Paras miesten lelu?
Tarvis vinkkejä mikä olis mielestänne paras / tyydyttävin miesten lelu omaan kivaan hintaluokassa alle 100€? Kulli kaipais muutakin kuin omaa kättä ja pillua ei ole aina saatavilla.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatuva kirjoitti:
"Naapurin vaimo"
Haettiin halpaa, ei ilmaista.
Satasella saa ihan oikeaa, joka varmaan leikkii lelua jos niin haluat. En tiedä, mutta luulen sen olevan paljon parempi kuin fleshlight tai mikään muukaan muovinen lelu.
Niinhän sinä luulet, mutta olet väärässä luulosi kanssa.
Fleshlight tuntuu paremmlta kuin aito.
Kukaan, joka on saanut aitoa, ei väittäisi että kuminpalan nussiminen tuntuisi paremmalta. Ihan vaan Jonnelle tiedoksi :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatuva kirjoitti:
"Naapurin vaimo"
Satasella saa ihan oikeaa, joka varmaan leikkii lelua jos niin haluat. En tiedä, mutta luulen sen olevan paljon parempi kuin fleshlight tai mikään muukaan muovinen lelu.
Niinhän sinä luulet, mutta olet väärässä luulosi kanssa.
Fleshlight tuntuu paremmlta kuin aito.Kukaan, joka on saanut aitoa, ei väittäisi että kuminpalan nussiminen tuntuisi paremmalta. Ihan vaan Jonnelle tiedoksi :-)
Voin kertoa että lienen saanut sitä aitoakin aika helvetisi enemmän kuin sinä ja siltikin olen sitä mieltä että pääsääntöisesti Fleshlight tuntuu paremmalta.
Kukaan, joka on nussinut aitoa fleshlightia (joka ei muuten ole kumia), ei väittäisi että joku suolenpätkä jota vaginaksi kutsutaan tuntuisi paremmalta, kuin tuo nerokas insinöörityön tulos (fleshlight) joka on tehty juuri sitä varten että se tuntuisi mahdollisimman hyvältä.
Terveisin, 46 vuotias rockmuusikko "Jonne "
No nyt tuli jett treble and bass..kokeillaan kyllä kohta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai vaan sitä hotlipsistä ostanut?
Sen saa kympin halvemmalla tuosta vaikkei ole edes tarjouksessa.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Vaginat/Keinovaginat/hot-octopus…;
Ihan sama hinta oli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Vaginat/Keinovaginat/hot-octopus…;Ihan sama hinta oli kyllä.
En tiä mitä matematiikkaa käytät mutta 49.90 ja 59.90 ei taida olla ihan sama hinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Vaginat/Keinovaginat/hot-octopus…;Ihan sama hinta oli kyllä.
En tiä mitä matematiikkaa käytät mutta 49.90 ja 59.90 ei taida olla ihan sama hinta.
Aha, no en nyt niin tarkkaan katsonut sitten, kun muutakin tuli ostettua.
Tuli mieleen, että voikohan noita "patruuunoita" työntää pimppiinkin?
Wand - vibraattori, jolla kiusotella sidottuna olevaa naista.
Ehdottomasti nokian punaiset kontio kumisaappaat.
Vierailija kirjoitti:
Jetti ollu yks parhaista ostoksista vähään aikaan https://www.hotlips.fi/pariskunnille/tuote/miesten-vibraattori-jett-bas…
Noi moottorit on tosi tehokaat ja kuti lähtee ilman kulliin koskemista. Mageeta on tehä niin ett kun lastit on lähössä niin sammuttaa ton. Sen kun tekee kymmenen kertaa niin silmissä pimene ku se setti lopulta lähtee 💪
Ääni tälle. Kuti saattaa tosin lähteä välillä omia aikojaan 💪😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, no en nyt niin tarkkaan katsonut sitten, kun muutakin tuli ostettua.
Tuli mieleen, että voikohan noita "patruuunoita" työntää pimppiinkin?
Voit laittaa vaikka perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä runkkumiehiä riittää ja sitte ei vaimo saa enää seksiä, kun aito ei tuo riittävästi stimulaatiota.
Aito on parasta omasta mielestä mutta eipä mulla ole paljoa vertailu kokemusta. Oma käsi tietenkin kun naiselta ei ole saanut. Ex vaimo osti ainoan tekopimpan mitä olen kokenut. Aivan onneton tekele mikä hajosi jo toisella kerralla. Tarkennan että hän käytti sitä mun munaan. Eikä tod mikään erityisen iso muna vaan helkkarin hatara tekele se sellainen.
Nyt sinkkuna voisin hyvinkin harkita kunnollista lelua. Pitäisi varmaan suunnitella sellainen itse että se olisi omasta mielestä hyvä. Tuntuma, liike jota ei tee itse, hmm jotain ääniä esim yymh! Uuhh, aah, ooh! jne. Jotain voisi tehdä jo se käänteisesti että on syytetty liioista haluista. Jep ääni efekti joka puhuu just mitä haluaa kuulla.
Tietenkin oikein hyvään leluun yhdistetään lasit joiden avulla voit valita minkä näköistä tai muotoista naista haluat. Enkä syrjisi homojakaan sama lelu miehen kuvilla ja kyllä mullekkin sormi saa mennä pimeälle puolelle. Kokeiltu ja naisen pieninkin dildo tuntui turhan isolta.
Miksi muuten miehen jokin kiihotuspiste on arsessa? Jokin on koska sormella vähän on tuntunut hyvältä mutta en osannut neuvoa eikä naiset kaksi eriä jotka yrittivät osanneet. Yksi naisen kielikin siellä on käynyt. Tuntui lähinnä oudolta ja kutitti. Kun miettii näitä kaikkea niin oikein hyvän lelun pitää pystyä vaikka mihin.
Ai saakeli sellainen tulee kalliiksi. Niin kyllä tulee naisetkin ja ne vie vielä palan hertasta kun niihin tykästyy. Se r alkuinen on niin kauhea sana. Sellainen repi jo kerran niin pahasti rikki. Tyhmä kuten mies vain voi olla antoi repiä toisenkin kerran. Umpi idiootti vain sen verran oppinut ettei laittanut rengasta vielä kolmannen kerran yritti. Se viimeinen ei maksanut niin paljoa. Tosin eipä siitä hertasta ollut enää paljoa jäljellä.
Kone, laite ois ainakin siinä parempi ettei siihen tule tunteita mukaan.
Väittävät että jotkut on parisuhteessa vaikkapa talon tai lentokoneen kanssa, niin miks ei sitten tekopillu tai nukke.
Siveysvyö. Parin viikon jälkeen on nautinto ihan uudella tasolla.
Eturauhasen stimulaattori uusin ja jännittävin hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatuva kirjoitti:
"Naapurin vaimo"
Satasella saat kerran, flesulta aina kun haluat.
Ääni tälle. Flesukka (stu) on saanut kyytiä kymmenen vuoden aikana varmaan ainakin 500 kertaa ja edelleen kestää. Pitää vaan muistaa että pesemisessä EI saa käyttää saippuaa tai muuten kesto lyhenee rajusti. Itse pesen ensin vedellä huuhtelemalla sormin auttaen ja sitten sama suihkuttamalla sumutinpullolla päälle ja sisälle neoamiseptia tappamaan pöpöt.
Kun tämä aikanaan hajoaa ostan toisen samanlaisen.
Lelut on ihan kivoja kohtuudella käytettyinä parisuhde seksissä. Mutta vinkkinä sanoisin miehille, joilla alkaa olla erektio ongelmia, että kyllä kannattaisi hakea niihin apua, eikä tilata parempaa ja parempaa tekopimperoa. Parisuhde alkaa kärsimään, jos toinen saa vaan kovalla stimuloinnilla seisomaan ja kun pitäisi alkaa hommiin, niin lopahtaa.
Oman vaimon käsi/suu-yhdistelmä ja hänen käyttelemänään myös flesu, joskus kunnon strap-on leikit silloin kun ollaan lelutuulella. Pillu aina kuitenkin paras ainakin itselleni.
Magic Wand ja siihen halutessaan joku lisäosa.
Suosittelen flesua. Meillä ainakin mies tykkää. Ja ihan rehellisesti on seksi jäänyt aika vähiin kun mies on jo ehtinyt hoitelemaan itsensä kun ehdottelen seksiä. Toivottavasti uutuuden viehätys pian helpottaa kun alkaa itselle paineet kasvamaan liikaa.
N31