Finland....0 points!!!
Kannattaako noita edes lähettää sinne viisuihin?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanottiin Lordista, ja miten kävi?
Muistaakseni Lordia ei kauheasti moitittu, päinvastoin. Tai ehkä olin itse niin täpinöissä bändistä etten muista. Biisi oli sinä vuonna ehdottomasti paras, toiseksihan tuli Tomi Metsäketo jonka biisiä ei ole viisujen jälkeen kai soitettu missään ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on striimattu spotifyssa vissiin yli miljoona kertaa? Jotain toivoa pärjäämisestä on.
Siis Suomessako?
Vierailija kirjoitti:
Bändi soittaa kuulemma "violent poppia". Bändin yli-innokas fanikunta (jossa on muuten yllättävän paljon naisia) äänesti idolinsa viisuihin.
Kävi vähän kuin Norjassa, missä teinit äänestivät siipiveikko Tixin Rotterdamiin vaikka biisi on ihan hirveä, mutta kun se TIx on niiiin hyvä.
Minä ja mieheni ei kumpikaan oltu kuultukaan tästä bändistä ja äänestettiin.
Vierailija kirjoitti:
Just noin. Mikään noista viisuista ei jäänyt mieleen edes sekunniksi.
Mikä ihme siinä on, että kun suomalaiset kuitenkin osaavat tehdä ihan hyvää musiikkia siinä missä muutkin, euroviisubiisit ovat aina facepalm-kuraa.
Mitä vittuu paras umk ikinä. Ainoat perustason umk:t olivat Laura ja Danny.
Vierailija kirjoitti:
Hevi on Suomen mahdollisuus. Nyt tulee voitto!
Tasapaksun junnaava synkistely, jossa ei ole mitään erikoista...
Lordin voittokappalekaan ei ollut musiikillisesti kaksinen, mutta se yhdisti notkeasti rullaavan perushevin hirviöteatteriin.
Lisäksi oli menossa metallibuumi ja hevikansa äänesti ahkerasti Lordia aatteen vuoksi, vaikka ei ko. bändistä olisi perustanut muuten ollenkaan.
Kopat kuonoissa kaulavat pahvinukke-yleisölle ja nauhalta soitetaan aplootit...
Joku laittoi lordin aikaan vedonlyöntiin voiton puolesta 5000€ ja nettosi voiton jälkeen 200 000€. Oli pikku uutinen siitä vuonna 2006. Kuka laittaa tämän puolesta rahansa likoon? Nyt oisko mahis.
Taas tätä tyypillistä suomalaista kitinää. Mun mielestä paras voitti ja kappale varmasti erottuu muista kilpailijoista. Hyvin on otettu maailmalla vastaan, joten en oikein ymmärrä tätä negatiivisuutta.
Islannin Hatarikin oli joskus suuri sensaatio ja ennakkosuosikki.
Suosittelen tsekkaamaan kansainvälisiä keskusteluja aiheesta. Esim. reddit ja kommenttikentät fb, insta, youtube. Suomella on kerrankin mahdollisuus top 10 sijotukseen, boomerit itkee nyt ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä tyypillistä suomalaista kitinää. Mun mielestä paras voitti ja kappale varmasti erottuu muista kilpailijoista. Hyvin on otettu maailmalla vastaan, joten en oikein ymmärrä tätä negatiivisuutta.
Missä maailmalla? Suomessa on juuri nyt suosiossa, mutta kysypä bändistä vaikka Italiassa.
Hä? Biisi voitti raatiäänissä ja sai n. puolet yleisöäänistä. Siellä on nyt oikeutetumpi edustaja kuin vuosikausiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmalla? Suomessa on juuri nyt suosiossa, mutta kysypä bändistä vaikka Italiassa.
No totta kai edustaja tiedetään parhaiten kotimaassa, tuskin säkään tiedät mitään vaikka Romanian valinnoista/hypestä. Kun puhutaan kansainvälisistä viisufaneista, niin niissä piiressä ollaan tyytyväisiä ja innoissaan.
Ainoo ongelma tässä biisissä on sen "aggressiivisuus", joka koetaan viisuissa negatiivisesti. Siellä pitäisi olla kukkia mehiläisiä ja korkeintaan ylvästä maailmantuskaa.
Tämän vuoksi en usko biisin mahdollisuuksiin, vaikka se onkin oma suosikkini ja tykkään kovasti.
Boomerit on juurikin Suomessa hevi/rock kanssa. 🤘
Vierailija kirjoitti:
Ainoo ongelma tässä biisissä on sen "aggressiivisuus", joka koetaan viisuissa negatiivisesti. Siellä pitäisi olla kukkia mehiläisiä ja korkeintaan ylvästä maailmantuskaa.
Tämän vuoksi en usko biisin mahdollisuuksiin, vaikka se onkin oma suosikkini ja tykkään kovasti.
Mielenkiintoinen ajatus ihmiseltä, jonka (oletettavan) kotimaan ainoa voitto tuli kappaleella, jossa laulettiin mm. demoneista ja helvetistä pukeutuneina hirviöpukuihin.
Miten Dannyllä seisoo, kun se ei itsekään jaksa seistä.
Toi musiikki vetoaa milleniaaleihin ja muihin täti/setäihmisiin. 2000-luvulla syntyneet pitää lähinnä säälittävänä ton kaltasta musiikkia.
T. Itse 2000-luvulla syntynyt.
Biisi on striimattu spotifyssa vissiin yli miljoona kertaa? Jotain toivoa pärjäämisestä on.