Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivat, takkuiset ja karheat hiusten latvat, mikä auttaa?

Vierailija
20.02.2021 |

Ruokavalio kunnossa, ei puutostiloja, ei sairauksia, ei lääkitystä. En värjää enkä käsittele hiuksia millään tavalla. Yrittänyt pelastaa tilannetta leikkaamalla vähän latvoista, ei auta.

Kannattaako kokeilla vielä äärimmäisiä keinoja (jääkylmiä suihkuja, kananmunaa yms. muuta outoa päähän perushoitoaineiden lisäksi) vai hyväksyä vain että talvi kuivattaa eikä sille voi mitään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset auttaa.

Vierailija
2/6 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero kookosöljyä hiuksiin, anna vaikuttaa ainakin puoli tuntia ja pese hiukset ja laita vielä normaali hoitoaine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sakset auttaa.

Saksittu jo kahdesti latvoja lyhyen ajan sisällä :( Pitkät hiukset ennen toimineet ihan hyvin, en haluaisi leikata mitään lyhyttä polkkaa

Ap

Vierailija
4/6 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argan- tai mitä vain hoitoöljyä latvoihin pesun jälkeen. Vain latvoihin.

Vierailija
5/6 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki ihmeitä Doven 2+1 shampoo ja hoitoaine yhdessä.. mikään muu ei ole auttanut. Nyt hiukset tosi pehmeät ja mikä parasta ihan tokmannilta euron pullo:)

Vierailija
6/6 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin jonkin aikaa curly girl -metodia, ja vaikka se ei pitemmän päälle minulla toiminutkaan, hoitoaineella läträys auttoi hiusten takkuisuuteen ja karkeuteen. Yksi huippuhyvä, halpa tuote on XZ:n hoitosuihke:

https://www.xz.fi/tuotteet/xz-angry-birds-hajusteeton-hoitosuihke/

Jo pelkästään tuon suihkiminen latvoihin pesun jälkeen tekee hiuksista huomattavasti pehmeämmät, ja se on nykyään ehdoton luottotuotteeni sampoon lisäksi. Muotovaahdon olen jättänyt kokonaan pois, ja sekin tuntui tekevän hiuksille hyvää. Ja pesun yhteydessä aina hoitoainetta, Garnierin Fructis-hiusnaamiot toimivat hyvin ja ovat myös edullisia.