Onko lantionympärys 100cm paljon aikuiselle naiselle?
Siinäpä se.. eli jos on 100cm lantio niin vyöräröltä lienee vähän vähemmän? Moni mies ajattelee että koko 38 on paljon naiselle. Ei se ole.
Kommentit (111)
Mulla tasan 100 cm. Kerran eräs mies otti mua lanteista kiinni ja sanoi ”vähän sul on pieni lantio” ok.
Vierailija kirjoitti:
Metrinen lantio vastaa kokoa 40 (M). Ei se niin kovin paljon ole, ja voi näyttää oikein hyvältä jos vyötärö on kapea.
Vaatekoot mitataan vyötäröltä, ei lantion kohdalta. Eli jos koko on 40 niin vyötärö on yli metrin.
Tuolloin lantio on todennäköisesti vielä jonkin verran enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metrinen lantio vastaa kokoa 40 (M). Ei se niin kovin paljon ole, ja voi näyttää oikein hyvältä jos vyötärö on kapea.
Vaatekoot mitataan vyötäröltä, ei lantion kohdalta. Eli jos koko on 40 niin vyötärö on yli metrin.
Vaatekoko 40 on tehty naiselle, jonka rinnanympärys on 94 cm, vyötärö 76 cm ja lantio 100 cm. Tämän voit tarkistaa mistä tahansa mittataulukosta.
100cm on liian vähän aikuiselle naiselle. 200cm niin alkaa olla jo semmoset kupeet mistä saa kunnolla kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatekoko 40 on tehty naiselle, jonka rinnanympärys on 94 cm, vyötärö 76 cm ja lantio 100 cm. Tämän voit tarkistaa mistä tahansa mittataulukosta.
Harvalla kellä painoa niin löytyy alle 80cm vyötärö.
No siis minusta se on. Mutta tykkään hoikista ja siroista vartalotyypeistä. Ihmisillä eri makuja.
Siis kellä on 76cm vyötärö ja 100cm lantio?? Ei kellään!
Vierailija kirjoitti:
No minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla kellä painoa niin löytyy alle 80cm vyötärö.
Ei vaatekoot liity painoon. Ja todellakin housut ja hameet valitaan lantionympäryksen mukaan eikä vyötärönympäryksen, yläosat taas rinnanympäryksen mukaan. Jos lantionympärys on 100, niin vaatekoko on housuissa ja hameissa 40.
Siis eikö se mitata pepun paksuimmasta kohdasta? Itellä 100 ja vyötärö 68.
Mulla on vyötärönympärys 71 ja lantio 100 ja vaatekoko 40.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vyötärö 80, lantio 100, vaatekoko 36-38
Vierailija kirjoitti:
Itellä 100 ja vyötärö 68.
Ja lehmät lentää..
Tuollainen 70cm/100cm yhdistelmä on täydellinen eikä sellaisia ihan jokaisella ole. Hyvin harvalla (mallit ja sellaiset)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vyötärö 80, lantio 100, vaatekoko 36-38
Olet joko mitannut väärin tai käytät liian pieniä vaatteita. Tosin huonolaatuiset joustavat vaatteet kyllä venyvät hyvinkin, joten pieniäkin vaatteita voi käyttää, mutta ei se silti ole oikea vaatekoko.
Itselläni vyötärö 70/lantio 102, olen normaalipainoinen. Minusta lantioni on ihan tavallisen kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä 100 ja vyötärö 68.
Ja lehmät lentää..
Tuollainen 70cm/100cm yhdistelmä on täydellinen eikä sellaisia ihan jokaisella ole. Hyvin harvalla (mallit ja sellaiset)
Huutonaurut tuolle väitteelle. Tiedän montakin naista (ikäluokassa 20 - 40 vuotta) joilla on tiimalasivartalo. Lantion leveys 100cm ja vyötärö 70 cm. Yksi heistä ei harrasta liikuntaa ollenkaan. On vaan luonnostaan aina ollut tuollainen.
Moni nainen pilaa itsensä sillä, että treenaa liikaa. Keskivartalo levenee (vatsalihakset, selkälihakset) ja lantio kapenee (rasvakerros häviää). Myös rinnat kutistuvat, koska rasvat lähtee sieltäkin. Lopputuloksena on tasapaksu vartalo, jossa ei ole lantiota, vyötäröä eikä rintoja. Aivan kuin miehen vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, monellakin on!
Olen aina pitänyt itsestäni hyvää huolta
;)