Mitä mä en tässä ymmärrä???? Kysymys verho(i)sta
Kun siis ihmiset myy netissä yhtä verhoa, ei kappaa vaan täyspitkää. Niin onko niillä ollut se yksi verho ikkunassa toisella puolella vai miten? Mulla on aina ollut molemmilla puolilla samanlaiset verhot. Osaako joku sisustajaihminen vastata?
Kommentit (3)
Mulla on ollut kahdessa asunnossa sen verran pieni keittiö ja pienehkö ikkuna siellä, että kaksi verhoa olisi ollut ihan liikaa. Varsinkin, kun toinen reuna ikkunasta on melkein päätyseinässä kiinni. Tein siis niin, että toisella puolella oli ihan kunnon verho ja sillä senän vieruspuolella oli vain ohut valoverhot.
Mieluummin sitä saa auringon valoa talvellakin sisälle kuin peittää ison osan siitä ikkunasta kahdella verholla. Toisaalta verhot luovat kodikkuutta, joten kokonaan ilmankaan en tykkää ikkunoita jättää. Ja siitä verhosta saa tarvittaessa vedettyä näkösuojaa.
Esimerkki. Meillä on yhdessä huoneessa vain yksi verho, etupihan ikkunallisessa ovessa, ovi ikkunan vieressä. Ikkunan edessä on sohva ja ikkunan toisella puolella olevalla seinällä iso taulu, Eli vasemmalta oikealle: ovi+verho, sohva+ikkuna, taulu.