Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sellaisia henkilöitä joita kaduttaa, ettei opiskellut aikoinaan määrätietoisesti?

Vierailija
19.02.2021 |

Tämä asia tuli mieleen, kun USA:n suurlähettiläs Mikko Hautala oli kuvaruudussa.

Tässä uutisessa kerrotaan Mikko Hautalasta. On ollut päämäärätietoinen nuoresta asti. Hän on myös hyvin pätevä ja luotettava.

Harmi että kaikki ei löydä samalla lailla omaa alaansa, jota kohden ponnistella.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007742865.html

ps. Vanhemmat, kannustakaa lapsianne opiskelemaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta elämä nyt meni niin kuin meni. Olin todella masentunut opiskeluaikoina, enkä pystynyt parempaan. Jos olisin pystynyt, niin olisin suoritunut paremmin. Nyt on onneksi mahdollisuus opiskella uutta alaa paremmin ja hartaammin.

Vierailija
42/45 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kaduta tässä vaiheessa, kun elämää on enemmän takana kuin edessä. Suuret laivat kääntyy hitaasti ja siihen ei aika enää riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitti, kun tulin opiskelleeksi yhteiskuntatieteellisen tutkinnon vailla mitään päämäärätietoisuutta. No, onneksi sain järjestetyksi asiat niin, että sain oikeustieteen tutkinnon myöhemmin

Vierailija
44/45 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, kun otin pitkän matikan ja opiskelin teknistä alaa. Vuosi vuodelta parempi päätös.

Vierailija
45/45 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa kyllä. Opiskelin kyllä pitkälle, mutta laiskasti ja aivan väärää alaa. Minua kyllä kannustettiin opiskeluun, mutta ei ohjattu alan suhteen ollenkaan. Sanottiin vain, että valitse ala, joka kiinnostaa. No nykyään miettisin kyllä myös työoloja, palkkausta, arvostusta ja työllisyystilannetta. En vain sitä, mikä kuulostaa 18-vuotiaan teinin mielestä siistiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi