalaiset miehet ovat ihania ja ihan tavallisia, kivoja ja ystävällisiä. En tiedä millaisin kriteerein täällä muut naiset etsivät seuraa mutta minulla ei ole mitään kurjaa sanottavaa, ja mielestäni näitä suomalaisia miehiä haukutaan ihan turhaan.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeahan tästä on sanoa onko ap oikeasti esim poikkeuksellisen viehättävä/mukava/puoleensavetävä vai tavis. Ovatko ap:n matchit taviksia vai mitä miehiä, onko ap onnistunut vain bongaamaan vaistollaan oikeasti mukavia miehiä vai käyttäytyvätkö samat miehet mukavasti ap:ta kohtaan (syystä x) ja ikävästi joitain toisia naisia kohtaan. 

Emme tiedä onko ketjuun vastannut nainen matchannut ns alfa-miesten vai tavismiesten kanssa. Emme tiedä hänen viehättävyydestään/mukavuudestaan.

Voi olla, että ap on viehättävämpi kuin tässä tulee ilmi tai hän on katsellut jostain syystä mukavampia miehiä kuin monet muut. 

Vierailija
22/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla huonompia kokemuksia. Olen 38, lapseton, nätti, vaalea, naisellinen, fiksu. Kuvat kauniita mutta ei käsiteltyjä eikä heruttelua.

En saa juurikaan matcheja. Tähän aina sanotaan että mitäs tykkäät liian hyvännäköisistä - no en tykkääkään. Laidasta laitaan heitä on, osa nörttejä, osa urheilullisia, osa taviksia, jne. Kaikki paidattomat miesheruttelijat menevät aina hylkyyn. Ja toki myös ulkonäöltään aivan epäkiinnostavat.

(Ja sitä paitsi tällä palstallahan luvataan kaikille naisille seksiä superkomeilta miehiltä Tinderistä... Että mihin voi reklamoida?)

N. 1 viidestä matchistä on lähettänyt mumme viestin, ja niille lopuille laitan itse mutta en ole saanut yhtään vastausta. Siis ainuttakaan!! Miksi matchata kun ei halua jutella?

Ok, minulle viestin lähettäneiden kanssa on ollut keskusteluja mutta kukaan ei ehdota tapaamista. Sitten kun minä ehdotan, he ghostaavat. Selvä.

Sitten kun kahden kuukauden haravoinnin jälkeen saa yhden miehen raahattua kahville, ja on vieläpä oikein mukavaa, on kemiaa ja haluaisi tavata uudestaan, mies ghostaa tai sanoo että kiva mutta ei kiinnosta. Jippii.

Vain yhden kanssa tapasin 3 kertaa minkä jälkeen hän katosi maanpäältä.

Eli en ole juurikaan saanut törkyä sieltä, mutten mitään muutakaan. En voi edes kuvitella elämää jossa miehet ihastuisivat minuun ja haluaisivat tapailla ja ties mitä.

Kokeile tykätä noista ulkonäöltä epäkiinnostavilta ja katso saatko heiltä viestejä/pääsetkö treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa tinderöintiä takana ja kokemukset eivät ole hyvät. Neljät treffit olen käynyt. Heti ensitapaamisella näkee kiinnostaako mies vai ei (Kuvat voivat valehdella tosi paljon). Yksi mies oli kaatokännissä tavatessamme, vaikka meidän piti mennä kahville ;( Yhdestä olisin ollut kiinnostunut, mutta hän ei sitten ollutkaan minusta. Eli mulla tosi huonot kokemukset ;( Enkä usko viihtyväni Tinderissä kauaa...

Vierailija
24/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon matchejä näin nelikymppiseksi naiseksi. Osa miehistä alottaa keskustelun, mutta poistaa myöhemmin sitten matchin.

Vierailija
25/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan sellainen johon muutenkin ihastutaan joka paikassa. 

Vierailija
26/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa 46 v nainen ja ihmetellyt Tinderissä olevaa suosiota. Parisuhdetta etsin. Minuun ihastutaan helposti, ja olen yllättynyt tästä.

Tosin olen siro, hoikka, ja DD-kupin kiinteät rinnat. Isot silmät ja täyteläiset huulet, blondi. Urheilullinen kroppa, sillä urheilen 5 krt viikossa, ja hoikka koska syön terveellisesti. Luulin, etten enää ikäni takia kelpaa varsinkin kun on kaksi teiniä. Ei tunnu miehiä haittaavan.

Ja miehille olen sanonut että seksiä harrastan parisuhteessa. Joten noi seksisuhteet/irto ei ole minun juttu.

Vierailija
27/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Olen samanikäinen ja samassa tilanteessa ja minun kuten kaikkien ystävienikin kokemukset ovat kutakuinkin päinvastaiset sinun tarinaasi. Dick picsejä tulee ennen kuin ehtii D:tä sanoa, ei toivottuja lähentelyitä ekoilla treffeillä, akateemisia miehiä joista huokuu naisviha, alkoholiongelmaa ja muita huumeita jne. jne.

"Dick picsejä tulee ennen kuin ehtii D:tä sanoa"

Onhan se hauskaa somepisteiden vuoksi vauviksella valehdella.

Todellisuus kun on se, että Tinderissä ei voi lähettää kuvia. Ja aloitus on tinderistä. Joten ei, miehet ei lähetä tinderissä dick piccei.

Vierailija
28/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla huonompia kokemuksia. Olen 38, lapseton, nätti, vaalea, naisellinen, fiksu. Kuvat kauniita mutta ei käsiteltyjä eikä heruttelua.

En saa juurikaan matcheja. Tähän aina sanotaan että mitäs tykkäät liian hyvännäköisistä - no en tykkääkään. Laidasta laitaan heitä on, osa nörttejä, osa urheilullisia, osa taviksia, jne. Kaikki paidattomat miesheruttelijat menevät aina hylkyyn. Ja toki myös ulkonäöltään aivan epäkiinnostavat.

(Ja sitä paitsi tällä palstallahan luvataan kaikille naisille seksiä superkomeilta miehiltä Tinderistä... Että mihin voi reklamoida?)

N. 1 viidestä matchistä on lähettänyt mumme viestin, ja niille lopuille laitan itse mutta en ole saanut yhtään vastausta. Siis ainuttakaan!! Miksi matchata kun ei halua jutella?

Ok, minulle viestin lähettäneiden kanssa on ollut keskusteluja mutta kukaan ei ehdota tapaamista. Sitten kun minä ehdotan, he ghostaavat. Selvä.

Sitten kun kahden kuukauden haravoinnin jälkeen saa yhden miehen raahattua kahville, ja on vieläpä oikein mukavaa, on kemiaa ja haluaisi tavata uudestaan, mies ghostaa tai sanoo että kiva mutta ei kiinnosta. Jippii.

Eli en ole juurikaan saanut törkyä sieltä, mutten mitään muutakaan. En voi edes kuvitella elämää jossa miehet ihastuisivat minuun ja haluaisivat tapailla ja ties mitä.

Mulla samantapainen kokemus, olen juuri aloittanut tinderöinnin. Näyttää siltä vahvasti, että edes seksiä ei ole tarjolla, vaikka sitä tinderistä juuri pitäisi saada. Muusta en uskalla edes haaveilla. Harmittaa, kun tämä on viimeinen oljenkorsi tavata joku eristyksen aikana. Ehkä niitä lapsia pitäisi kuitenkin olla, jotta miehet ajattelisivat, että äidinvaistoa löytyy?

N44

Vierailija
29/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Olen samanikäinen ja samassa tilanteessa ja minun kuten kaikkien ystävienikin kokemukset ovat kutakuinkin päinvastaiset sinun tarinaasi. Dick picsejä tulee ennen kuin ehtii D:tä sanoa, ei toivottuja lähentelyitä ekoilla treffeillä, akateemisia miehiä joista huokuu naisviha, alkoholiongelmaa ja muita huumeita jne. jne.

"Dick picsejä tulee ennen kuin ehtii D:tä sanoa"

Onhan se hauskaa somepisteiden vuoksi vauviksella valehdella.

Todellisuus kun on se, että Tinderissä ei voi lähettää kuvia. Ja aloitus on tinderistä. Joten ei, miehet ei lähetä tinderissä dick piccei.

No jos ne on lähetelleet sitten muun yhteystiedon saatuaan? Ei tinderissä voi lähennelläkään, mikä oli se heti seuraava lause lainaamallasi kirjoittajalla. Siinä hän oli jo treffeillä, joten picit on tulleet varmaan wa:ssa tms.

Lue huolellisemmin.

Vierailija
30/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tykätä noista ulkonäöltä epäkiinnostavilta ja katso saatko heiltä viestejä/pääsetkö treffeille.

No en todellakaan kokeile. Mieti nyt hetki mitä ehdotat? :D

Ulkonäöllisesti epäkiinnostavalla tarkoitan muutakin kuin ylittääkö naama jonkun rajan. Ihan jo pukeutumistyylistä näkee paljon. Koska en voisi seurustella heidän kanssaan, en tule antamaan tykkäystä hevarityyliselle (pitkä hoitamaton tukka, nahkatakki jne), motoristille (kalju, pitkä parta, tatuoitu), bilettäjälle (kauluspaita napaan asti auki, peililasit, juoma kädessä joka kuvassa), ruohoa polttavalle hipille (juuttikangasponcho ja rastat), jne. Nämä on nyt leikkimielisiä kärjistyksiä, en ole täysin tosissani, mutta pointti lienee selvä.

Vierailija
31/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllisesti epäkiinnostavalla tarkoitan muutakin kuin ylittääkö naama jonkun rajan. Ihan jo pukeutumistyylistä näkee paljon. Koska en voisi seurustella heidän kanssaan, en tule antamaan tykkäystä hevarityyliselle (pitkä hoitamaton tukka, nahkatakki jne), motoristille (kalju, pitkä parta, tatuoitu), bilettäjälle (kauluspaita napaan asti auki, peililasit, juoma kädessä joka kuvassa), ruohoa polttavalle hipille (juuttikangasponcho ja rastat), jne. Nämä on nyt leikkimielisiä kärjistyksiä, en ole täysin tosissani, mutta pointti lienee selvä.

Niin? Tällä tavalla voisi hyvin selvittää missä on vika. Jos pääset vain hippien kanssa treffeille, voisi asioiden korjaaminen olla helpompaa.

Vierailija
32/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kanssa 46 v nainen ja ihmetellyt Tinderissä olevaa suosiota. Parisuhdetta etsin. Minuun ihastutaan helposti, ja olen yllättynyt tästä.

Tosin olen siro, hoikka, ja DD-kupin kiinteät rinnat. Isot silmät ja täyteläiset huulet, blondi. Urheilullinen kroppa, sillä urheilen 5 krt viikossa, ja hoikka koska syön terveellisesti. Luulin, etten enää ikäni takia kelpaa varsinkin kun on kaksi teiniä. Ei tunnu miehiä haittaavan.

Ja miehille olen sanonut että seksiä harrastan parisuhteessa. Joten noi seksisuhteet/irto ei ole minun juttu.

No minäkin olen hoikahko/normaalipainoinen, urheilen 5-6 päivänä viikossa, vaalea, suuret siniset silmät. Ja 75G. Eikä lapsia (enkä halua) ja ikä vasta 38. Eikä mitään, siis ei yhtään mitään Tinderistä. T. Tuo edellä kirjoittanut n38

Vierailija
33/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Tällä tavalla voisi hyvin selvittää missä on vika. Jos pääset vain hippien kanssa treffeille, voisi asioiden korjaaminen olla helpompaa.

No sovitaan että pääsen treiffeille rastahipin kanssa. Mitä sitten pitäisi tapahtua? En ole hänestä kiinnostunut, eli menen treffeiltä kotiin ja teen... Mitä?

Vierailija
34/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tosi vaikea oikeasti tietää ovatko nämä "kivoja miehiä on tinderissä vaikka kuinka"

a) itse paljon keskimääräistä kauniimpia/viehättävämpiä/mukavampia

b) vaatimustaso/rima alempana kuin oma taso oikeasti jolloin tarjontaa on ovista ja ikkunoita

c) asuvat alueella/ ovat ikäryhmää /etsivät ikäryhmää joka käyttäytyy eri tavalla

d) kirjoittavat jollain tavalla eri lailla viestejä joka jostain syystä vetää puoleensa miehiltä fiksumpaa käytöstä

verrattuna näihin joille tulee dick pickeja ja vähemmän mukavia miehiä. 

Vierailija
35/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M i k s i ? Mitä järkeä siinä olisi? Miksi lähteä treffeille ihmisen kanssa, jota ei kuitenkaan voisi kuvitella seurustelukumppaniksi?

Vierailija
36/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Ehkä sun omassa käytöksessä ja arviointikyvyssä on vikaa kun tuollaisia tulee aina vastaan?

Vierailija
37/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyviä kokemuksia Grinder-miehistä. Suosittelen.

m40

Vierailija
38/45 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa, minulla ei ollut ainakaan mitään tuollaisia ei kelpaa jos on tatuoitu/rastahippi tms, katsoin ihmistä enemmän sen perusteella millainen hän on luonteeltaan ja ajatuksiltaan.

Pukumiehet skippasin siksi että oletin heidän olevan täynnä itseään/kiinnostuneita vain rahasta tms.

Tosin en nyt sitten tiedä miten rastahippi määritellään, yhtään rastapäistä en muista koskaan nähneeni tinderissä. Oli aika lailla niitä taviksia suurin osa. 

Vierailija
39/45 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä just se, että naisilla on liikaa tollaisia "en voisi kuvitella seurustelukumppaniksi syystä x ja y " ja tämä pätee sitten 99 prosenttiin vastaantulevista tinder miehistä? Voisiko tässä olla selitys.

Jos menet ilman noita omia sääntöjäsi, löydätkin ihan tavallisia, kivoja miehiä?

Vierailija
40/45 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika masentavaa tuollaisena liki täydellisenä miehenä kuulla kerta toisensa jälkeen miten ei ole kemiaa.

Toisaalta minä miehenä en ole suurimmasta osasta treffikumppaneita ollut kiinnostunut uuden tapaamisen merkeissä. Kun treffit tuntuu kuin olisi työkaverin kanssa kahvilla/lounaalla, niin ihan ok ajanvietto muttei toinen herätä mitään kiinnostusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme