Nainen alkoi pihtaamaan
Ei suostu nyt antamaan, eikä edes kerro, että mistä johtuu. Mikä neuvoksi? Ei ole kuukautiset tms.
M32
Kommentit (28)
Se on normi juttu naisilla kun suhde on kestänyt jonkin aikaa. Oma ennätys on vähän yli kolme vuotta. Tyhmä kun olen niin en lähtenyt heti kun se pihtailu alkoi.
Sama täällä, mutta oli ilmestyny uus Luis Vuittonin kevätmallisto kuvasto olkkarin pöydälle.
Oletko huomioinut muuten ja pitäny hyvänä?
Pese "se" niin loppuu pihtaaminen.
Osta fleshhlight.
Tuntuu tuhat kertaa parempi kuin oikea.
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttävät sanaa pihtaaminen, kuin seksin harrastamattomuus olisi nimenomaan miestä vastaan kohdistunut teko. Jospa nainen ei vain halua seksiä. Seksiä kuuluu harrastaa halutessaan, ei se mikään kansalaisvelvollisuus ole.
Niin, en ymmärrä sanaa pihtaaminen seksin yhteydessä. Mies parisuhteessa edellyttää, että nainen antaa= eikö tämä ole seksiin pakottamista, rinnastettavissa väkivaltaan?
Seksihän on naiselle suhteessa vallankäytön väline. Olet kiltti poika ja teet niinkuin käsketään, niin saattaa lohjeta, tai sitten ei.
Näin kävi myös täällä. Vaimo lähti personal trainer Jamalin mukaan ja kehtasi vielä lähetellä kuvia missä oli minun ja Jamalin isomeisseli vierekkäin.
Eihän minulla ollut 8cm nysällä mitään mahdollisuuksia.