Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkoiko mies tahallaan kondomin

Vierailija
21.02.2021 |

Treffasin eilen Tinderistä tapaamaani miestä ja päädyttiin sänkyyn. Mies vonkasi, eikö ilman kumia saisi, kun on terve ja turvallinen, jne... Pysyin kovana ja mies kaivoi taskustaan kortsun lopuksi. Mies laittoi kortsun päälle ja rakasteltiin ihanasti, mutta kun asentoa vaihdetaan en tiedä repäisikö hän kortsua, kun jälkikäteen ääni tuntui jännältä, sitten hänen lauettuaan huomasin kortsun olevan hajalla ja siementen sisällä.

Mitä mieltä olette voiko mies hajottaa tahallaan kortsun?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käyttänyt naisten kondomia, oma vika, nyt kestät seuraukset kuin nainen!

Vierailija
2/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyit kovana? No miehenä ainoa riskisi on sukupuolitaudit, mutta tämänhän tiesitkin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä apteekissa käymään, ellet halua lasta. 

Vierailija
4/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän me se voitais tietää tekikö tahallaan vai ei!

Vierailija
5/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän me se voitais tietää tekikö tahallaan vai ei!

Ajattelin jos muille on tehty samoin?

Ap

Vierailija
6/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hajonnut viisi kortsua ja kaikissa syynä sänki. Yhtäkään naista en ole pyytänyt ajelemaan paikkojaan. Kolme hajosi yhden kanssa ja kaksi olivat silleen huolestuttavampia kun yhden yön baarijuttuja. 

Aina olen aluksi käyttänyt kumia vaikka kuin vakuutellaan ettei just hänellä ole tauteja. Itsestäni tiedän ettei ole. Viimeksi syksyllä kävin testissä kun kumi hajosi. Sen jälkeen ei ole ollut vaaraa että tauteja tarttuisi. 

Jos miehille olisi e pilleri niin voisin käyttää niitä ehkäisynä. Näin sinkkuna kumi ihan siksi kun taudit on todellisia. Kerran olen nuorena sairastanut oireettoman klamydian. Siitä olikin hauska baarijonossa huutelu. Yks jätkä huusi että mä olen tartuttanut sille klamydian. Huusin takaisin että en varmasti ole. Muistaisin kyllä jos olisin toisen jätkän kanssa pannut. Jostain syystä muita jonossa olevia nauratti. Juu ei ihan paras huutelu siinä mielessä että yrittää saada naista.

Vierailija
7/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli joidenkin prostituoitujen haastattelu, missä kertoivat olevan todella yleistä, että takaapäin vedellessä mies joko rikkoo kortsun tai ottaa pois

Vierailija
9/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunkaulako se siellä puhuu? Miltä siemenet maistui?

Vierailija
10/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen, ap?

Vierailija
11/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä on sellaisia, että haluaa levittää siementään mahdollisimman laajalti. Yhdenillanpanon raskaus on heille mahdollisuus eikä uhka.

Mun ex-mies on tällainen. Sillä on jatkuva vauvakuume, jota tosin ei tinder-panoilleen kerro.

Vierailija
12/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen, ap?

Olen nainen. Ikäviä kommentteja paljon on tullut.

Ap

Vierailija
13/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä on sellaisia, että haluaa levittää siementään mahdollisimman laajalti. Yhdenillanpanon raskaus on heille mahdollisuus eikä uhka.

Mun ex-mies on tällainen. Sillä on jatkuva vauvakuume, jota tosin ei tinder-panoilleen kerro.

Kuinka monen naisen kanssa ex-miehelläsi on lapsia?

Vierailija
14/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parin eri miehen kanssa siinä tilanteessa että kumi on hajonnut, ja uskon kyllä että kyseessä oli aito vahinko kummallakin kerralla. Toinen mies nöyränä lähti samantien lumipyryyn hakemaan jälkiehkäisyä kun itse voivottelin pöntöllä tilannetta.

Toki on vähän epäilyttävää tuo että mies ruinasi ensin paljaalla, mutta on se kumi oikeasti voinut mennä rikki itsestäänkin.

Vierailija
15/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdunkaulako se siellä puhuu? Miltä siemenet maistui?

Ihanaltahan ne tuntui sisälle ottaa, mutta...

Ap

Vierailija
16/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden liiton jäljiltä hänellä on kanssani kolme lasta, eron tullessa teki minulle hups, kumi hajosi, tempun kaksi kertaa. Sen jälkeen on saanut 2 lasta 2 naisen kanssa, joiden kanssa ei ole ollut edes suhteessa.

Vierailija
17/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tosi vastuuttomia kun on seksistä ja omasta nautinnosta kyse. Käy tautitesteissä ja hae jälkiehkäisypilleri. Tuota miestä ei kannata enää tavata.

Mies saattoi myös tahallaan rikkoa kondomin siksi, että kondomin poistaminen kesken aktin ilman toisen osapuolen lupaa on rikos. Jos kondomi vain ”hajosi”, on hankalampaa saada miestä syytteeseen asiasta, kun se oli mukamas ”vahinko”.

Vierailija
18/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat repiäkin kortsun kesken kaiken.

Pitäydy leluissa.

Vierailija
19/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden liiton jäljiltä hänellä on kanssani kolme lasta, eron tullessa teki minulle hups, kumi hajosi, tempun kaksi kertaa. Sen jälkeen on saanut 2 lasta 2 naisen kanssa, joiden kanssa ei ole ollut edes suhteessa.

Järkkyä että tuollaisia heppuja on. Voisipa heidät tunnistaa jostain, osaisi kiertää kaukaa.

Vierailija
20/27 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi koskaan miehen kanssa sänkyyn, jos aloittaisi seksin vonkaamalla sitä, että saisi paljaalla panna. Yleisemmin jo se on merkki siitä, että kortsut saattaa kesken kaiken hajoilla tai vaan kadota.

Ja muuten miehillä on todella suosittu fetissi tuo hedelmöitys-fetissi, siis että saadaan nainen raskaaksi. He eivät sitten oikeastaan välitä siitä itse raskaudesta tai lapsesta, mutta he saavat siitä suurta nautintoa, että nainen raskautuu juuri heille tai että edes siihen mahdollisuus on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi