Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni parran ajaminen vs minun pitkien hiusten lyhentäminen

Vierailija
19.02.2021 |

Mieheni ei usko minua, kun sanon että hän näyttää paljon paremmalta kunnon parransängellä/maltillisen pituisella parralla. Ei suostu muotoilemaan ja lyhehtämään partaansa, vaan ajaa sen kokonaan pois. Minua ärsyttää tämä.

Itselläni on pitkät hiukset joista mieheni kovasti tykkää. Nyt kun sanoin, että pitää lyhentää hiuksia, kun alkaa latvat olla aika huonot, mies oli ihan kauhuissaan ja alkoi udella pätevämpää syytä kuin huonot latvat ja että kuinka paljon leikkautan, kaksi senttiäkö (2 cm kuulemma ihan maximi) ja sitten vielä rauhoitteli itseään, että kyllähän ne hiukset onneksi kasvaa takaisin.

Tulikin tästä mieleeni, että miksi mies saa vaatia naisen pitävän pitkät hiuksensa, mutta sitten ei kuitenkaan itse kuuntele ollenkaan naisen mielipidettä parran suhteen?

Minä pidän mieluusti pitkää tukkaa jos mies siitä tykkää, mutta kyllä hänenkin tulisi arvostaa minun näkemystä hänen parrastaan.

Miksi tällainen toisen miellyttäminen toimii vain yhteen suuntaan? Onko ihan yleistä miehillä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan ihmisestä ja parisuhteesta onko ihmisellä tarve miellyttää toista, ei sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä. Jätä se sika

Vierailija
4/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata sinä itsellesi parta ja mies kasvattaa pitkän tukan.

Vierailija
5/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen päättää omista karvoistaan. piste 

Vierailija
6/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän sinäkään kuuntele miestäsi. kiva sikamiessatu noin muuten taas, tästä se viikonlopun miesvihakiima alkaa

Vierailija
7/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua painosti naispuoliset ystävät ajamaan partani kun halusin kokeilla sellaista sänki-mallia. Onko yleistäkin naisille määrätä toisten ulkonäöstä?

Vierailija
8/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata sinä itsellesi parta ja mies kasvattaa pitkän tukan.

Naurahdin ääneen! 😂 mielikuva muuttuu vielä hauskemmaksi, kun ajattelee, että itselläni on pcos ja sen takia lievää karvankasvua leuassa ja mieheni hiukset taas harventuneet paljon iän myötä, kuten miehille usein käy.

Ap

Vierailija
9/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ethän sinäkään kuuntele miestäsi. kiva sikamiessatu noin muuten taas, tästä se viikonlopun miesvihakiima alkaa

Kuuntelen kuuntelen. Mainitsinkin jo, että mielelläni pidän pitkää tukkaa, kun mies siitä tykkää. Itselleni ei ole niin väliä, onko hiukset olkapäille vai pidemmät. Ihan lyhyitä hiuksia en itsekään haluaisi.

Ap

Vierailija
10/10 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kuuluu miellyttää miehiä ulkonäöllään ja pitää mahdollisimman pitkiä hiuksia. Miehillä saa kasvaa epäsiisti karvatuhero naamassa, koska mies ITSE tykkää siitä. En tiedä yhtään naista, jonka mielestä epäsiistit parrat olisivat viehättäviä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme