Prinssi Harry menettää tittelinsä, jättää hovin lopullisesti
Meghanin kanssa. Jopas jotakin.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä ihmettelee miten on muka loukannut kuningatarta, mutta miettiköön hetken - miksi edes halusivat Oprahin haastateltavaksi? Miksi? Mitä tarvetta heillä on koko ajan repostella hovia ja elämäänsä siellä? Olisivat voineet vain tyylikkäästi siirtyä eteenpäin, mutta ei. Meghan haluaa olla valokeilassa. Hinnalla millä hyvänsä.
Niin, onhan Meghania lyöty kuin vierasta sikaa, ja varmaan hänellä on tullut sellainen oli, että hän haluaa kertoa myös miltä hänestä on tuntunut. Kai hänellä on siihen oikeus?
Sinä taidat kuitenkin olla koulu/työpaikkakiusaaja, jonka mielestä kiusatulla ei ole oikeutta puolustautua ja kiusattu on itse syypää kiusaamiseen.
Puolustat ehkäpä myös Kontulan kiusaajia.
Siis hetkinen, miten Meghania on "lyöty kuin vierasta sikaa"? Ymmärsin, että tähän asti ovat julkisesti valittaneet vain siitä, miten lehdistö on Meghania kohdellut. Onko hovikin lyönyt Meghania kuin vierasta sikaa, ja tässä vaiheessa olisi kai sopiva kysyä niitä kuuluisia lähteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä ihmettelee miten on muka loukannut kuningatarta, mutta miettiköön hetken - miksi edes halusivat Oprahin haastateltavaksi? Miksi? Mitä tarvetta heillä on koko ajan repostella hovia ja elämäänsä siellä? Olisivat voineet vain tyylikkäästi siirtyä eteenpäin, mutta ei. Meghan haluaa olla valokeilassa. Hinnalla millä hyvänsä.
Niin, onhan Meghania lyöty kuin vierasta sikaa, ja varmaan hänellä on tullut sellainen oli, että hän haluaa kertoa myös miltä hänestä on tuntunut. Kai hänellä on siihen oikeus?
Sinä taidat kuitenkin olla koulu/työpaikkakiusaaja, jonka mielestä kiusatulla ei ole oikeutta puolustautua ja kiusattu on itse syypää kiusaamiseen.
Puolustat ehkäpä myös Kontulan kiusaajia.Siis hetkinen, miten Meghania on "lyöty kuin vierasta sikaa"? Ymmärsin, että tähän asti ovat julkisesti valittaneet vain siitä, miten lehdistö on Meghania kohdellut. Onko hovikin lyönyt Meghania kuin vierasta sikaa, ja tässä vaiheessa olisi kai sopiva kysyä niitä kuuluisia lähteitä?
Hovihan yritti olla vastaanottavainen ja kannustava koska Harry, mutta Meghanille ei vaan mikään riittänyt. Hän halusi olla suositumpi, kauniimpi ja menestyneempi kuin kukaan muu, eikä vain osa hovin rattaistoa. Mutta kun hovissa on vain yksi kuningatar.
Mä olen aina ymmärtänyt tällä julkisuudella, että halusivat eroon siitä tabloidijulkisuudesta ja paparazzeista joka siellä Englannissa oli. Ei niin että eivät enää ikinä halua missään esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina ymmärtänyt tällä julkisuudella, että halusivat eroon siitä tabloidijulkisuudesta ja paparazzeista joka siellä Englannissa oli. Ei niin että eivät enää ikinä halua missään esiintyä.
No aika erikoinen ratkaisu heittää lapsi pesuveden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, ja Englannissa olisi myös vaikea ollut kasvattaa lasta kaiken sen median keskellä. Koko ajan arvosteltiin, ihan sama mitä teki niin kaikki oli väärin.
Nyt ovat saaneet elää omaa elämäänsä, kukaan ei arvostele pukeutumista tai koruja, tai sitä mitä ne ovat maksaneet. Eikö sitä miten kantaa vauvaansa yms. Mitä brittilehdistö teki kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten he muuttaa Los Angelesin alueelle paparazzien taivaaseen, palkkaavat itse jatkuvasti paparazzeja ja menevät avautumaan Oprahiin?
Frogmore cottagessa ei heistä otettu yhden yhtä paparazzikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten he muuttaa Los Angelesin alueelle paparazzien taivaaseen, palkkaavat itse jatkuvasti paparazzeja ja menevät avautumaan Oprahiin?
No eipä niistä ole juuri lehtijuttuja näkynyt sen jälkeen kun sinne muuttivat🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä joku sanoi että yhtään paparazzia heidän alueellaan ei ole näkynyt. Ei amerikkalaisia kiinosta niin paljon H&M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo Oprah haastis, se on julkisuutta johon ovat itse ns suostuneet ja kertovat omalla suullaan asiat, ei joku juorulehtijuttu jossa ”lähellä olevat lähteet” kertovat random juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta haluaa syödä rusinat pullasta. Hovin tiedotteen jälkeen ilmoittivat korostivat etteivät luovu yhteistyöstä.
Niin kunnioittavat edelleen kuningatarta vaikka eivät virallisesti enää edusta hovia. Miten tämäkin nyt on negatiivinen asia ja rusinat pullasta?
Kunnioittavat? Kuningatar selvästi ilmaisi ettei heitä tarvita.
The Queen has "written confirming that in stepping away from the work of the Royal Family, it is not possible to continue with the responsibilities and duties that come with a life of public service," the statement said.
"While all are saddened by their decision, the Duke and Duchess remain much loved members of the family," it added.
A spokesman for the couple responded Friday that the Duke and Duchess of Sussex "remain committed to their duty and service to the UK and around the world" and have "offered their continued support to the organisations they have represented regardless of official role."
"We can all live a life of service. Service is universal," the spokesman added.Niin eivät ole virallisia jäseniä, he itse luopuivat niistä, mutta jatkavat säätiöiden tukemista ilman virallisia titteleitä.
Mikä tässäkin nyt on väärin?
🤦♀️ He menettivät ”patronages”. He menettävät tehtävänsä koska se on hovi on järjestöjen suojelija ja kuningatar on määrännyt heidät järjestön suojelijaksi. Heidät tullaan korvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä joku sanoi että yhtään paparazzia heidän alueellaan ei ole näkynyt. Ei amerikkalaisia kiinosta niin paljon H&M
No niinpä. Päättäkää nyt miten se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta haluaa syödä rusinat pullasta. Hovin tiedotteen jälkeen ilmoittivat korostivat etteivät luovu yhteistyöstä.
Niin kunnioittavat edelleen kuningatarta vaikka eivät virallisesti enää edusta hovia. Miten tämäkin nyt on negatiivinen asia ja rusinat pullasta?
The Queen has "written confirming that in stepping away from the work of the Royal Family, it is not possible to continue with the responsibilities and duties that come with a life of public service," the statement said.
"While all are saddened by their decision, the Duke and Duchess remain much loved members of the family," it added.
A spokesman for the couple responded Friday that the Duke and Duchess of Sussex "remain committed to their duty and service to the UK and around the world" and have "offered their continued support to the organisations they have represented regardless of official role."
"We can all live a life of service. Service is universal," the spokesman added.Niin eivät ole virallisia jäseniä, he itse luopuivat niistä, mutta jatkavat säätiöiden tukemista ilman virallisia titteleitä.
🤦♀️ He menettivät ”patronages”. He menettävät tehtävänsä koska se on hovi on järjestöjen suojelija ja kuningatar on määrännyt heidät järjestön suojelijaksi. Heidät tullaan korvaamaan.
Niin mutta miksei he saisi yksityishenkilöinä jatkaa haluamiensa järjestöjen tukemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä niistä ole juuri lehtijuttuja näkynyt sen jälkeen kun sinne muuttivat🤷♀️
Onhan. Ja jos ei näy, niin muistavat kyllä itse buukata kuvaajan paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestön toimintaa voi tukea myös muulla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko? No mun silmiin ei ole osunut. Ei varmaan saa kysyä että missä lehdissä on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No otettiinhan heidän takapihaltaan Los Angelesissa jotain paparazzikuvia, toisin kuin Frogmore Cottagesta. Sitä en sitten tiedä, kuka nuo takapihakuvat oli järjestänyt. Ei varmaan pariskunta itse, koska eivät olleet kovin mairittelevia kuvia - tai muistaisin ainakin, että Harryn kalju läikkä paistoi kuin täysikuu taivaalla.
En itse asiassa muista nähneeni avioitumisen jälkeen paparazzikuvia heistä Iso-Britanniassakaan, mutta en kieltämättä seuraa näitä asioita tarkkaan, joten voin olla väärässä.
Mutta periaatteen tasolla on kieltämättä vähän huvittavaa muuttaa paparazzeja karkuun maailman paparazzipääkaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole törmännyt näihin juttuihin missä arvostellaan miten Meghan kantaa lastaan, mitä hän syö, montako tuhattaa puntaa hänen mekkonsa maksoi, miten hän katsoi Harrya.. yhtäkään kehonkielen asiantuntijaa ei ole ollut kertomassa muten heillä menee.. yms. Skeidaa mitä jouuivat Briteissä kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava otsikko. Ei se Harry mitään "menetä" vaan luopuu vapaaehtoisesti kaikista titteleistä.
Hän olisi voinut jatkaa asumista kotimaassaan ja jatkaa sitä työtä, joka hänelle kuninkaallisen perheen jäsenenä kuuluu. Mutta hän päätti alistua uuden vaimonsa tossun alle, luopua omasta elämästään (kotimaa, kaverit, harrastukset) ja lähteä koti-isäksi Amerikkaan.
Ei sitten kannata tulla myöhemmin itkemään, että vaimo on paska ja Amerikassa tylsää. :DDD
Sanoisin ennemmin niin että lähti hovin tossun alta ja päätti elää omaa elämäänsä niinkuin itse haluaa.
Ja nyt kun vuosi on kulunut, on yhä samaa mieltä ja vaikuttavat olevan onnellisia.
Mutta kumma tarve on mennä lörpöttelemään Oprahille ja sivaltaa kuningatarta somessa?
Ei vaikuta onnellisen ihmisen toiminnalta.
Voi kauhea, onkohan kaikki Oprahin vieraat kovin onnettomia sitten?
Tell all -vuodattajat yleensä ovat, kyllä.
Miten ne siellä ohjelmassa nyt sitten ovat kuningatarta sivaltaneet? Käsittääkseni koko ohjelmaa ei edes olla vielä julkaistu.. kummallista että täällä asiat silti jo tiedetään.
Jaaha. Ja taas tätä sumentamista. Ei kukaan ole sellaista väittänyt. Kunhan sun pitää vänkyttää ja väärisrellä.
No miten he ovat kuningatarta somessa sivaltaneet? Eiväthän he edes ole somessa..
Mietipä sitä.
No miksi ei voi laittaa lähdettä kun tuollaista kerran väittää! Mistä moinen väite? Vai oliko tää jotain sun arvailua taas?
Älä vaan kysy lähdettä, nää menettää siitä malttinsa ihan täysin😂
Miksi ei vaan voi joskus ottaa ITSE selvää tai edes lukea edeltäviä vastauksia joissa se tieto on?
Tämä öyhöttäjä osallistuu keskusteluun näin: mikä on Englanti? Lähde? Onko siellä kuningatar? Lähde? Miksi ei ole kuningasta? Lähde?
No tää some viitaus on aika mystinen kun ei ne edes somessa ole. Ja sen takia niitä lähteitähän ei koskaan linkitetä kun ne on luokkaa Daily Mailin kommenttiosio tai tuollaiset youtubelinkit mitä joku onneton tänne laittoi.
No se niiden tiedottaja vai mikä edustaja lieneekään kertoo somessa tasan sen minkä nämä ovat käskeneet. Sitten hurskastelevat että ei me somessa olla. Pelleporukkaa ovat. Joten voit jo lopettaa tuon vänkäämisen.
Vetäkää vaan herne nenään mutta sääliksi käy niiden lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko? No mun silmiin ei ole osunut. Ei varmaan saa kysyä että missä lehdissä on ollut?
He jakelee ne kaikille lehdille. Ja Meghanin käyttämät vaatteet tulee myös tietoineen nettiin ja Meghsn saa bonukset. Kuvat menee myös aina mm hyväntekeväisyysjörjedtöille jotka julkaisee niitä heidän puolestaan...
Ja se Omid Skopje mikäliw julkaisee ne aina.
Tämäkin on sullw selitetty jo monesti...
Sun anti tähän keskusteluun on aika onnetonta.