Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinne haluaa etuilla koronajonossa

Vierailija
20.02.2021 |

Nyt mennyt esittämään muutoksia rokotettavuus järjestykseen. Demari on demari ja aate pätevöittää. Kohta esittänee, että kansanedustajat, demarien puoluetoimiston väki, Kallion ja Mäntsälän osaston väki tulee rokottaa aiemmin. Lisäksi jos on ollut Marinilla piikomassa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seuraavana rokotusjonossa. Olen eläkeläinen. Olisiko paikallisen bussikuskin , sairaanhoitajan, kaupan kassan, tai baarimikon parempi saada rokotus? Kysyn vain.

En ole ihan vielä rokotusvuorossa, mutta voin ihan hyvin jättäytyä viimeiseksi, ja antaa rokotteet ensin heille, jotka työnsä puolesta joutuvat alttiiksi. Minusta se olisi reilua.

Mulla on mahdollisuus tehdä etätöitä ja voin välttää tartuntaa omilla toimillani. Hoitajat, bussikuskit ja kaupan kassat eivät voi valita olla tapaamatta ihmisiä, joten soisin heille suojan mahdollisimman pian.

Tietenkään et tällöin mene väen väkisin ja suuna päänä kerjäämäänkään rokotetta. Ongelmaa ei ole ja nimenomaan saa käyttää omaa järkeä.

Vierailija
22/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta poliitikot, presidentti, ministerit ja miksei kansanedustajatkin olisi syytä rokottaa ensiksi koska he joutuvat liikkumaan ihmisjoukoissa ja edustamaan. Me, jotka vain istumme kotona etätöissä ja lähetti tuo ruokaostoksetkin kotiin oven eteen voimme kyllä odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne on poliittinen muumio, hänen aika oli ja meni. Ymmärrän, että sitä on yksilön vaikea hyväksyä. Tämä juttu oli yhtä viisas kuin Halosen haastattelu, jotkut vaan ei ymmärrä ett juna meni jo.

Vierailija
24/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi järkevää rokottaa niitä jotka joutuvat eniten riskiin. Keiden on pakko mennä töihin ja ottaa riskejä joka päivä. Itse riskiryhmään kuuluvana, voin hyvin pysyä pois riskistä, jos en muuten niin sairasloman avulla. Jos ammatin tai jonkun muun pakottavan syyn takia riskiin joutuvien sairastumisia vähennettäisiin , niin varmasti kaikki tartunnat vähenisi.

Kyllä ne rokotteet kannattaa antaa isoille joukoille, aikamoinen sählinki tulisi, kun etsittäisiin tietynikäisistä ne jotka joutuvat eniten olemaan jossain, vaikka ymmärränkin logiikan. Edes tietyn ikäisille ei saada tuota ajanvaraussysteemiä toimimaan.

Ja sitten kun rokotteita ehkä joskus on saatu niin paljon, että myös työikäisiä (muita kuin pahassa riskiryhmässä olevia) ruvetaan rokottamaan, on jo juhannusruusut kukkineet. Ihan turhaa tässä vaiheessa ruveta niitä vielä jakamaan millekään erikoisryhmälle.

Rinnekin voisi kehottaa puoluettaan hankkimaan enemmän rokotteita, kun puppuraisenki mielestä muut maat tarvitsevat niitä enemmän, kun meillä on niin hyvin korona hoidossa. EU:ssa oli jaossa niitä ylimääräisiä rokotteita, kun  kaikki maat eivät tilanneet niin paljon, kuin heidän asukaslukunsa oli edellyttänyt. Sieltä esim. tanskalaiset saivat osuutttaan enemmän rokotteita, mutta meillä muiden etu menee itsekkyyden edelle.

Jokainen joka jotain luulee olevansa alkaa nyt esittää omia mieleisiä ensin rokotettaviaan. Eiköhän anneta asiantuntijoiden päättää, mikä yleensä on mahdollista.

Vierailija
25/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Rinne puhui tuossa kerrankin asiaa.

Vappurokote!!!!

Vierailija
26/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden tarkoitus on pitää sairaanhoito saatavilla, helposti olisi toteutettavissa sairaanhoitajien, ja lääkäreiden rokotukset. He tulevat olemaan se ryhmä, joka eniten saa tartuntoja ja myös levittävät tautia eniten, kun epidemiä pahenee. Ja ihmiset ei uskalla mennä hoitoihin ja hoitovelka kasvaa koko ajan

Nytkin pahimmat ryppäät ovat suhteellisesti pienemmillä paikkakunnilla kuin Helsingissä.

Vierailija
27/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot ilman lääketieteen koulutusta laukovat kannanottoja. Noloa!

Vierailija
28/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kopioda tänne lainauksen missä Rinne haluaa rokotuksen itselleen.

Luinko samaa juttua ?

Minä ymmärsin hänen puhuvan riskiryhmistä , tiheästä populaatiosta ja rajaliikenteestä.

Vierailija
29/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työssäkäyvät pitäisi rokottaa ensin. Itselläni 86v isä, joka ei käy missään ja hänet rokotetaan ensi viikolla. Itse kuljen bussilla töihin hoitamaan dementikkoja, enkä saa rokotetta.

Vierailija
30/30 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömänä on ihan sama saako rokotusta vai ei. Työttömän elämä ei hääviä ole, joten ihan sama, jos saa koronan ja käy huonosti.

Tuntuu huvittavalta vain lukea, kun ihmiset riitelee kenellä on oikeus saada rokotus.

Mun puolesta kaikki voi mennä mun edelle tässä rokotusasiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä