Toimiiko teillä Nordean Tunnuslukusovellus?
Minulle tulee vain virheilmoitus: "Palvelu ei ole käytössä. Yritä hetken päästä uudelleen." Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Kommentit (18)
Kirjoita tunnusluku ja kolme ensimmäistä salasanaa niin testataan. T: tietpturva-apu PRO
Ei toimi. Vanhalla tunnuslukulapulla pääsin maksamaan laskut.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita tunnusluku ja kolme ensimmäistä salasanaa niin testataan. T: tietpturva-apu PRO
8647-3645-897643
8984
7875
6758
Tuossa. Saatko nyt pankkini toimimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8647-3645-897643
8984
7875
6758Tuossa. Saatko nyt pankkini toimimaan?
Tunnusluku vielä. T: tietoturva-api PRO
Kiitos vastauksista! Pelkäsin, että olen onnistunut lataamaan kännykkääni jonkin viruksen tms., joka on onnistunut kaappaamaan kännykkäni pankkisovelluksen. Mutta selvästikin tässä on yleinen ongelma Nordeassa, joten ei ole hätää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8647-3645-897643
8984
7875
6758Tuossa. Saatko nyt pankkini toimimaan?
Tunnusluku vielä. T: tietoturva-api PRO
Kd40Pjd19
Tähän aikaan palstalevilla tuskin on tilillään muutenkaan rahaa.
se pankki ei taaskaan toimi, ainoastaan selitysrumba pyörii.
Se piti päivittää uuteen versioon. Nordean sivuilla luki, nyt toimii kun päivitin
Vierailija kirjoitti:
Se piti päivittää uuteen versioon. Nordean sivuilla luki, nyt toimii kun päivitin
Mulla toimi siihen asti kunnes pakotti päivittämään ja sit ei enää...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on uusin versio (ja myös Androidista tarpeeksi uusi versio), mutta ei silti toimi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tähän aikaan palstalevilla tuskin on tilillään muutenkaan rahaa.
Miksei olisi?
Uutisissa juttua.
Sain toimiin viidennellä yrityksellä "yritä uudelleen"
Juu ei toimi