Mielipide: mies ei onnitellut valmistumisen johdosta paitsi emojeilla
No niin, mielipiteenne tästä:
Mies josta olen kiinnostunut tiesi että suoritan erästä tutkintoa. Matkan varrella kerroin hänelle tutkinnon suorittamisesta, tenteistä jne.
Nyt valmistuin, laitoin hänelle kuvan todistuksesta Whatsappiin.
Sain takaisin muutaman tunnin kuluttua (kun tuli ”paikalle”): 👏👍
En muuta.
Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (64)
En ymmärrä? Miksi mies ei voi onnitella sinua? Miten se on häneltä pois? Kuulostaa narsistiselta luonteelta, tai sitten on kateellinen...?
Tuollainen huomionkerjääminen on noloa, kuka aikuinen lähettää oikeasti kuvan todistuksestaan? Jos mies olisi kiinnostunut, hän olisi kyllä kysellyt itse opintojen edistymisestä jne. Nyt hän oli vain perus kohtelias vastaamalla viestiisi.
Mies ei selvästikään ole kiinnostunut, ja yrittää selvitä tilanteesta niin että ei vahingossakaan anna sellaisia merkkejä, jotka ap voisi tulkita romanttisena kiinnostuksena. Anna olla, älä nolaa itseäsi enempää!
Kiinnostaako sinua muiden valmistumiset? Kärsimystä aina yrittää keksiä kohtelias pitkä viesti, kun joku on saavuttanut jotain ja kertoo siitä. Livenä ihmisille vaikuttaa hyvin riittävän "onneksi olkoon".
^ no mua kyllä kiinnostaa ja aina onnittelut paan. Ihan arkipäivää somessa (fb, insta). Jos tämä mies ei ole somessa, niin ihan normaalia tällöin hänelle(kin) asiasta kuvalla kertoa.
Vierailija kirjoitti:
^ no mua kyllä kiinnostaa ja aina onnittelut paan. Ihan arkipäivää somessa (fb, insta). Jos tämä mies ei ole somessa, niin ihan normaalia tällöin hänelle(kin) asiasta kuvalla kertoa.
Ihmiset eivät ole niin mielenkiintoisia kuin he kuvittelevat olevansa, joten on aika itsekästä lähettää erikseen viestejä niille jotka eivät somessa, ja kuvitella heidän välittävän, ja vielä vastaavan viestiin.
Tässä on vielä kyseessä mies josta ap on kiinnostunut, eikä mikään ystävä, sukulainen tai muu läheinen. Kyllähän tuosta vastaanotosta näkee, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noloa ja vaivaannuttavaa on tuon miehen käytös. Pari emojia?! Mitä siihen voi reagoida tai vastata - ei mitään tai sitten niin kuten ap teki: ohitti ignooraavan eleen tyylikkäästi, jatkoi aiheesta ikään kuin ojentaen miehelle toisen mahdollisuuden kommentoida. Mitä mies ilmeisesti ei käytä. Noloa.
Mies53
Tyylikkäästä voi olla montaa mieltä, ehkä tässä on sukupolvien näkemysero.
Miehen emoji-vastaus oli kohtelias, mutta täysin platoninen - hän onnitteli koska ap jakoi tiedon, mutta aihe ei kiinnostanut edes kommentoinnin vertaa.
Nyt ap:n jatkoviesti on vain huomionhakua, villi veikkaus että mies viivyttelee vastauksen kanssa tunteja ja lopulta sieltä tulee joko A) toinen emoji tai B) "hyvä juttu!" tai C) hiljaisuus. Kaikkien lopputulos on sama: keskustelu ei jatku eikä kiinnosta miestä.
Ap, unohda tämä kaveri ja siirry seuraavaan!
N27
Ei ole ollut yhteydessä, joku kyseli aiemmin.
Tilanne on vähän outo: aiemmin tuossa tutkintoa tehdessä minulla oli pari muuta asiaa elämässä meneillään (perheessä sairastuminen yms.) jossa mies oli tukena, kysyi haluanko jutella jne. Kävin hänen kanssaan paljon hyviä keskusteluja. Hän tietää kyllä miten paljon tämä vaati, siksi tuntuu vähättelevältå parilla emojilla kuittaaminen.
Ihan kuin olisin heitetty syrjään tms. Siltä tuntuu.Ap
Luultavasti hänelle on muodostunut tunneside johonkuhun toiseen naiseen ja tahtoo olla tälle viimeisen päälle uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa:
Vastasin tuohon että ”menestys vaati aika paljon, kovasti olen tehnyt töitä tämän eteen 😊”
Ei ole siihen vastannut enää mitään.
-ap
No ei mikään ihmekään. Passiivis-aggressiivista itsekehua ja vielä tuo ällöttävä punoittavat posket -hymiö, jolla odotetaan saavan kehuja.
Eli teidän mielestänne ap on itsekehua täynnä oleva moukka, ja tämä mies oikeassa kun ei onnittele?
Ohhoh! Enpä voi muuta sanoa...
M53v
Koskahan naiset viimein sisäistää sen että sillä naisen koulutuksella ja tutkinnolla harvemmin on miehille yhtään mitään merkitystä..
Eihän ap olisi tuota jatkoviestiä (jossa ei ollut mitään pahaa, neutraali oli!) koskaan lähettänyt, mikäli mies olisi tajunnut onnitella! Ei alkeellisiakaan käytöstapoja...
Vierailija kirjoitti:
Aplodit ja peukku on nykypäivänä
ihan kelvollinen onnittelu.
No kyllä siihen sana ”onnea!” kuuluu lisätä.
Miehet kommunikoivat eri tavalla kuin naiset ja ovat kiinnostuneita eri asioista. Todella monet ovat myös sosiaalisesti kömpelöitä. Mielestäni tuo ei ole ollenkaan selkeä osoitus mielenkiinnon puutteesta.
M
Vierailija kirjoitti:
Odota vähän aikaa, jos hän vaikka suunnittelisi tässä välissä jotain muuta, jotain mukavaa jolla huomioi sinut ja valmistumisesi.
Älä kuitenkaan itse ota asiaa enää mitenkään hänen kanssaa esille.
Ellei hän edelleenkään enempää sinua onnittele tai huomioi asiaa, niin voit unohtaa hänet kokonaan.
Missä ihmeen fantasiamaailmassa te elätte?
Vierailija kirjoitti:
Miehet kommunikoivat eri tavalla kuin naiset ja ovat kiinnostuneita eri asioista. Todella monet ovat myös sosiaalisesti kömpelöitä. Mielestäni tuo ei ole ollenkaan selkeä osoitus mielenkiinnon puutteesta.
M
Mutta ei vastannut MITÄÄN enää ap:n toiseen viestiin.... eikö se kerro mielenkiinnon puutteesta?
Vierailija kirjoitti:
Miten kiinnostunut vastaisi mielestänne?
Ainakin kolmella lauseella jossa vähintään yhdessä on huutomerkki.
Hänestä ei koskaan kuulunut mitään. Ja ei, en usko että enää palaa asiaan. Tämä taisi olla tässä.
Ap