Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras miesten lelu?

Vierailija
19.02.2021 |

Tarvis vinkkejä mikä olis mielestänne paras / tyydyttävin miesten lelu omaan kivaan hintaluokassa alle 100€? Kulli kaipais muutakin kuin omaa kättä ja pillua ei ole aina saatavilla.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen käsi.

Vierailija
42/90 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeakin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasin ja pajavasara

Mitäs näillä tehdään seksin suhteen? 

Vierailija
44/90 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten lelu? Minä leikin pienenä autoradalla, väliajalla rakentelin Mecanoilla

Scalestrix? Ne oli parhaita

Vierailija
45/90 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh mamma

Vierailija
46/90 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha ja viisas afrikalainen ajattelija on aikanaan lausunut tämänkin totuuden: Nainen on paras tavara, mikä miehellä on talossaan!

Vierailija
47/90 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Cobra Libre II:sta. En ole käyttänyt itsetyydytyksessä kättä enää vuosiin, vaan tarpeen tullen käytän Cobraa. Sinne laitetaan vähän liukkaria ja vain terska työnnetään laitteen sisälle. Samalla kun hieroo kiveksiä niin siemensyöksy on ihanan täyteläinen. 

Jostain syystä samaan en päässyt samaan tuntumaan Flesulla. Nautinnollisinta Cobran kanssa jo jonkinlainen fiilistelytunne, sillä sen kanssa tuntee kaiken pitkän kaavan mukaan. Sen kuinka kiveksissä kihelmöi ihanasti, siemenjohtien sykkeen ja erityisesti peniksen nautinnollisen paksuuntumisen ennen sperman tuloa. 

Itse sperma syöksyy laitteen sisäiseen kuppiin, eikä tarvitse miettiä mihin se roiskuu, vaan saa pelkästään keskittyä nautiskelemaan siemensyöksyn sykkeen nautinnollisuudesta.  

Ei sovi paksuille työkaluille :(

Vierailija
48/90 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatuva kirjoitti:

"Naapurin vaimo"

Haettiin halpaa, ei ilmaista.

Satasella saa ihan oikeaa, joka varmaan leikkii lelua jos niin haluat. En tiedä, mutta luulen sen olevan paljon parempi kuin fleshlight tai mikään muukaan muovinen lelu.

Niinhän sinä luulet, mutta olet väärässä luulosi kanssa. 

Fleshlight tuntuu paremmlta kuin aito. 

Kukaan, joka on saanut aitoa, ei väittäisi että kuminpalan nussiminen tuntuisi paremmalta. Ihan vaan Jonnelle tiedoksi :-) 

Voin kertoa että lienen saanut sitä aitoakin aika helvetisi enemmän kuin sinä ja siltikin olen sitä mieltä että pääsääntöisesti Fleshlight tuntuu paremmalta.  

Kukaan, joka on nussinut aitoa fleshlightia (joka ei muuten ole kumia), ei väittäisi että joku suolenpätkä jota vaginaksi kutsutaan tuntuisi paremmalta, kuin tuo nerokas insinöörityön tulos (fleshlight) joka on tehty juuri sitä varten että se tuntuisi mahdollisimman hyvältä. 

Terveisin,  46 vuotias rockmuusikko "Jonne "

Ihana, peräkamarin olmin voimafantsu! :D

Vierailija
49/90 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miesten vibra. Sikahyvä.

Vierailija
50/90 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetbass on hyvä!

Vierailija
51/90 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tunnu tykkäävän oikein mistä lelusta, oon ostanut flesuja ja vibroja. Ei ikinä innostu niistä tai sano että ne ois erityisen säväyttäviä. Ollaan käytetty yhdessä joitain kertoja mutta aina ne jää. Eturauhasen kiihotinta ei ikinä suostuisi käyttää mikä taas ois musta niin ihana käyttää häneen :( on mullakin ongelma. Mun mielestä ois vaan kiva tuottaa uudenlaista nautintoa miehelle mut aina on niin epäinnostunut ilmapiiri asian ympärillä.

Vierailija
52/90 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktori

Vierailija
53/90 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jetti ollu yks parhaista ostoksista vähään aikaan https://www.hotlips.fi/pariskunnille/tuote/miesten-vibraattori-jett-bas…

Noi moottorit on tosi tehokaat ja kuti lähtee ilman kulliin koskemista. Mageeta on tehä niin ett kun lastit on lähössä niin sammuttaa ton. Sen kun tekee kymmenen kertaa niin silmissä pimene ku se setti lopulta lähtee 💪

Miten toi niinku toimii? Väristää vaan orkun?

Vierailija
54/90 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetti ollu yks parhaista ostoksista vähään aikaan https://www.hotlips.fi/pariskunnille/tuote/miesten-vibraattori-jett-bas…

Noi moottorit on tosi tehokaat ja kuti lähtee ilman kulliin koskemista. Mageeta on tehä niin ett kun lastit on lähössä niin sammuttaa ton. Sen kun tekee kymmenen kertaa niin silmissä pimene ku se setti lopulta lähtee 💪

Miten toi niinku toimii? Väristää vaan orkun?

Ei mitään hajua miten toimii mutta osta tuolta niin saat kympin halvemmalla. 

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Penisrenkaat-ja-Jatkot/hot-octop…;

Vierailija
55/90 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traktori

Mitäs tällä tehdään seksissä? 

Vierailija
56/90 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on törkeen hyvä!

Vierailija
57/90 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen suihinottolelu Magic Eyes La Bocca Della Verita (tai SOFT, se on itsellä) ja siihen valmistajan oma liukaste.

Kannattaa käyttää esim. selinmakuulla niin, että kyr​pä sojottaa vähän käyrästi oikealla (tai vasemmalle riippuen kyr​västä) ja sitten laittaa tuon lelun sisään niin, että ter​skan selkäosa liukuu sen pehmeän kielen päällä. Hui saa​tana että tulee vähän ajan päästä taivaallinen tunne ja vaikerointi. Jos meinaa tulla nopeasti, ota taukoa minuutti ja uudestaan. Tämän kun toistaa muutaman kerran niin kyllä kassit tyhjenee viimeistä tippaa myöten. Ei turhaa kehuta ehkä parhaimmaksi käsillä käytettäväksi suihinottoleluksi.

Vierailija
58/90 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penispumppu on kans ihana lelu.M47

Vierailija
59/90 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras miesten lelu on vaimo.

Vierailija
60/90 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta : https://bad-dragon.com/shop

Itse suosittelen jos haluat tiukkaa, Lily, Mary, Gala

Jos taas haluat jotain joka hieroo intesiivisesti, Sofia, Janine (pimppa tai kuono molemmat hyviä), Anje, Duke. 

Tuolta olen tilannut parhaimmat aikuisten lelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän