Miksi te, jotka olette liikkeellä vaunujen/rattaiden kanssa ette väistä?
Miksi ette vahingossakaan väistä ja anna tilaa muille ihmisille? Olin kaupan paistopisteellä, ja sen lisäksi että joku vaunumuija tunki suoraan iholle, niin samainen mamma ihan tietoisesti blokkasi minulta kulkutien ja tuhahteli jotain kun pyysin väistämään. Tähän touhuun törmää usein, miksi on niin vaikeaa huomioida muutkin ihmiset?
Kommentit (31)
Taas ap liiottelee. Kun yksi on epähuomiossa tehnyt näin, niin KAIKKI TEKEE.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne minua haitaa, en väistä minäkään. Osaan työntää vaunuja poispäin itsestäni, jos ne on kulkuväylällä eikä pienestä terävästä naulasta taskunpohjalla ole koskaan haittaa, kun vaunut tunkevat eteeni. En minä sitä pahaa palkeenkieltä niihin aiheuttanut!
Hahaa.
Et ole koskaan tehnyt näin, paitsi mielikuvitusmaailmassasi.
En ole nähnyt yksiäkään lastenvaunuja kaupassa. Pienet lapset istuvat joko niissä ostoskärryissä tai pötköttävät niissä ostoskärryjen kaukaloissa tai ovat omassa turvakaukalossa kärryissä.
En ole kyllä ikinä törmännyt tällaiseen ilmiöön?
Kyllä on niin juntti AP kuin voi olla. Tee tilaa sille lapselle ja odota että lapsen vanhemmat saa asiansa hoidettua.
Vielä kun saisi saunan taakse viedä ihmisiä sakihivutukselle niin tässä AP olisi kyllä yksi hyvä kandidaatti.
Ketterämpi väistää. Vai onko se mamma kärryjen kanssa sinua ketterämpi?
Kohta et näe yhtään. Suomessa on vauvakato 😊
Itse vaunuilla liikkuessa huomasi kuinka ty periä monet ihmiset ovat ja kuinka esteellistä vaunujen kanssa liikkuminen on.
Väistäkää vaan niitä vaunuja ja raittaita.
Minua ärsyttää nämä lapsiperhevihaketjut. Itselläni on tosi kiikkerät lastenrattaat, joita on vaikea kääntää yhdellä kädellä, kun toisessa kädessä on ostoskori. Kahdella kädellä kääntyvät, mutta juuri kaupassa ovat hankalat.
Tämä on sama sarjaa kuin joku haukkuisi netissä rollaattorilla kulkevan vanhuksen. Olet ap säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää nämä lapsiperhevihaketjut. Itselläni on tosi kiikkerät lastenrattaat, joita on vaikea kääntää yhdellä kädellä, kun toisessa kädessä on ostoskori. Kahdella kädellä kääntyvät, mutta juuri kaupassa ovat hankalat.
Tämä on sama sarjaa kuin joku haukkuisi netissä rollaattorilla kulkevan vanhuksen. Olet ap säälittävä.
Rollaattori on pakko ottaa kauppaan, mutta ei vaunuja. Lasta voi kuljettaa mukana monilla muillakin tavoilla.
Ostoskärryissä on kääntyvät pyörät, mutta lastenvaunuissa ei aina. On muuten hankalat ajettavat. Ja oikeesti väistääkö useammin?