Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet elämässäsi, jos rokotteet eivät tepsikään uusiin koronamutaatioihin?

Vierailija
19.02.2021 |

Uusia koronamutaatioita ilmestyy nyt aika usein. Jos nykyisistä/tulevista mutaatioista löytyy versio, joka on täysin immuuni nykyisille rokotuksille, niin se voi tietää vuotta tai puoltatoista vielä lisää tätä lockdown on lockdown off -tilannetta.

Jossain vaiheessahan virus toki mutatoituessaan laimenee ja muuttuu maksimissaan influessan vahvuiseksi taudiksi. Tämä ei kuitenkaan käy välttämättä vielä seuraavan parin vuoden aikana.

Erityisesti sinkut ja perheettömät ihmiset, kysymys: mitä aiotte tehdä elämässä, jos tätä kestääkin vielä vuosi tai kaksikin tästä hetkestä eteenpäin?
Vaikuttaisi, että moni on laskenut elämänsä sen varaan, että korona loppuu kesällä 2021 ja syksyllä eletään jo kuin 2019.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni uusia versioita voisi hehkuttaa enemmän Apple-tyylisissä julkkareissa.

Vierailija
62/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestikö se 1900- luvun alun pandemia kolme vuotta ja se viimeinen aalto taisi olla tappavin.

No silloin ei tullut rokotuksia apuun, mutta itse ajatuksissani olen varautunut kolmeen vuoteen rokotuksista huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti korona heikkenee entisestään muuntautuessaan ja lopulta se on oikeasti tavallinen nuhakuume eli flunssa.

Vierailija
64/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tätä iloa piisaa ainakin tämän vuoden loppuun. Kesä voi olla vähemmän korona myönteinen mutta syksyllä taas kun lapset aloittaa koulun. Siihen mennessä on paljon isketty piikkiä olkavarteen. Elellään hissun kissun. 

Vierailija
65/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä iloa jatkuu seuraavat 25 vuotta ja 70-80% väestöstä ovat poissa.

Vierailija
66/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä iloa jatkuu seuraavat 25 vuotta ja 70-80% väestöstä ovat poissa.

https://www.thenews.com.pk/print/629878-in-1720-plague-1820-cholera-out…

Noina vuosina ihminen luuli että hän hallitsi luontoa ja luonnon lakeja.

Katsoi tämän päivän tiedoituksen jäi samanlainen olo kyllä.

Vierailija
67/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä iloa piisaa ainakin tämän vuoden loppuun. Kesä voi olla vähemmän korona myönteinen mutta syksyllä taas kun lapset aloittaa koulun. Siihen mennessä on paljon isketty piikkiä olkavarteen. Elellään hissun kissun. 

Vierailija
68/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan saisin vapaana elää. Olen jo koronan sairastanut ja voihan se tulla uudestaankin. Mutta koska olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen nainen, minun ei tarvitse pelätä että saisin vaikean tautimuodon. Luonto karsii heikoimmat pois.

Tautimuodon vaikeusaste voi korreloida myös altistumistilanteessa saadun virusmäärän kanssa. On harhaoletus kuvitella olevansa immuuni vakavalle tautimuodolle sen perusteella, että sattui sairastamaan sen aiemmin lievempänä.

Vierailija
69/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harha oletus on että et voi saada vakavampaa versiota koska Korona on annettu levitä riittävästi se muuntuu jokaista 100 tautitapausta kohden, milloin on tämä tuuri että siitä tulee SARS, tai EBOLA tyyppinen.

Sen jälkeen kuvitelmasi immuniteetistasi on mennyttä ja sammut kuin sauna lyhty siinä missä muutkin.

Vierailija
70/72 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä täällä oikein kirjoittelee? Monella ei ole hajuakaan oikeinkirjoituksesta.

Vierailija
71/72 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei se sen kummempi ole nytkään kuin influenssa.

Käsittääkseni influenssa ei aiheuta aivovaurioita.

Mikäs sinulle aiheutti?

Vierailija
72/72 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä täällä oikein kirjoittelee? Monella ei ole hajuakaan oikeinkirjoituksesta.

Vaikkapa minä kirjoittelen. Olen pilkunviilaaja ja tiedän kyllä oikeinkirjoitussäännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan