Uskaltaako mennä käymään mummolassa nyt hiihtolomalla
Kun yli kahdeksankymppiset isovanhemmat saivat rokotuksen viikko sitten? Itse toivottaisivat tervetulleeksi, ja ovat sitä mieltä että kyllä se jo jonkin verran suojaa, mutta mitenköhän on?
Kommentit (12)
Miten paljon sinulla on ollut kontakteja eli mahdollisia altistumisia tässä kahden viikon aikana ennen hiihtolomaa? Siitä se minusta enemmän riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon sinulla on ollut kontakteja eli mahdollisia altistumisia tässä kahden viikon aikana ennen hiihtolomaa? Siitä se minusta enemmän riippuu.
Itse olen ollut vain kotona etätöissä ja pakolliset kauppareissut, mutta lapset koulussa.
Jossei viranomaiset nää nii mee vaa
Mene mene ja ota vastuu, kun tukehtuvat koronan aiheuttamaan keuhkokuumeeseen.
Tule sit täältä kysymään, että "teinkö väärin..."
Ei kun haluaisin vain ihan oikeasti tietää, kuinka paljon tuollainen viikko sitten otettu rokote suojaa? Tai ehkäisee ainakin vakavalta muodolta. Tai oikeastaan puolitoista viikkoa, koska menisimme vasta viikon puolissä.
Vierailija kirjoitti:
Se ei suojaa yhtään mitään.
Ok. Ehkä ei sitten mennä nyt, vaan vasta pääsiäisenä.
Ja kiitos melkein asiallisesta keskustelusta. Ap.
Itse uskallan, äiti kun kuoli jo yksin korona-aikana.
Vuosi sitten olisin ihmetellyt tätä otsikkoa, että miten vaarallinen mummo jollakin voikaan olla.
Appi ja anoppi saivat kaksi viikkoa sitten rokotteen. En todellakaan lähde vierailulle eikä muutkaan perheenjäsenet, koska olemme rokottamattomia. Keväällä ja kesällä sitten kesämökilleen voi mennä, kun ollaan ulkona.
Voi pkele! Täältähän sä saat oikean vastauksen, täällä tiedetään ja tunnetaan kaikki.
Joku teki hyvän aloituksen tyhmistä kirjoittajista...