Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkoiko mies tahallaan kondomin

Vierailija
21.02.2021 |

Treffasin eilen Tinderistä tapaamaani miestä ja päädyttiin sänkyyn. Mies vonkasi, eikö ilman kumia saisi, kun on terve ja turvallinen, jne... Pysyin kovana ja mies kaivoi taskustaan kortsun lopuksi. Mies laittoi kortsun päälle ja rakasteltiin ihanasti, mutta kun asentoa vaihdetaan en tiedä repäisikö hän kortsua, kun jälkikäteen ääni tuntui jännältä, sitten hänen lauettuaan huomasin kortsun olevan hajalla ja siementen sisällä.

Mitä mieltä olette voiko mies hajottaa tahallaan kortsun?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen, ap?

Ari-Pekka on miehen nimi.

Vierailija
22/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin kun joku nainen vaatii käyttämään kortsua,

laitan kortsun ja kikkelin väliin paljon liukuvoidetta,

jolloin kortsu irtoaa itsestään ja saa panna paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on sellaisia, että haluaa levittää siementään mahdollisimman laajalti. Yhdenillanpanon raskaus on heille mahdollisuus eikä uhka.

Mun ex-mies on tällainen. Sillä on jatkuva vauvakuume, jota tosin ei tinder-panoilleen kerro.

Kuinka monen naisen kanssa ex-miehelläsi on lapsia?

10 vuoden liiton jäljiltä hänellä on kanssani kolme lasta, eron tullessa teki minulle hups, kumi hajosi, tempun kaksi kertaa. Sen jälkeen on saanut 2 lasta 2 naisen kanssa, joiden kanssa ei ole ollut edes suhteessa.

Miehenä kertomuksesi aiheutti pientä jäykkyyttä ja pitää todeta, että olen yhdenyön panoja paljon siementänyt ja onneksi ei ole mitään seurannut. Miehillä on halu siementää mahdollisimman monta naista. 

Vierailija
24/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on sellaisia, että haluaa levittää siementään mahdollisimman laajalti. Yhdenillanpanon raskaus on heille mahdollisuus eikä uhka.

Mun ex-mies on tällainen. Sillä on jatkuva vauvakuume, jota tosin ei tinder-panoilleen kerro.

Tähän oli pakko vastata kun kerrankin oikea sananvalinta. Osa miehistä, en minäkään sano kaikki naiset. Lapsista kyllä tykkään. Ne tuli tehtyä yhden kanssa enkä halua niitä enempää kenenkään kanssa. Eron jälkeen lapset ovat saaneet olla luonani niin paljon kuin haluavat. Onneksi aika hyvin viihtyvät luonani. Tykkään niistä paljon enemmän kuin itsestäni.

Tinderistä en tiedä muuta kuin että sellainen on olemassa. En ole sitä käyttänyt niin turha sanoa siitä mitään. Naisista tykkään vähän turhan paljon. Siksi olen alkanut ajatella että parempi kun en enää niitä yritä. Sen yhden asian voi hoidella yksinkin vaikka eihän se ole silleen yhtä hyvää.

Vierailija
25/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden liiton jäljiltä hänellä on kanssani kolme lasta, eron tullessa teki minulle hups, kumi hajosi, tempun kaksi kertaa. Sen jälkeen on saanut 2 lasta 2 naisen kanssa, joiden kanssa ei ole ollut edes suhteessa.

Järkkyä että tuollaisia heppuja on. Voisipa heidät tunnistaa jostain, osaisi kiertää kaukaa.

Käyttäytymällä itse vastuullisesti voit välttää tuollaiset lähes satavarmasti. Esim. linjalla ei seksiä ennen avioliittoa et todennäköisesti törmää tuollaiseen kumppaniin, mutta jos harrastat satunnaisia panoja, olet itsekin vastuuton.

Vierailija
26/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkkyä että tuollaisia heppuja on. Voisipa heidät tunnistaa jostain, osaisi kiertää kaukaa.

Käyttäytymällä itse vastuullisesti voit välttää tuollaiset lähes satavarmasti. Esim. linjalla ei seksiä ennen avioliittoa et todennäköisesti törmää tuollaiseen kumppaniin, mutta jos harrastat satunnaisia panoja, olet itsekin vastuuton.

Ei seksiä ennen avioliittoa-linjalla nimenomaan törmää ehkäisyn vastustajiin

Vierailija
27/27 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena kollina rockhenkinen kynsisormus, jonka olin teroittanut kondomin rikkomista varten. Rikoin kumin lähes poikkeuksetta yhden illan jutuissa saadakseni paljaalla panemisen nautinnollisen tunteen. Laukesin luonnollisesti sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän