Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätettiin perheen kanssa lopettaa vuokranmaksut muulta kuin yhtiövastikkeen osalta

Vierailija
20.02.2021 |

Mietittiin, että sille rahalle on perheessäämme paljon parempaakin käyttöä kuin kasvattaa vuokranantajan pötsiä. Yhtiövastike kattaa hänen kulunsa asunnosta. Miksi hänen pitäisi enemmän saada?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Vierailija
2/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan sun auton, ja maksan vain bensat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vuokranantajan pitäisi ostaa asunto ja lahjoittaa se teille?

Onnea uuden kodin etsintään. Haasteita voi olla kun vanhasta ovat vuokrat maksamatta. Provokin kyllä vähän haiskahtaa.

Vierailija
4/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte noin vuoden päästä etsimässä uutta kotia. Eli antaa palaa.

Ei va ala kattelemaan maksamattonia asukkaita.

Vierailija
5/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Olette sopineet vuokranmaksusta, joten jäät velkaa sen mitä et maksa. Velat voi laittaa perintään ja saatte häädön.

Vierailija
6/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea. Meillä vuokralainen teki saman ja oli yllättäen ilman sähköjä ja kelan korvauksia. Minä kun siirsin kirjani siihen asuntoon ja irtisanoin asukkaana sähkösopimuksen. Niillä meni jonkun aikaa ihmetellessä, mitä tapahtui. Mutta minulla oli hauskaa!

Vierailija
7/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kehtaisi lapsiperheen häätää? Kuka olisi sellainen julmuri? Sinäkö? Kaikkien häpeät saisit päällesi. Mietis nyt vähän.

AP

Vierailija
8/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkastuiko lasten itkuntuhruiset silmät tämän ilmoituksen jälkeen? Ostatteko säästyvillä rahoilla savulohta vai mitä lapsiparat on viime aikoina kyynelsilmin kaivanneet?

Vierailija
9/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kehtaisi lapsiperheen häätää? Kuka olisi sellainen julmuri? Sinäkö? Kaikkien häpeät saisit päällesi. Mietis nyt vähän.

AP

Minä häädin. Tarvitsin vuokratuoton oman vuokrani maksamiseen.

Hassua, että projisoit oman henkilökohtaisen häpeän itsesi ulkopuolelle.

Vierailija
10/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, maksattehan sitten putkiremontin, korjaukset, taloyhtiölainat jne? 

Jos ap olisi tosissaan, niin lapset huostaan ja vanhemmat hoitoon. 

Vierailija
11/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä idea. Meillä vuokralainen teki saman ja oli yllättäen ilman sähköjä ja kelan korvauksia. Minä kun siirsin kirjani siihen asuntoon ja irtisanoin asukkaana sähkösopimuksen. Niillä meni jonkun aikaa ihmetellessä, mitä tapahtui. Mutta minulla oli hauskaa!

Aika hyvä! Minä vain laitoin maksut perintään.

Vierailija
12/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokran voisi maksaa myös luonnossa! Annat vuokraisännälle peppaa xx kertaa kuukaudessa vastineeksi asumisesta.

Perheen mies voi hoitaa tuon osuuden vuokranmaksusta, reikä kun reikä.

Vierailija
13/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minä kehtaisin silmää räpäyttämättä. Jos perheen naiset olisi kauniita, niin ottaisin omani pois.

Vierailija
14/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Saatte häädön ja maksamattomat vuokrat ulosottoon. Voi olla vähän vaikea saada uutta vuokrakämppää vaan sitten, koska ei kukaan halua tuommoisia vuokralaisia. Kyllä, lapsiperheen saa häätää, itse vuokranantajana tekisin toki myös lastensuojeluilmoituksen, sossut sitten huolehtii että lapsilla on katto pään päällä jos vanhemmat ei siihen pysty.

Vierailija
15/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin kokeilla, että onnistuuko tuo ja onnistuihan se. Niillä meni samalla Kelan kanssa sukset ristiin, koska etuudet katosi samantien minun tulojeni takia (ne saa tulorekisteristä) eikä vuokralaisella ollut älyä selvittää, kuka heidän kanssaan väitti asuvansa. Mutta olihan se omalla tavallaan lystiä, kun vuokralainen soittaa, että tarvitaan sähkömies, kun ei tule virtaa ja minä vastaan iloisesti, että se on voi voi, kun minä en asialle voi mitään, kun ei ole vuokraa maksettu, joten olisiko poismuuton aika.

Vierailija
16/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokranantajasi lehmä?

Vierailija
17/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin kokeilla, että onnistuuko tuo ja onnistuihan se. Niillä meni samalla Kelan kanssa sukset ristiin, koska etuudet katosi samantien minun tulojeni takia (ne saa tulorekisteristä) eikä vuokralaisella ollut älyä selvittää, kuka heidän kanssaan väitti asuvansa. Mutta olihan se omalla tavallaan lystiä, kun vuokralainen soittaa, että tarvitaan sähkömies, kun ei tule virtaa ja minä vastaan iloisesti, että se on voi voi, kun minä en asialle voi mitään, kun ei ole vuokraa maksettu, joten olisiko poismuuton aika.

Tarkistitko, onko tuo laillista?

Vierailija
18/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perintäfirma hoitaa hommat

Korkoineen

Vierailija
19/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa Katsomossa ULOSOTTOMIEHET sarjaa. Englannissa kun saa häätölapum maksamattomista vuokrista,on tunti max kaksi aikaa kerätä tavaransa.

Vierailija
20/47 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistitko, onko tuo laillista?

yhtä laillista kuin jättää vuokransa maksamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän