Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä pitää normaalina että puoliso on ainoa läheinen kaveri

Vierailija
21.05.2023 |

Itsellä nyt alkanut elämänvaihe, jossa moni kaveri jäi taakse ja käytännössä vain puoliso jäljellä. Tuntuu tosi ahdistavalta enkä voisi kuvitella että eläisin näin koko loppuelämäni, vaikka puolisoani kovasti rakastan ja nautin hänen seurastaan.

Mutta tämä on kai aika monelle normaalia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minulle ollut aina. Kavereita ei oikein koskaan ole ollut. Ne puolisotkin vaihtuu. Mutta sen hetken on joku.

Nyt on aika jättää nykyinen, ja yritän taas sopeutua olemaan ihan yksin. Uutta kumppania en enää jaksa etsiä, ei siitä mitään tule kuitenkaan.

Siispä elelen päivä kerrallaan ja odotan kuolemaa.

Vierailija
2/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on paras ystäväni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on paras ystäväni ja olen hänen ainoa ystävä. Joskus toivoisin että lähtis välillä kotoa pois

Vierailija
4/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on paras ystäväni ja olen hänen ainoa ystävä. Joskus toivoisin että lähtis välillä kotoa pois

Just toi kotoa lähteminen on ehdottoman terveellistä.

Meillä on parasta seksiä silloin kun toinen meistä on käynyt jossain missä on nähty ihmisiä, ehkä flirttailu, pidetty hauskaa ja tunnettu itsensä haluttavaksi yksilöksi.

Vierailija
5/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kaverit rapisi pikkuhiljaa pois kyydistä, kun oli kaksi pientä lasta, eikä enää päästy kaikenmaailman pippaloihin tai illanistujaisiin. Eikä pidetty niitä. Sit kun meillä alkoi olla enemmän vapautta, eli isommat lapset, niin yllätys yllätys kaverit olivatkin siinä pikkulapsivaiheessa. Nyt meillä on lähes täysi-ikäiset lapset, mutta ei juurikaan kavereita. Miehellä on läheisin lapsuudenkaveri jäljellä, mulla oikeastaan vain pari työkaveria, joita näen silloin tällöin. Miten nyt vuorotyöläisillä työvuorot antaa periksi, eli yleensä huonosti. Ei oikeastaan haluttu koskaan tähän tilanteeseen, mutta ajauduttiin pikkuhiljaa. Mies on mun paras kaveri ja onneksi hänkin viihtyy minun kanssa. Joskus tulee puheeksi, että olispa kiva käydä tapaamassa kavereita, mutta sitten aina todetaan, että "no ketä muka?". 

Vierailija
6/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut näin siitä lähtien kun sairastuin noin 15 vuotta sitten. Kaikki ystävät vaan katosivat.

Vierailija
7/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on parasta seksiä silloin kun toinen meistä on käynyt jossain missä on nähty ihmisiä, ehkä flirttailu, pidetty hauskaa ja tunnettu itsensä haluttavaksi yksilöksi.

Seksi sujuu kotona, kun on vieraissa käyty? En kyllä harrasta itse.

Vierailija
8/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme toistemme parhaat ystävät, kummallakaan ei ole ketään muita.

Vierailija
9/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kavereita puissa kasva. Tosin lapset vain tarvitsevat ns kavereita.

Aikuisen ihmisen pitää tulla toimeen kaikkien kanssa.

Vierailija
10/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se minulle ollut aina. Kavereita ei oikein koskaan ole ollut. Ne puolisotkin vaihtuu. Mutta sen hetken on joku.

Nyt on aika jättää nykyinen, ja yritän taas sopeutua olemaan ihan yksin. Uutta kumppania en enää jaksa etsiä, ei siitä mitään tule kuitenkaan.

Vaikutat aika kusipäiseltä ihmiseltä. "Nyt on aika jättää nykyinen"...ei helvetti.

Vierailija
11/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet omaa tyhmyyttäsi hylännyt kaverisi kumppanisi vuoksi, niin...

Vierailija
12/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi sujuu kotona, kun on vieraissa käyty? En kyllä harrasta itse.

Joo näin ajattelee just se tunkkainen ja ahdistava kivisäkki joka nahkeilee puolison muuta elämää

Vierailija
13/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan lapsuudesta saakka kaksi ystävää ja sitten kaksi kolmekymmppisenä tullutta ystävää. Sinkkuna oon eli puolisoa ei just nyt.

Vierailija
14/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on täysin normaalia että puoliso on se läheisin ystävä ja ehkä jopa ainut

Vierailija
15/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika kusipäiseltä ihmiseltä. "Nyt on aika jättää nykyinen"...ei helvetti.

Vaikutanko? Tässä suhteessa on henkistä ja fyysistä väkivaltaa, minun olisi pitänyt lähteä kauan sitten, mutta kun se on niin vaikeaa.

En jaksa toistuvaa solvaamista tai mykkäkoulujakaan, tämäkin päivä on kulunut mykkäillessä.

Paitsi tiuski se minulle puoli 7 aamulla että miksi en itse korjaa vessanpönttöä, kun pyysin selkäkipuisena josko tekisi sille jotain.

T. "Läski" ja "h**a", "valas" ja "hullu" ja epänormaali ja mitähän kaikkea...

Vierailija
16/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin miettiä tätä. Jos minä kävisin jossain ja tuntisin itseni haluttavaksi, niin mitä se miehen haluihin vaikuttaisi? Ja hän tietää kyllä että minä haluaisin häntä, ja siksi onkin minua haukkunut h-sanalla.

Ja jos mies taas on flirttaillut ja tuntee itsensä muiden haluamaksi, niin ei se nyt mulle anna edelleenkään.

Treffejähän se sopii niiden muiden kanssa varmaan, sitä on tapahtunut ennenkin.

t. 1

Vierailija
17/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita, ystäviä ei kannata hyllyttää oman puolison takia. Olisi hirveen kuormittavaa olla jollekin se yksi ja ainoa ihminen. Ja elämä on hauskempaa kun on kavereita ja ystäviä.

Jos parisuhteelle käy jotain tai menettää puolison varhain voi olla todella vaikea hankkia sitä tuttavapiiriä.

Vierailija
18/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin miettiä tätä. Jos minä kävisin jossain ja tuntisin itseni haluttavaksi, niin mitä se miehen haluihin vaikuttaisi? Ja hän tietää kyllä että minä haluaisin häntä, ja siksi onkin minua haukkunut h-sanalla.

Ja jos mies taas on flirttaillut ja tuntee itsensä muiden haluamaksi, niin ei se nyt mulle anna edelleenkään.

Treffejähän se sopii niiden muiden kanssa varmaan, sitä on tapahtunut ennenkin.

t. 1

Mä vaistoan miehestä että hän tuntee itsensä haluttavaksi. Tulee sellainen terve viettelysvietti. Mun mies jota muutkin haluaa mutta vain minä saan hänet. Olemme turvallisesti itsestäänselvyyden ulkopuolella.

Sun suhde kuulostaa yksinkertaisesti paskalta ja lähtisin menemään.

Vierailija
19/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Oishan se mukavaa, jos olisi edes yksi hyvä ystävä puolison lisäksi. Toisaalta ei vaan jaksa ylläpitää ystävyyssuhteita työ- ja perhe-elämän ohella. Kaikki opiskelukaverit ym. hajaantui ympäri Suomea aikoinaan ja yhteydenpito jäi.

Vierailija
20/33 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Oishan se mukavaa, jos olisi edes yksi hyvä ystävä puolison lisäksi. Toisaalta ei vaan jaksa ylläpitää ystävyyssuhteita työ- ja perhe-elämän ohella. Kaikki opiskelukaverit ym. hajaantui ympäri Suomea aikoinaan ja yhteydenpito jäi.

Ei jaksa ylläpitää ystävyyssuhteita, kuulostaa just sellaselta ihmiseltä johon itsekin haluaisin panostaa aikaa ja energiaa. Ei kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi