Syötkö räkää?
Kommentit (11)
Lapsena harrastin sitä, mutta jossain vaiheessa se alkoi tuntua ällöttävältä.
Kiva mutustaa, varsinkin kovettuneita paloja. Se on minusta tullut, miksi en söisi sitä. Siinä on proteiinia ja valkuaista (tosin vähän). En keksi mitään huonoa siitä, paitsi joidenkin yli-steriilien hyi-lausahdukset. Toisen räkää en söisi, se on ällöttävää, se ei ole minusta tullut.
Hyi helvetti. Täytyy olla sairas että pystyy paskaa ja eritteitä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mutustaa, varsinkin kovettuneita paloja. Se on minusta tullut, miksi en söisi sitä. Siinä on proteiinia ja valkuaista (tosin vähän). En keksi mitään huonoa siitä, paitsi joidenkin yli-steriilien hyi-lausahdukset. Toisen räkää en söisi, se on ällöttävää, se ei ole minusta tullut.
Mutta kuitenkin luultavasti pidät suutelemisesta ja nieleskelet toisen kuolaa ja sen mukana ehkä myös räkääkin.
Rään syöminen tehostaa immuniteettia, koska siinä kroppa saa kaikenlaisia bakteereja turvallisesti prosessoitavakseen. Miksi muuten räkä olisi niin houkuttelevaa kaivella ja maistuukin makealta. Tässäkin moderni hyi-ihminen on vieraantunut luonnosta.
Olen yllättynyt että näinkin moni syö räkää! Olen siis aloittaja, itsekin syön. Sen syömisen syyksihän on veikkailtu mm. vastustuskyvyn paranemista, sillä flunssapöpöt esim. eivät selviydy ruuansulatuskanavan vatsahappohelvetistä, mutta sen sijaan heikentyneille tai kuolleille taudinaiheuttajille altistumisen on arveltu voivan vahvistaa immuniteettia tällä tavalla. Mun vastaus on silti vaan se, että se on tyydyttävää ja helppoa: kun saa hengitystä haittaavan esteen pois, on se helpointa napsaista suuhun eikä juosta koko ajan hakemassa nenäliinaa tms.
Hyi helvetti, pelkkä ajatuskin puistatuttaa.
Mieheni mukaan ihmisen sormi on aina täydellisesti sieraimeen sopivan kokoinen ja siksi ihminen on luotu syömään räkää. Ei kai tuohon voi vastaankaan sanoa. :D
En vapaaehtoisesti mutta jokainen syö sitä tietämättään.