Mitä olet aina halunnut tietää hotellimaailmasta?
Kommentit (124)
Vaikea kysymys. Sopiiko jos asiakas tutkii tullessaan huoneen UV valolla ja valokuvaa sen?
Miksi saan aina sen huonoimman huoneen? Meluisan tai pienemmän tai muuten huonon, vaikka huoneluokka sama :(
Vierailija kirjoitti:
Miten lakanat ja pyyhkeet saadaan pysymään valkoisina?
Meillä ulkoistettu, joten en osaa vastata :)
Mikä on ollut karmein kunto jossa tiedät että huone on jätetty?
Ja miksi ihmeessä hotelleissa nykyään tarjotaan asiakkaillen halvinta p*skapaperia joka ei kelpaa edes p*rseen pyyhkimiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan aina sen huonoimman huoneen? Meluisan tai pienemmän tai muuten huonon, vaikka huoneluokka sama :(
Laita seuraavalla kerralla toiveet etukäteen. Me ainakin pyritään toteuttaan kaikki.
Pyyhkivätkö hotellisiivoojat ne juomalasit samalla rätillä, jolla putsaavat vessan likaisia pintoja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut karmein kunto jossa tiedät että huone on jätetty?
Ja miksi ihmeessä hotelleissa nykyään tarjotaan asiakkaillen halvinta p*skapaperia joka ei kelpaa edes p*rseen pyyhkimiseen?
Ei oo mitään pahoja tullu. Vesivahingon jälkeen tietty karun näköinen, kun kaikki revittiin auki. Veskipapruu menee paljon, varmaan kustannusta yritetään pienentää.
Käytetäänkö huoneita maksullisen sek**n myyntiin?
Voiko asiakas ottaa näytteitä patjoista labraa varten, jos joku muu asukas on sikaillut. Mitä jos siitä löytyy vaikka mitä jäämiä, jotka pölähtävät kääntäessä kylkeä ilmaan.
Miten lasit, kupit tms. pestään? Uskaltaako niitä käyttää?
Miten monta siivoojaa tarvitaan 50 huoneen hotelliin?
Onko Suomen hotelleissa ”hotellietsiviä”. Onko niitä missään maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti käyttäydyt toykeästi sisäänkirjautuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ulkoistettu, joten en osaa vastata :)
Minä osaan. Ne on ihan äärettömän hurjia valkaisuainemyrkkyjä joita käytetään pesuloissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomen hotelleissa ”hotellietsiviä”. Onko niitä missään maailmassa?
MItä tarkoittaa hotellietsivä??
Vierailija kirjoitti:
Miten monta siivoojaa tarvitaan 50 huoneen hotelliin?
Riippuu onko jatkavia vai lähteviä. Jos lähteviä niin kahdella pärjää, 20min per huone, 8h työpäivä. Itse oon koskus siivonnu ton määrän yksin 12 tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin vastauksia!!!
Mä kans.
Vierailija kirjoitti:
Miten lasit, kupit tms. pestään? Uskaltaako niitä käyttää?
Fairylla. Uskaltaa.