Mielipide: mies ei onnitellut valmistumisen johdosta paitsi emojeilla
No niin, mielipiteenne tästä:
Mies josta olen kiinnostunut tiesi että suoritan erästä tutkintoa. Matkan varrella kerroin hänelle tutkinnon suorittamisesta, tenteistä jne.
Nyt valmistuin, laitoin hänelle kuvan todistuksesta Whatsappiin.
Sain takaisin muutaman tunnin kuluttua (kun tuli ”paikalle”): 👏👍
En muuta.
Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (64)
Mun mielestä noloa ja vaivaannuttavaa on tuon miehen käytös. Pari emojia?! Mitä siihen voi reagoida tai vastata - ei mitään tai sitten niin kuten ap teki: ohitti ignooraavan eleen tyylikkäästi, jatkoi aiheesta ikään kuin ojentaen miehelle toisen mahdollisuuden kommentoida. Mitä mies ilmeisesti ei käytä. Noloa.
Mies53
Vierailija kirjoitti:
Olet "kaverisektorilla". Miestä ei vaan kiinnosta.
Kyllä kaverisektorillakin voisi kai onnitella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaverisektorillakin voisi kai onnitella?
Ei miehet ole kavereita naisten kanssa kuin siitä syystä, että ehkä joskus voisi lohjeta sexiä, jos pysyttelee edes jonkinlaisissa väleissä. Siksi ei ole tarvetta normaaleille käytöstavoille.
Naiset ja miehet eivät ole samanlaisia.
Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Piste. Mies voi kokea ap:n yhteydenotot turhina, lätisee jos on tylsää tai haluaa pitää ap:n varalla, kaverina, tuttuna what ever. Mutta selkeästi on nyt muuta tekemistä kun paapoa ap:ta ja jos mitään lupauksia ja sitoumuksia ei ole tehty niin ei ap:llä ole mitään valittamista.
Mies reagoi ap:n suoritukseen jotenkin (kohteliaisuus) mutta riittävän pliisusti ettei vaan rohkaise lähempään tuttavuuteen - tai oli vaan kiireinen. Älä ylianalysoi, älä takerru, anna olla. He’s just not that in to you.
Vierailija kirjoitti:
Pikkumainen ja paskantärkeä akka olet
Susta en edes viitsi aloittaa, että mikä itse olet kun toista haukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkumainen ja paskantärkeä akka olet
Susta en edes viitsi aloittaa, että mikä itse olet kun toista haukut.
En ole haukkunut vaan annoin pyydetyn mielipiteen.
Miehet on vähän tyhmiä. Ei tuota kannata niin vakavasti ottaa.
mies53v
Onnea valmistumisesta AP!
Ymmärrän että harmittaa, mutta älä silti anna tämän viedä iloasi ja ylpeyttäsi saavutuksesta :)
No mun aviomies noteerasi mun valmistumisen juurikin vain halauksella ja toivottamalla onnea... Vähän olin kyllä pettynyt ja harmissani. Olisin odottanut jotain huomionosoitusta, kukkia, kuohuvaa tai kakkukahveja
Vierailija kirjoitti:
No mun aviomies noteerasi mun valmistumisen juurikin vain halauksella ja toivottamalla onnea... Vähän olin kyllä pettynyt ja harmissani. Olisin odottanut jotain huomionosoitusta, kukkia, kuohuvaa tai kakkukahveja
Mun mies yllätti minut antamalla lahjaksi valkokultaisen tennisranneketjun, kun valmistuin yliopistosta. Se on tosi ihana muisto niistä ajoista:)
Ei ole siis vastannut mitään? Ehkä hän vielä vastaa, älä menetä toivoasi!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä noloa ja vaivaannuttavaa on tuon miehen käytös. Pari emojia?! Mitä siihen voi reagoida tai vastata - ei mitään tai sitten niin kuten ap teki: ohitti ignooraavan eleen tyylikkäästi, jatkoi aiheesta ikään kuin ojentaen miehelle toisen mahdollisuuden kommentoida. Mitä mies ilmeisesti ei käytä. Noloa.
Mies53
Tyylikkäästä voi olla montaa mieltä, ehkä tässä on sukupolvien näkemysero.
Miehen emoji-vastaus oli kohtelias, mutta täysin platoninen - hän onnitteli koska ap jakoi tiedon, mutta aihe ei kiinnostanut edes kommentoinnin vertaa.
Nyt ap:n jatkoviesti on vain huomionhakua, villi veikkaus että mies viivyttelee vastauksen kanssa tunteja ja lopulta sieltä tulee joko A) toinen emoji tai B) "hyvä juttu!" tai C) hiljaisuus. Kaikkien lopputulos on sama: keskustelu ei jatku eikä kiinnosta miestä.
Ap, unohda tämä kaveri ja siirry seuraavaan!
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies53
Tyylikkäästä voi olla montaa mieltä, ehkä tässä on sukupolvien näkemysero.
Miehen emoji-vastaus oli kohtelias, mutta täysin platoninen - hän onnitteli koska ap jakoi tiedon, mutta aihe ei kiinnostanut edes kommentoinnin vertaa.
Nyt ap:n jatkoviesti on vain huomionhakua, villi veikkaus että mies viivyttelee vastauksen kanssa tunteja ja lopulta sieltä tulee joko A) toinen emoji tai B) "hyvä juttu!" tai C) hiljaisuus. Kaikkien lopputulos on sama: keskustelu ei jatku eikä kiinnosta miestä.
Ap, unohda tämä kaveri ja siirry seuraavaan!
N27
Ei ole ollut yhteydessä, joku kyseli aiemmin.
Tilanne on vähän outo: aiemmin tuossa tutkintoa tehdessä minulla oli pari muuta asiaa elämässä meneillään (perheessä sairastuminen yms.) jossa mies oli tukena, kysyi haluanko jutella jne. Kävin hänen kanssaan paljon hyviä keskusteluja. Hän tietää kyllä miten paljon tämä vaati, siksi tuntuu vähättelevältå parilla emojilla kuittaaminen.
Ihan kuin olisin heitetty syrjään tms. Siltä tuntuu.
Ap