HS tänään: “Pandemia toi esiin itsekkäät ihmislampaat”
Kommentit (477)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On tullut jo tutuksi, kuinka rokotteiden ja maskien ideologiset vastustajat, pandemiaa valheena pitävät sekä höyrypäisiä salaliittoteorioita levittävät kutsuvat toistuvasti tieteeseen luottavia lampaiksi. Sillä he ikään kuin nostavat itsensä ”vahvoiksi yksilöiksi”, jotka ”ajattelevat omilla aivoillaan”.
Huvittavaa, kuinka nämä ”omilla aivoillaan ajattelevat” sitten pitävät mitä tahansa internetistä löytämiään huhuja faktoina, vailla mitään lähdekritiikkiä. Tai joille kelpaa ”asiantuntijaksi” karismaattisesti puhuva henkilöpalvonnan kohde."
Minä en ainakaan hauku ketään lampaaksi vaan mielestäni jokainen saa käyttää maskia ja rokottautua ihan niin paljon kun lystää. Olenhan itsekin aiemmin ollut "tieteen" ihminen ja luottanut päättäjiin, kansaan ja mediaan, joten ymmärrän heitä paremmin kuin hyvin. Olen myös naureskellut typerille ihmisille jotka eivät ymmärrä tieteestä ja tutkimuksesta mitään. Oman kokemuksen mukaan eniten tässä lokaa saavat niskaansa juuri me ITSEKKÄÄT FOLIOHATUT jotka suhtautuvat varauksella tähän mitä on meneillään. Minulle sopii että kaikki saavat elää ihan niinkuin parhaaksi katsovat mutta tuo mielipidekirjoitus ei kyllä todellakaan siihen tähtää. Sen mielestä olen vaan itsekäs typerys. Ehkä olen sitten mutta tällä mennään.
Meneekö tunteisiin pikkusen. Suurin osa yksinkertaisesti ymmärtää että kyse on vakavasta taudista osalle ihmisistä, eivätkä halua sitä tietentahtoen olla levittämässä. Kuolleiden ja sairastuneiden määrä on jo aika hurja ja jatkaa nousuaan. Sitten on toinen poppoo joka ei yksinkertaisesti jaksa välittää vaan elää kuten ennenkin välittämättä aiheuttaako riskiä muille. Kuka tahansa empatiakyvyn omaava ymmärtää kumpi on oikea tapa toimia.
Edelleenkin koronahysteerikko - Kuolintilastot EIVÄT ole mitenkään kasvaneet edellisistä vuosista.
Suomalaisia kuolee edelleenkin se tuhat viikossa - aivan kuten ennenkin, korona EI ole nostanut minkäänlaista piikkiä tilastoissa.
Jep, 0 ylimääräistä kuolemaa koronan vuoksi 2020. Sitä sietää miettiä.
Älä valehtele.
Ottaa silmän kätehen ja katsoo tilastoja, sama määrä suomalaisia on kuollut koronavuonna, kuten aina ennenkin, n.1000 ihmistä viikossa kuollut.
Eli tekee n. 52 000 kuollutta vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen karsinut ystäväpiiristä persuöyhöttäjät ja rokotevastuatajasekoboltsit. Huomasin että nämä kaksi olivat sama asia.
Mistä muka olet karsinut, kun ei sinunlaisellasi ystäviä edes ole. Olisit iloinen edes yhdestä persustakin ystävänä, mutta kun ei.
En ole lammas enkä tartuta muita, vaikken pidäkään maskista. Käyn ottamassa rokotteen heti kun mahdollista, Olen sitten maaliskuun 13. 2020 käynyt kaksi kertaa konttorilla, muuten tehnyt etätöitä. Käyn kaupassa vain kun on aivan pakko ja aikaan, jolloin siellä ei ole muita. putsaan käsiä, vaihdan pyyhkeitä, siivoan, En käy ihmisrysissä, baareissa enkä kyläile. Tapaan vain oman perheen jäseniä, jotka elävät kuten minäkin, ja pidän turvavälit. Minulla ei ole koronaa, enkä ole näin ollen tartuttamassa sitä muille, jolloin voin käydä ostoksilla ilman maskia, koska en ole muille vaaraksi.
Ja minua vituttaa kaiken maailman kulttuuritoimittajat, jotka katsovat olevansa niin paljon parempia kuin muut että tykkäävät osoitella sormella ja jeesustella. Minulle maski aiheuttaa hengenahdistuksen ja ahtaan paikan kammon.
Rokote ei suojaa miltään, ei tartunnaltakaan.
Haluatko tukun sivuvaikutuksia?
Se on kuin flunssa, miksi sitä pelkäät?
Olet kuin häkkieläin, iso "susi" sinua peloittelee ja otat piikit ja rna-rokotteet kun media sua pelottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en mölise enkä hauku ketään. En usko salaliittoihin. En käytä maskia, eikä kiinnosta korona. Uskon kyllä sen olemassaoloon, mutta maailma nyt on täynnä viruksia.
Maailma on täynnä viruksia, mutta kaikki eivät ole yhtä vaarallisia.
No tämä nyt ei ole mitenkään vaarallinen, vai pelkäätkö nuhaakin?
Vierailija kirjoitti:
Hesari nyt kirjoittaa kaikkea muutakin tyhmää. Kuka sitä enää viitsii lukea?
Tavalliset normi kansalaiset ei sitä juuri luekkaan. Hesari on pitkään ollut globalistien ja vihervasemmiston äänitorvi. Hesarin punavihreästä lukijakunnasta käytetään nimitystä "Hesariuskovaiset", jotka ottavat sen kulttuurimarxistiset artikkelit tosissan, luullen niitä objektiiviseksi uutisoinniksi! Sama porukka lammasmaisesti uskoo että Suomen nykyhallitus on Suomen kansan asialla, vaikka hallituspuolueen edustajatkin totesivat,, että oman maan edun ajaminen ja sen etusijalle asettaminen on vahingollista!
Vierailija kirjoitti:
Täyttä asiaa! Hyvä teksti kokonaisuudessaan perusteluineen. Täälläkin on noita lammaskommentteja jakavia hyypiöitä, jotka on oikeasti itse niitä kaikista pahimpia lampaita kun uskovat mihin tahansa huuhaaseen kritiikittömästi.
Uskot propagandaa jota levitetään tietoisesti ja se on läpinäkyvää.
Esim. se että kuolleisuus olisi jotenkin noussut, kun ei ole.
Vanhuksiahan ei ole koskaan kuollut ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vain 21 ihmistä tehohoidossa koronan takia. Kapasiteetti on noin 600. Kaikki rajoitukset voisi poistaa heti ilman ongelmia. Kevätaurinko ja rokotukset hoitavat ongelman.
Paitsi että rokotus ei suojaa tartunnalta.
Muuten totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
World Economic Forumin alaisuudessa toimivaan Young Leaders -ryhmä, mihin Marinkin kuuluu saa käskynsä ja toimintaohjeensa suoraan tuolta globalistien pääkallopaikoilta. Davosiissa pidetään vuosittain maailman talousfoorumin konferenssi, tosin tännä vuonna siirtyi Sveitsiin. Joko pidettiin, ja saiko Marin lisää ohjeistusta esim. miten hoitaa koronaa tai järjestääkö vaaleja, ja jos ei niin, miten en siirretään. Missään nimessä hallitus ei saa ehdottaa sitä itse, ettei kannatus laske.
Henriksson nyt kyllä lipesi, ja kertoi verkkouutiset.com:ssa, että ensi viikolla täytyy päättää, siirretäänkö vaalit vai ei. Pari päivää sitten sanoi, ettei siirretä. Tästä syystä koronavilkun uudet ohjeet, ja testaamisen lisääminen. Saksassa tuon testin valmistaja on haastettu oikeuteen, koska antaa virheellisiä positiivisia testituloksia. Eli lisääntyneillä altistuneiden määrällä ja tartunnoilla (kun testataan enemmän) voidaan perustella vaalien siirtämistä. WEF ei halua luopua sätkynukestaan.
Media (joka on samojen tahojen hallussa) kirjoittaa näistä henkilöistä tietyn kaavan mukaan ja näkyvyys sekä vaikutusmahdollisuudet eri positioissa avataan näille henkilöille sen mukaan miten on tarvetta tällaisia henkilöjä käyttää. (lainasin erästä kirjoittajaa toisaalla). Eli sekä ulkomaiset mediat että täällä kotimaassa tietyt mediat. Tästä syystä Voguen, Forbesn ja Timen etukannet. Ei Marin sinne omilla meriiteillään olisi päässy alle vuodessa, pitäisi tyhmemmänkin tajuta.
Harhat senkun pahenee sullakin.
Et kestä totuutta ja syytät muita.
Syö maskisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ihan v i t u sti lammashesarin ulinat. Siellä voivat ihan rauhassa hysterioida jostakin naurettavasta flunssasta josta on nyt vaan tehty kauhea tappava tauti ja nolot viherperseet uskoo kaiken mitä jossain paskahesarissa lukee.
Eivät jumalatkaan tyhmyydellesi mitään voi.
Valitettavasti sulla aivot sumentuneet maskin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt kertaakaan maskia, enkä meinaa. Minulle on ihan sama mitä muut tekee.
Sama. Aion luovia läpi koko pandemian ilman sekuntiakaan maskin pitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä asiaa! Hyvä teksti kokonaisuudessaan perusteluineen. Täälläkin on noita lammaskommentteja jakavia hyypiöitä, jotka on oikeasti itse niitä kaikista pahimpia lampaita kun uskovat mihin tahansa huuhaaseen kritiikittömästi.
Uskot propagandaa jota levitetään tietoisesti ja se on läpinäkyvää.
Esim. se että kuolleisuus olisi jotenkin noussut, kun ei ole.
Vanhuksiahan ei ole koskaan kuollut ennen?
Luulethan sinäkin että joku uskoo sinun soopaspämmiisi joten mietippä ensin omaa hölmöyttäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ihan v i t u sti lammashesarin ulinat. Siellä voivat ihan rauhassa hysterioida jostakin naurettavasta flunssasta josta on nyt vaan tehty kauhea tappava tauti ja nolot viherperseet uskoo kaiken mitä jossain paskahesarissa lukee.
Eivät jumalatkaan tyhmyydellesi mitään voi.
Valitettavasti sulla aivot sumentuneet maskin käytöstä.
Sulla ei taida aivoja ollakaan, ainakaan käytössä. Teet kyseenalaistamatta mitä isot pojat ras**tisivustoilla käskee tekemään ja olet ylpeä saavutuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
World Economic Forumin alaisuudessa toimivaan Young Leaders -ryhmä, mihin Marinkin kuuluu saa käskynsä ja toimintaohjeensa suoraan tuolta globalistien pääkallopaikoilta. Davosiissa pidetään vuosittain maailman talousfoorumin konferenssi, tosin tännä vuonna siirtyi Sveitsiin. Joko pidettiin, ja saiko Marin lisää ohjeistusta esim. miten hoitaa koronaa tai järjestääkö vaaleja, ja jos ei niin, miten en siirretään. Missään nimessä hallitus ei saa ehdottaa sitä itse, ettei kannatus laske.
Henriksson nyt kyllä lipesi, ja kertoi verkkouutiset.com:ssa, että ensi viikolla täytyy päättää, siirretäänkö vaalit vai ei. Pari päivää sitten sanoi, ettei siirretä. Tästä syystä koronavilkun uudet ohjeet, ja testaamisen lisääminen. Saksassa tuon testin valmistaja on haastettu oikeuteen, koska antaa virheellisiä positiivisia testituloksia. Eli lisääntyneillä altistuneiden määrällä ja tartunnoilla (kun testataan enemmän) voidaan perustella vaalien siirtämistä. WEF ei halua luopua sätkynukestaan.
Media (joka on samojen tahojen hallussa) kirjoittaa näistä henkilöistä tietyn kaavan mukaan ja näkyvyys sekä vaikutusmahdollisuudet eri positioissa avataan näille henkilöille sen mukaan miten on tarvetta tällaisia henkilöjä käyttää. (lainasin erästä kirjoittajaa toisaalla). Eli sekä ulkomaiset mediat että täällä kotimaassa tietyt mediat. Tästä syystä Voguen, Forbesn ja Timen etukannet. Ei Marin sinne omilla meriiteillään olisi päässy alle vuodessa, pitäisi tyhmemmänkin tajuta.
Harhat senkun pahenee sullakin.
Et kestä totuutta ja syytät muita.
Syö maskisi.
Totuutta en ole teidän puheissanne nähnyt. Sinun soopasi on niin kaukana siitä että ei tunnu missään
Surullista miten helposti ihmiset uskoo kaiken mitä uutiset kertoo. Tunteisiin vaikuttamista parhaillaan. Ja kyllä lampaan tunnistaa maskista. Aina.
Itsekkyys niistä koronahysteerikoista vasta huokuukin. Koska he itse pelkäävät tautia niin vaativat yhteiskuntaan järjettömiä rajoituksia muille ihmisille ja vaativat että kaikkien muidenkin pitäisi vain pysyä kotona ja muurautua maskeihinsa ja kumihanskoihinsa vain koska he itse pelkäävät tautia.
Eipä ole kiire, nytkin pasianssia pelaan.
Hommia ei ole paljoa, lähinnä koronarokotuksesta oireita saaneita hoidetaan - mutta en saa kertoa siitä kenellekään.
T: teho-osaston hoitaja