Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin käyttää maskia, mies irvailee ja piikittelee että lähdit sinäkin sitten mukaan suurimpaan huijaukseen jeesuksen jälkeen

Vierailija
21.02.2021 |

Ja mies on 50, ei 15.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies sulla. Minkä ikänen se onkaan? Aikuiset ihmiset ei piikittele ja haistattele toisilleen suhteessa vaan kunnioittaa toisiaan. Mitä se häneltä on pois, tai yhtään keltään, jos käytät maskia? Itse en jaksaisi tollasta keskenkasvuista lyttäämistä katsoa vaan pakkaisin laukut ja miehen pihalle ja pistäisin lukot vaihtoon.

Ihana voimaantumisfantasia. 😍

Ainakaan yksikään minun tuttuni ei asu vaimonsa omistamassa asunnossa. Sen sijaan muutama omistaa itse asuntonsa, jossa nainenkin asuu. Mikään ei toki estä naista pakkaamasta laukkujaan ja lähtemästä.

Tämän takia naisella olisi suotavaa olla omaa rahaa ja omaisuutta. Miehet suorastaan rakastaa kontrolloida vähävaraista puolisoaan.

Tasa-arvon kannattajana olen tismalleen samaa mieltä. Naistenkin kannattaa opiskelella aloja, jotka työllistävät ja vieläpä hyvällä palkalla.

Suurella todennäköisyydellä varsinkin koulutettu nainen saattaa jäädä sinkuksi.

Johtuuko se omista kriteereistä vai siitä, että miehet hylkivät korkeastikoulutettuja naisia? Veikkaan ensimmäistä. Ei minua ainakaan ole koskaan naisen akateemisuus, varakkuus ja hyvä palkka häirinnyt. Sehän vain helpottaa arkea.

Vierailija
42/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuuluu siihen ikäryhmään, joita on eniten koronan vuoksi teho-osastoilla ja joita kuolee samassa tahdissa kuin vanhuksiakin koronan vuoksi. Anna hänen ihan rauhassa päättää elämästään ja riskeistä.

En keski-ikäisenä leskenä voi kehua lesken elämää, joten laadi nyt avioehto ja pidä huoli että sovitte miehen kanssa kaikki mahdolliset asiat  (etenkin taloutta koskevat )hänen kuolemansa vuoksi. Tai jos sairastuu koronan seurauksena niin, että on riippuvainen sinusta ja yhteiskuntamme tuesta. Pääasia, että pidät huolen itsestäsi  jo nyt.

Mieheltäsi ei ole pois, jos sinä käytät maskia. Sinun on aika seistä jo omilla jaloissasi. Et selkeästikään osaa vielä. Miehesi ei päätä sinun elämänarvoistasi ja miten haluat hoitaa terveyttäsi. Olipa maskeista hyötyä tai haittaa miehesi ei kuitenkaan koronatutkija ole saati toimisi sote-alalla asiantuntijana. Hänen täytyy osata perustella kantansa, eikä vai heitellä mielipiteitään miten huvittaa. Älä ole alisteinen miestäsi kohtaan.

THL:n tilastot eivät tue kirjoitustasi.  Tehohoidossa on eniten vanhoja, yli 70-vuotiaita monisairaita ja ylipainoisia miehiä. 50-vuotias perusterve ei ole riskiryhmää.

Monella 50 v. on ylipainoa. Siihen vielä lisänä tupakointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehesi, jättäisin sinut. Mikään ei ole niin ikävää kuin tyhmä kumppani!! En voisi sietää tuollaista käytöstä. Onneksi oma kumppanini on fiksu eikä ole pitänyt kertaakaan maskeja!

Vierailija
44/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamalaput ei muuta yhtään

mitään tai ratkaise plandemiaa.

Olisi kiva, jos te kaikesta tietävät kertoisitte mikä on ammattinne, niin voisimme arvioida mikä on todellisen tietämyksen tasonne virusten tutkimisessa.

Vierailija
45/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva, jos te kaikesta tietävät kertoisitte mikä on ammattinne, niin voisimme arvioida mikä on todellisen tietämyksen tasonne virusten tutkimisessa.

Maskeja on tähän saakka käytetty ysköksiä ja bakteereita vastaan. Nyt niitä käytetään viruksia vastaan huonolla menestyksellä, kuten maskipakkomaiden tilanne todistaa. 

Ja ei, en ole virusopin asiantuntija, mutta uskon heitä.

Vierailija
46/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskia käyttäväthän juuri suojaavat maskittomien älykääpiöiden elämää.  Raksaukot yms eivät käytä maskia ja sen takia koko ala on yhtä tautipesäkettä. Suomalaiset veronmaksajat maksavat ulkomailta tuotujen aiheuttamat kustannukset. 

Jos ap:n syy käyttää maskia olisikin se, että hän haluaisi pienentää riskiään tartuttaa mahdollisesti mieheltään saama koronavirus kaupassa muihin ihmisiin, silloin maskin käytössä olisi jotain järkeäkin. Toisaalta hän voisi toimia kuten toimittiin viime keväänäkin eli pitämällä turvaväli kaupan muihin asiakkaisiin. Mutta tämähän ei ole ap:n syy haluta käyttää maskia vaan sosiaalinen paine sekä virheellinen käsitys maskin suojatehosta.  

Vierailija
47/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on jokaisen omalla vastuulla pitääkö maskia 1) jos pysyy min. 3 metrin päässä ihmisistä 2)ei ihmisten keskuudessa köhi ja räki suojaamatta suuta ja nenää 3) käyttää käsidesiä ja pesee kätensä

4) jos itse sairastuu, niin kuormita terveydenhoitoa, vaan pysyy kotonaan ja ottaa vastuun käytöksestään.

Itse en katselisi miestä, joka lähtee arvostelemaan sinua sinun oman henkilökohtaisen päätöksen takia. Miehelle ei kuulu pätkän vertaa sinun maskin käyttö.

Muutenkin nämä maskittomat nillittäjät, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken, niin yrittäkää nyt vain kestää, reppanat, ei mitään hätää. Teidän häpeänne ja uhittelunne näyttää rasittavan enemmän teitä itseänne. Nimittäin monta kertaa on naurattanut, kun maskiton yrittää pää kyykyssä, silmät lymyillen tehdä ostoksia maskillisten joukossa. On tullut jopa mieleen mitä se oikein pelkää vai onko häpeä niin suuri, ettei halua silmiään näyttää. Tosin kysehän on kansallisten suositusten noudattamatta jättämisessä, joten pitääkin kyyristellä.

Vierailija
48/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on jokaisen omalla vastuulla pitääkö maskia 1) jos pysyy min. 3 metrin päässä ihmisistä 2)ei ihmisten keskuudessa köhi ja räki suojaamatta suuta ja nenää 3) käyttää käsidesiä ja pesee kätensä

4) jos itse sairastuu, niin kuormita terveydenhoitoa, vaan pysyy kotonaan ja ottaa vastuun käytöksestään.

Itse en katselisi miestä, joka lähtee arvostelemaan sinua sinun oman henkilökohtaisen päätöksen takia. Miehelle ei kuulu pätkän vertaa sinun maskin käyttö.

Muutenkin nämä maskittomat nillittäjät, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken, niin yrittäkää nyt vain kestää, reppanat, ei mitään hätää. Teidän häpeänne ja uhittelunne näyttää rasittavan enemmän teitä itseänne. Nimittäin monta kertaa on naurattanut, kun maskiton yrittää pää kyykyssä, silmät lymyillen tehdä ostoksia maskillisten joukossa. On tullut jopa mieleen mitä se oikein pelkää vai onko häpeä niin suuri, ettei halua silmiään näyttää. Tosin kysehän on kansallisten suositusten noudattamatta jättämisessä, joten pitääkin kyyristellä.

"Jos pysyy min 3 metrin päässä ihmisistä". Haluaisin pysyä mutta monet ihmiset tulevat ihan iholle, varsinkin kaupoissa, tunkevat ihan viereen ottamaan tuotteen hyllystä eivätkä voi odottaa kolmea sekuntia että siirryn eteenpäin.

Turvavälit eivät ole pelkästään itsestä kiinni. Usein tekisi mieli tökkiä ihmisiä kauemmaksi pitkällä kepillä.

Vierailija
49/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies sulla. Minkä ikänen se onkaan? Aikuiset ihmiset ei piikittele ja haistattele toisilleen suhteessa vaan kunnioittaa toisiaan. Mitä se häneltä on pois, tai yhtään keltään, jos käytät maskia? Itse en jaksaisi tollasta keskenkasvuista lyttäämistä katsoa vaan pakkaisin laukut ja miehen pihalle ja pistäisin lukot vaihtoon.

Ihana voimaantumisfantasia. 😍

Ainakaan yksikään minun tuttuni ei asu vaimonsa omistamassa asunnossa. Sen sijaan muutama omistaa itse asuntonsa, jossa nainenkin asuu. Mikään ei toki estä naista pakkaamasta laukkujaan ja lähtemästä.

Tämän takia naisella olisi suotavaa olla omaa rahaa ja omaisuutta. Miehet suorastaan rakastaa kontrolloida vähävaraista puolisoaan.

Tasa-arvon kannattajana olen tismalleen samaa mieltä. Naistenkin kannattaa opiskelella aloja, jotka työllistävät ja vieläpä hyvällä palkalla.

Suurella todennäköisyydellä varsinkin koulutettu nainen saattaa jäädä sinkuksi.

Olisiko isona syynä se, että ilmeisesti naisilla on yleisesti taipumusta naida sosioekonomisesti "ylöspäin", ja mitä korkeammalle opiskelet / etenet urallasi, sitä vähemmän on miehiä, jotka ovat ylemmällä tai vähintään vastaavalla "tasolla" ja siten kelpaavia puolisoksesi?

Vierailija
50/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskeja on tähän saakka käytetty ysköksiä ja bakteereita vastaan. Nyt niitä käytetään viruksia vastaan huonolla menestyksellä, kuten maskipakkomaiden tilanne todistaa. 

Ja ei, en ole virusopin asiantuntija, mutta uskon heitä.

Vai olisiko tilanne toisinpäin, eli maskipakkomaissa on maskipakko, koska tilanne näissä usein tiheään asutuissa maissa on niin vakava harvaanasuttuun Suomeen verrattuna, että ilman maskipakkoa virus leviäisi paljon nopeammin? Suomessakinhan tiheämpi asutus ja tapaukset esim. Uudellamaalla viittaa tähän suuntaan.

Vierailija
51/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe yhtään järjellistä syytä kenenkään pilata elämäänsä pariutumalla idiootin kanssa. Ja hei, tyhmyys + alhainen äo periytyy vahvasti. Älä ainakaan lisäänny tollasen kanssa.

Vierailija
52/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

---"Ja mies on 50, ei 15."

okei. Sinä olet ilmeisesti teidän suhteessa sit se 15-vuotias, jos et kykyne päättämään ja tekemään oman tahtosi mukaan