Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin käyttää maskia, mies irvailee ja piikittelee että lähdit sinäkin sitten mukaan suurimpaan huijaukseen jeesuksen jälkeen

Vierailija
21.02.2021 |

Ja mies on 50, ei 15.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuuluu siihen ikäryhmään, joita on eniten koronan vuoksi teho-osastoilla ja joita kuolee samassa tahdissa kuin vanhuksiakin koronan vuoksi. Anna hänen ihan rauhassa päättää elämästään ja riskeistä.

En keski-ikäisenä leskenä voi kehua lesken elämää, joten laadi nyt avioehto ja pidä huoli että sovitte miehen kanssa kaikki mahdolliset asiat  (etenkin taloutta koskevat )hänen kuolemansa vuoksi. Tai jos sairastuu koronan seurauksena niin, että on riippuvainen sinusta ja yhteiskuntamme tuesta. Pääasia, että pidät huolen itsestäsi  jo nyt.

Mieheltäsi ei ole pois, jos sinä käytät maskia. Sinun on aika seistä jo omilla jaloissasi. Et selkeästikään osaa vielä. Miehesi ei päätä sinun elämänarvoistasi ja miten haluat hoitaa terveyttäsi. Olipa maskeista hyötyä tai haittaa miehesi ei kuitenkaan koronatutkija ole saati toimisi sote-alalla asiantuntijana. Hänen täytyy osata perustella kantansa, eikä vai heitellä mielipiteitään miten huvittaa. Älä ole alisteinen miestäsi kohtaan.

Eikä kuole. Yhä on mediaani-ikä kuolleilla 84 vuotta. Eli suurin osa kuolleista on yli 90v ja niistä kuolleistakin yli 95% on monisairaita.

Kannattaa ehkä vielä tarkistaa, mitä se mediaani taas tarkoittaakaan.

Vierailija
22/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muilla on kaupassa maskit, tuntuu tyhmältä olla ilman...

Ja entäs sitten jos saankin Koronan ja päädyn hengityskoneeseen?

AP

Olettaen, että asutte yhdessä ja vieläpä nukutte samassa sängyssä, niin riski että juuri noin käy on suurempi myös koska miehesi ei tunnu välittävän mahdollisesta tartunnasta. Lisäksi kristittynä en ole samaa mieltä tuosta viittauksesta Jeesukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla. Minkä ikänen se onkaan? Aikuiset ihmiset ei piikittele ja haistattele toisilleen suhteessa vaan kunnioittaa toisiaan. Mitä se häneltä on pois, tai yhtään keltään, jos käytät maskia? Itse en jaksaisi tollasta keskenkasvuista lyttäämistä katsoa vaan pakkaisin laukut ja miehen pihalle ja pistäisin lukot vaihtoon.

Vierailija
24/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko miehen määrätä kaikesta muustakin? Jos näin on, niin sitten tottelet. Jos kuitenkin olet itsenäisiä päätöksiä muutenkin tekevä ihminen, niin sitten teet oman pääsi mukaan.

Meillä minä aloin ensin käyttää maskia, mies ei välittänyt. Nyt on kääntynyt niin päin, että miehestä onkin tullut tarkempi maskin käyttäjä.

Vierailija
25/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maski suojaa myös normaaleilta flunssilta. Että on siitä kuitenkin hyötyä.

Vierailija
26/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi käyttää kamalia naamavaippoja?

Haluatteko Suomesta naamavaippayhteiskunnan, jossa pelokkaat lampaat vellovat kaduilla naamat peitossa? Minä en halua.

Vierailija
27/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muilla on kaupassa maskit, tuntuu tyhmältä olla ilman...

Ja entäs sitten jos saankin Koronan ja päädyn hengityskoneeseen?

AP

Nyt vähän järkeä päähän. Tavallisen maskin antama suoja on valitettavasti varsin pieni. On aivan mahdollista, että saat koronatartunnan maskistasi huolimatta. Jos miehesi ei käytä maskia, mutta liikkuu normaalisti ihmisten ilmoilla, saatat saada tartunnan häneltä. Vai ajattelitko käyttää maskia myös kotona? 

Oikeasti on tosi tyhmää, jos tuntuu tyhmältä olla ilman maskia, kun muilla on maskit. Jos muut kulkisivat persus paljaana, tuntuisiko sinusta tyhmältä käyttää housuja?  Voit käyttää maskia tai olla käyttämättä, mutta tee se jostain järkevästä syystä. Ja jos pelkäät saavasi kaupassa asioidessasi koronatartunnan, käytä maskin sijasta ffp-2 tai  mieluummin ffp3-hengityssuojainta.

Vierailija
28/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuuluu siihen ikäryhmään, joita on eniten koronan vuoksi teho-osastoilla ja joita kuolee samassa tahdissa kuin vanhuksiakin koronan vuoksi. Anna hänen ihan rauhassa päättää elämästään ja riskeistä.

En keski-ikäisenä leskenä voi kehua lesken elämää, joten laadi nyt avioehto ja pidä huoli että sovitte miehen kanssa kaikki mahdolliset asiat  (etenkin taloutta koskevat )hänen kuolemansa vuoksi. Tai jos sairastuu koronan seurauksena niin, että on riippuvainen sinusta ja yhteiskuntamme tuesta. Pääasia, että pidät huolen itsestäsi  jo nyt.

Mieheltäsi ei ole pois, jos sinä käytät maskia. Sinun on aika seistä jo omilla jaloissasi. Et selkeästikään osaa vielä. Miehesi ei päätä sinun elämänarvoistasi ja miten haluat hoitaa terveyttäsi. Olipa maskeista hyötyä tai haittaa miehesi ei kuitenkaan koronatutkija ole saati toimisi sote-alalla asiantuntijana. Hänen täytyy osata perustella kantansa, eikä vai heitellä mielipiteitään miten huvittaa. Älä ole alisteinen miestäsi kohtaan.

Eikä kuole. Yhä on mediaani-ikä kuolleilla 84 vuotta. Eli suurin osa kuolleista on yli 90v ja niistä kuolleistakin yli 95% on monisairaita.

Kannattaa ehkä vielä tarkistaa, mitä se mediaani taas tarkoittaakaan.

Sitä, että puolet kuolleista on alle  ja puolet yli 84 vuotiaita.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Vierailija
29/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä on olla kuuliainen miehelleen. Kuuntele miestäsi, hänellä on suuri viisaus.

Mahammad - montako kertaa olet jo hakannut vaimosi tänään, kun ei tottele sinua?

Vierailija
30/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja ei tarvitse käyttää, se on jokaisen oma valinta. Jos ei kestä sosiaalista painetta, on aika pohtia onko kaikessa muussakin muiden johdateltavissa. Omat aivot käyttöön ja etsimään tietoa muualtakin kuin ylen propaganda- uutisista.

Vierailija
31/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sinulla oikein kultakimpale miehenä. Kysyppäs siltä että mitä mieltä on kondomin käytöstä suojakeinona seksitauteja vastaan.

Vierailija
32/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä maskittomista ajatellaan tietyllä tavalla ja sen ne ansaitsee

Vierailija
33/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies sulla. Minkä ikänen se onkaan? Aikuiset ihmiset ei piikittele ja haistattele toisilleen suhteessa vaan kunnioittaa toisiaan. Mitä se häneltä on pois, tai yhtään keltään, jos käytät maskia? Itse en jaksaisi tollasta keskenkasvuista lyttäämistä katsoa vaan pakkaisin laukut ja miehen pihalle ja pistäisin lukot vaihtoon.

Ihana voimaantumisfantasia. 😍

Ainakaan yksikään minun tuttuni ei asu vaimonsa omistamassa asunnossa. Sen sijaan muutama omistaa itse asuntonsa, jossa nainenkin asuu. Mikään ei toki estä naista pakkaamasta laukkujaan ja lähtemästä.

Vierailija
34/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden nimissä käytän itsekin vähän niinkuin näön vuoksi vaan. Helpottaa mm kaupassa käyntiä kun ei aina tarvi olla tuntevinaan ja pysähtyä kuuntelemaan ihmisten tyhjänpäiväistä höpinää. Onhan se mukavan neutraalia. Kun seurailee porukan maskinkäyttötyylejä niin sekin osaltaan kertoo ettei korona kovin leviävää ja tappavaa laatua voi olla. En ole koskaan nähnyt kenenkään desinfioivan käsiään ennen ja jälkeen. Maskia käpälöidään ja en jaksa kuvailla tyylejä miten poistetaan.

Vierailija
35/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä typerä sika.

Vierailija
36/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskia käyttäväthän juuri suojaavat maskittomien älykääpiöiden elämää.  Raksaukot yms eivät käytä maskia ja sen takia koko ala on yhtä tautipesäkettä. Suomalaiset veronmaksajat maksavat ulkomailta tuotujen aiheuttamat kustannukset. 

Vierailija
37/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten vastenmielinen ja lapsellinen mies. Jos mulla ja miehelläni on jossain asiassa eri mielipiteet niin siihen ei koskaan liity toisen ivaaminen ja vähättely.

Vierailija
38/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan yksikään minun tuttuni ei asu vaimonsa omistamassa asunnossa. Sen sijaan muutama omistaa itse asuntonsa, jossa nainenkin asuu. Mikään ei toki estä naista pakkaamasta laukkujaan ja lähtemästä.

Tämän takia naisella olisi suotavaa olla omaa rahaa ja omaisuutta. Miehet suorastaan rakastaa kontrolloida vähävaraista puolisoaan.

Vierailija
39/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naisella olisi suotavaa olla omaa rahaa ja omaisuutta. Miehet suorastaan rakastaa kontrolloida vähävaraista puolisoaan.

Tasa-arvon kannattajana olen tismalleen samaa mieltä. Naistenkin kannattaa opiskelella aloja, jotka työllistävät ja vieläpä hyvällä palkalla.

Vierailija
40/52 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon kannattajana olen tismalleen samaa mieltä. Naistenkin kannattaa opiskelella aloja, jotka työllistävät ja vieläpä hyvällä palkalla.

Suurella todennäköisyydellä varsinkin koulutettu nainen saattaa jäädä sinkuksi.