Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia parisuhteen pelastumisesta?

Vierailija
20.02.2021 |

Kuulisin mielelläni kokemuksia pariterapiasta tai jos olet muutoin saanut rikkinäisen parisuhteen kuntoon.

Mies on muuttunut vuosien saatossa kovasti, koko ajan synkemmäksi ja kiukkuisemmaksi. Väkivaltaa ei ole ollut, mutta hän tuo arkeemme (ja juhlaamme) niin synkän ja kireän tunnelman, että koen sen henkiseksi väkivallaksi. En usko, että hän tahallaan satuttaa tällä tavalla käyttäytyessään. Mutta jokin ongelma hänellä on, ja se heijastuu kaikkeen. Meillä on aamusta iltaan ikävä tunnelma, kun hän ei ole koskaan hyvällä tuulella tai ystävällinen. Näin on ollut nyt noin viisi vuotta, ja alan olla ihan vainaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä.

Voiko ihminen tosiaan olla viisi vuotta ilman että suhteessa on enää hellyyttä? Mietin usein eikö hän kaipaa edes fyysisiä välittämisen ja rakkauden osoituksia enää.

Jotenkin täysin sulkeutunut, henkisesti ja fyysisesti.

Mikä on parisuhteen tarkoitus tällöin? Jos viisi vuotta on hiljaa ja vetäytyy. Väittää ettei ole masentunut, enkä itsekään niin tulkitse. Ihan totaalisen sulkeutunut vain.

Vierailija
2/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä keksi muuta kuin että ehdotat miehelle pariterapiaa.

Itse olisin jo lähtenyt menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin väsynyt miettimään, mikä toisen mieltä kalvaa.

Ap

Vierailija
4/7 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se sinun tehtäväsi olekaan. Nosta kissa pöydälle tulos tai ulos-tyyppisesti. Eihän tuollaista elämää kukaan jaksa.

Vierailija
5/7 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistä sinä sitä voisitkaan tietää? Et sinä pysty miestäsi muuttamaan. Mikään ei muutu, jos jatkat samaan malliin. Keskity siihen, miten itse voit, onko tämä suhde sellainen mitä haluat? Tee suunnitelma, mitä vaadit ja mitä tapahtuu jos mies ei tule vastaan. Tee aikaraja asioille, et ehkä halua olla samassa tilanteessa 5 vuoden päästä

Vierailija
6/7 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta enää mikään. Maks pari vuotta ja olisi pitänyt jo korjata. Itse oli samassa tilanteessa seitsemän vuotta sitten kuin ap ja koitin puhua ja ehdotin terapiaa ja tein kaikki temput. Viiden vuoden kohdalla lähdin menemään. Kannatti. Eli jos ei puhe auta niin älä nyt koko elämääsi hukkaa.

Vierailija
7/7 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pöydälle, niin kuin muutkin sanovat. En olisi edes vuotta katsellut tuollaista miestä, joten sinnikäs olet ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi