Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finland....0 points!!!

Vierailija
20.02.2021 |

Kannattaako noita edes lähettää sinne viisuihin?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tsekkaamaan kansainvälisiä keskusteluja aiheesta. Esim. reddit ja kommenttikentät fb, insta, youtube. Suomella on kerrankin mahdollisuus top 10 sijotukseen, boomerit itkee nyt ilman syytä.

Kerrankin? On top 10 päästy aiemminkin.

Vierailija
42/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, jos väkivaltapopilla ei voittoa Suomelle tule. Viisujen järjestäminen on kallista jo normaaliaikaankin, saati sitten koronan jyllätessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä tyypillistä suomalaista kitinää. Mun mielestä paras voitti ja kappale varmasti erottuu muista kilpailijoista. Hyvin on otettu maailmalla vastaan, joten en oikein ymmärrä tätä negatiivisuutta.

Missä maailmalla? Suomessa on juuri nyt suosiossa, mutta kysypä bändistä vaikka Italiassa.

No, se ettet sinä ole bändiä seurannut tai siitä kuullut, ei tarkoita sitä että muut siitä eivät tietäisi. Sanottiin UMK:ssakin että kansainvälistä fanipohjaa on.

Mut on se hienoa, kun musa ei kuulu oman maun mukaiseen genreen, niin toki pitää haukkua. Itse tykkään Euroviisuista ja seurata niitä. Usein on mennyt sellainen biisi Suomelta jota en olisi itse valinnut, mutta aina kannustanut ja toivonut onnea ja menestystäkin. Ei se ole minulta pois. Tämä on showta ja viihdettä. Tästä on Lordi fibat mulla, mutta jos ei pärjätä niin siten ei. Ei mua sekään hävetä, miksi pitäisi.

Tsemppiä bändille kisoihin kävi miten kävi.

Vierailija
44/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, jos väkivaltapopilla ei voittoa Suomelle tule. Viisujen järjestäminen on kallista jo normaaliaikaankin, saati sitten koronan jyllätessä.

Sen takia Suomi voittaakin, muilla mailla ei ole varoja, joten äänestävät Suomea ettei kosahda omaan nilkkaan kustannukset. 😂😉😉

Vitsi, vitsi, pärjäävät tai eivät, mielellään heidät sinne lähetän.

Vierailija
45/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pojathan on söpöjä. Perustaneet bändin Madetojan musiikkilukiossa. Kiertäneet jo muiden bändien lämppärinä Euroopassa. Minusta se on nuorille jätkille aika paljon saavutettu. Nyt lähtevät viisuihin ylpeinä eikä anteeksipyydellen. Näkyvyys tuo heille varmasti faneja lisää.

Vierailija
46/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi musiikki vetoaa milleniaaleihin ja muihin täti/setäihmisiin. 2000-luvulla syntyneet pitää lähinnä säälittävänä ton kaltasta musiikkia.

T. Itse 2000-luvulla syntynyt.

Tää kyl just ite tykkään paljon enemmän solisteista jolle muut tekee biisit ja sanoitukset. Yleensä biisi on paska jos sillä on alle 500 miljoonaa viewii tubes.

Vierailija
47/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tsekkaamaan kansainvälisiä keskusteluja aiheesta. Esim. reddit ja kommenttikentät fb, insta, youtube. Suomella on kerrankin mahdollisuus top 10 sijotukseen, boomerit itkee nyt ilman syytä.

Minä olen kuusikymppinen, eli varmaan luokittelet boomeriksi. Blind Channel on ihan h--vetin hyvä.

Vierailija
48/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätä keskisormen heiluttamista ja itsemurhajuttuako Eurooppa koronan vallassa tarvitsee. Ei todellakaan tarvita synkistelyä. Poppoo vaikutti lähinnä koomiselta kielen näyttämisineen, kun tuloksia odotettiin. Jossain olivat uhonneet pyrkivänsä kansainvälisille areenoille. Tuskin onnistuu tuolla repertuaalilla tai no pääseehän ne kerran euroviisuihin.

Vierailija
49/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Dannyllä seisoo, kun se ei itsekään jaksa seistä.

Helmi kyykkää.

Vierailija
50/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi musiikki vetoaa milleniaaleihin ja muihin täti/setäihmisiin. 2000-luvulla syntyneet pitää lähinnä säälittävänä ton kaltasta musiikkia.

Mulla ei ole tarve sääliä ketään, mulla on elämä hyvin ja pystyn kannustamaan sellaistakin mikä ei ihan omaan makuun iske. Ymmärrän myös, että makuja on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin, niin musiikin kuin muidenkin asioiden suhteen.

Vai tunnetko kaikki 2000-luvulla syntyneet?Sanoisin, että ei kannata yleistää tässäkään. Jos minä ja mun ystävät ollaan tiettyä mieltä, se ei ole otanta kaikista samalla vuosikymmenellä syntyneistä. Ainoastaan mun ja ystävieni mielipide. Kyllä tämänkin ymmärtää kun ikää tulee lisää😊

Vierailija
51/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen 30v aikana kerran.

Vierailija
52/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tätä keskisormen heiluttamista ja itsemurhajuttuako Eurooppa koronan vallassa tarvitsee. Ei todellakaan tarvita synkistelyä. Poppoo vaikutti lähinnä koomiselta kielen näyttämisineen, kun tuloksia odotettiin. Jossain olivat uhonneet pyrkivänsä kansainvälisille areenoille. Tuskin onnistuu tuolla repertuaalilla tai no pääseehän ne kerran euroviisuihin.

Onhan ne jo Euroopassa festareilla keikkailleet, mitä sä höpötät.

Vierailija
53/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvin harvoin :D Esimerkiksi vuodesta 2010 ollaan jääty ilman finaalipaikkaa 6/10 kertaa, eikä päästy top10 kertaakaan. Itse asiassa viimeisin top10 on vuodelta 1989, kun Anneli Saaristo lauloi La dolce vitan.

Vierailija
54/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Euroviisut ole juuri nuorten juttu, ei boomerit jaksa katsella parrakkaita naisia ja muita friikkejä. Nyt kun olemme tämän päätelleet, niin miksi nuoret sitten äänestivät Blind Channelin jatkoon niin ylivoimaisesti?

Vierailija
55/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ja Antti sinne. Ei muuta lisättävää, en kommentoi.

Vierailija
56/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurattu on ja mielipiteitä on yhtä paljon kuin mielipiteitten esittäjiä. Nyt on valittu vasta kymmenkunta varmaa osanottajaa ja kisa on käytännössä täysin auki. Joka vuosi Suomella on ollut mahdollisuus top 10:iin,  mut jostain syystä matka on katkennut jo karsintaan. Saara Aalto sentään eteni finaaliin asti.

Vierailija
57/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä tiukkaa edes semifinaalista eteenpäin. En halua mollata, mutta realisti olen.

Vierailija
58/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusiskoni on 16v massateini/TikTok-addikti/Harry Styles -fani ja hän kavereineen kannatti BC.

Hyppääpäs alas siltä sun korkealta hevoselta.

Vierailija
59/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä siis max. 21-vuotias pyörii täällä täti-ihmisten palstalla? Ettei vaan sinunkin sisimmässäsi asuisi pieni boomer? ;)

Vierailija
60/93 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Euroviisut ole juuri nuorten juttu, ei boomerit jaksa katsella parrakkaita naisia ja muita friikkejä. Nyt kun olemme tämän päätelleet, niin miksi nuoret sitten äänestivät Blind Channelin jatkoon niin ylivoimaisesti?

Paikalla olevasta yleisöstä 98% näyttää olevan eri ikäisiä miehiä.

Blind Channelilla on fanikunta, joka päätti äänestää, maksoi mitä maksoi. Yleensä nuoriso on innokkaampi räpläämään puhelintaan. Bändi itse on myös erittäin hanakasti omilla somekanavillaan kannustanut äänestämään ja mitäpä sitä ei teini tekisi idolinsa vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä