Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja tuota Erika Vikmania...

Vierailija
20.02.2021 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovivaatteet hiostaa. Joten on joo, kuuma.

Vierailija
2/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että Vikman on täysin tyylitön julkisuustyrkky, joka tekee tempauksillaan vain itsestään pellen. Mutta niinhän ne yksinkertaiset ihmiset tahtovat julkisuudessa aina tehdä. Surullista ja vastenmielistä. Toivottavsti nuoret tytöt eivät pidä Vikmania esikuvanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät näytä järin käytännöllisiltä tahi hengittäviltäkään

Vierailija
4/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi häntä hehkutetaan seksikuningattarena. Liian lapsekkaat piirteet ollakseen seksikäs. 

Vierailija
5/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Antakaa ihmisten toteuttaa itseään. Luulisi että Herran vuonna 2021 ei tarvitsisi käydä näitä ulkonäköön liittyviä keskusteluja. 

Vierailija
6/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni koko nainen on täysin muovinen.

Vierailija
7/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttuinen meikki, suttuinen olemus.

Vierailija
8/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. <3

Vierailija
9/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparka

mies53v

Vierailija
10/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylinsä vanhentaa 10 vuotta. Ei hyvä.

Vierailija
11/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi häntä hehkutetaan seksikuningattarena. Liian lapsekkaat piirteet ollakseen seksikäs. 

Ja tyhjä pää.

Vierailija
12/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#rahat pois heterosediltä

Vierailija
13/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihan säälittävää yritystä olla uusi Kikka "mä tahdon kiihdyttää, mä tahdon viihdyttää".

Pahasti hukassa on kontrolli ihmisellä.

Vierailija
14/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ihan säälittävää yritystä olla uusi Kikka "mä tahdon kiihdyttää, mä tahdon viihdyttää".

Ehkä vähän höpsähti kun tippui Dannyn kelkasta? Överiksi mennyt reppana, ei mitään makua, tasoa, itsekunnioitusta.

Vierailija
15/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyhjä pää.

Älkääs nyt, tosikot. Hän pelaa hienosti. Haukkukaa mieluummin palstaäijiä ja muita alkeellismiehiä, joihin tuo uppoaa.

On monia keinoja tehdä rahaa ja tuo on vallan laillinen. Ei häiritse minua eikä pitäisi häiritä muitakaan naisia. Se on lavaimago ja illuusiota.

Tehkää sama perässä, ottakaa miehiltä sekä luulot että rahat pois menetämättä itse mitään. On jo aika.

Vierailija
16/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän höpsähti kun tippui Dannyn kelkasta? Överiksi mennyt reppana, ei mitään makua, tasoa, itsekunnioitusta.

Hienosti olet niellyt sovinistisen moralisointikoukun.

Eikö olisi jo aika olla puukottamatta naisia selkään ja olla iloinen siitä, että joku osaa kääntää miesten alhaisimmat vaistot omaksi hyödykseen?

Vierailija
17/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyhjä pää.

Älkääs nyt, tosikot. Hän pelaa hienosti. Haukkukaa mieluummin palstaäijiä ja muita alkeellismiehiä, joihin tuo uppoaa.

On monia keinoja tehdä rahaa ja tuo on vallan laillinen. Ei häiritse minua eikä pitäisi häiritä muitakaan naisia. Se on lavaimago ja illuusiota.

Tehkää sama perässä, ottakaa miehiltä sekä luulot että rahat pois menetämättä itse mitään. On jo aika.

Mikä lava imago? Eihän tuota enään näe vaatteet päällä. Pahaksi on mennyt. Ero dannysta sekoitti pään

mies53v

Vierailija
18/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet käy kuumana ja vanhemmat on tyttärestään ylpeitä!

Vierailija
19/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret silikonit.

Vierailija
20/52 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut täällä ennenkin, mutta minulle tulee aina hänen kuvia nähdessäni sellainen "voi tyttöraasu, tule tänne niin laitan kuumaa kaakaota, sitten peset nuo meikit pois ja vaihdat mukavammat vaatteet päälle" -olo. Eli sellainen äidillinen fiilis. En näe Erikaa seksikkäänä naisena, vaan lapsekkaana uhoavana ressukkana, jolla on koko elämä kateissa ja jonka pitäisi nyt lopettaa tuollaisen halvan roolin näytteleminen.

Hän ei sovi tuollaiseksi mitä yrittää esittää. Hän on liian kateissa ja liian hauras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi