Talvilomalle Thaimaan lämpöön?
Kuinkas se karanteeni hoituu Thaimaan päässä? Varaan viiden tähden hotellin ja suora kuljetus lentokentältä sinne, vai miten? Lentokentällä sitten esitän dokumentit, että olen näin tehnyt. Voiko karanteenista palata takaisin Suomeen ennen kuin kaksi viikkoa on täynnä jos haluan lähteä aikaisemmin kotiin (en kyllä tiedä miksi haluaisin)? Eli silloinkin vain suoraan hotellista lentokentälle. Hotellin ulkopuolella ei ole mitään tarvetta liikkua, siellä on hienot isot allasalueet, kuntosali ja kaikki muut palvelut mitä ikinä voin tarvita rentouttavalla lomalla.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia nämä kaljamaha-äijät taikkunaikkosia hyväksikäyttämässä, yök. Rahalla kun saa ihmisen ostaa, hyi s....na!
Mistä teidät että he ovat hyväksikäytettyjä? Yrittäjähenkisiä bisnesnaisia ovat ja käyvät kauppaa tavaralla mikä ei kulu eikä vaadi investointeja. Paljon parempaa bisnesideaa ei ole. Olet vaan kateellinen koska et pysty samaan eikä välttämättä olisi kysyntää vaikka yrittäisit.
Vie koko käden kirjoitti:
Vuokraa huoneisto tai talo missä uima allas.Mutta älä anna rahojasi niille kuin pakolliset muuten menetät talosi ja autosi.
"Älä anna rahojasi" No en todellakaan lähde Thaimaahan säästämään ja aivan varmasti annan. Palvelua vastaan tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vähänkään asioista ymmärtävä lähtee minnekkään reissuun jos ole todella pakko??
Eikö ole jo tarpeeksi muuntuneita viruksia teidän reissaajien vuoksi maahamme kylvetty?Minä minä-asenteella ja hällävälilläkö saa muiden ihmisten terveyttä pilkata? Etkö edes itsestäsi tai läheisistäsi välitä?
Tällaiset korona-panikoijat tekee matkustamisesta jotenkin vielä asteitta kivempää... Tietää että heit vituttaa ja itse relaa rannalla ja käy iltaisin syömässä hyvin... I like! :-D
Somtamia aamupalaksi niin darra helpottaa(vähän) ja sitte päiväbisselle ulos.
Lähtisin heti jos pystyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vähänkään asioista ymmärtävä lähtee minnekkään reissuun jos ole todella pakko??
Eikö ole jo tarpeeksi muuntuneita viruksia teidän reissaajien vuoksi maahamme kylvetty?Minä minä-asenteella ja hällävälilläkö saa muiden ihmisten terveyttä pilkata? Etkö edes itsestäsi tai läheisistäsi välitä?
Tällaiset korona-panikoijat tekee matkustamisesta jotenkin vielä asteitta kivempää... Tietää että heit vituttaa ja itse relaa rannalla ja käy iltaisin syömässä hyvin... I like! :-D
Tämä! Rantaravintolasta voi sitten pienessä pöhnässä postailla tänne viestejä ja laittaa lisää vettä myllyyn. Aikaerokin osuu juuri sopivasti niin, että täällä on riittävästi yleisöä aina päivän päätteeksi. Antaa lisäarvoa lomalle kuten kateellisten härnääminen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Rantaravintolasta voi sitten pienessä pöhnässä postailla tänne viestejä ja laittaa lisää vettä myllyyn. Aikaerokin osuu juuri sopivasti niin, että täällä on riittävästi yleisöä aina päivän päätteeksi. Antaa lisäarvoa lomalle kuten kateellisten härnääminen muutenkin.
Erittäin hyvä pointti ja kyllä itsekin voimaannun kateellisten tökkimisestä. En voi ymmärtää kateutta noin ylipäätään ja mistä se oikein kumpuaa. Suomessa koulutus on ilmaista ja kaikki voi hankkia itselleen mitä haluaa. Tai jos ei voi niin sitten on tyhmä tai laiska tai molempia. Tällä perusteella ollaan sitten muille kateellisia ja kulutetaan aika sen kyräilyyn sen sijaan, että se käytettäisiin itsensä kehittämiseen niin että saisi itselle saman mistä on kateellinen. Sairaudet on toki eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karanteenihotelleita ei pääse itse valitsemaan vaan ne on määrätty koska valvonta on kovaa. Jos sinä ja puolisosi ette ole naimisissa niin ette pääse edes samaan huoneeseen. Ensimmäisen viikon aikana ei myöskään saa poistua lankaan huoneesta.
Eipä tuolla väliä ole kunhan on kunnollinen viiden tähden resortti. Järjestyy varmasti rahalla.
En kai minä nyt vaimoa ota mukaan jos Thaimaahan lähden. On varaa ammattilaisiinkin.
Tuplapaskapuhetta! Sinä maksat sinä valitset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karanteenihotelleita ei pääse itse valitsemaan vaan ne on määrätty koska valvonta on kovaa. Jos sinä ja puolisosi ette ole naimisissa niin ette pääse edes samaan huoneeseen. Ensimmäisen viikon aikana ei myöskään saa poistua lankaan huoneesta.
Eipä tuolla väliä ole kunhan on kunnollinen viiden tähden resortti. Järjestyy varmasti rahalla.
En kai minä nyt vaimoa ota mukaan jos Thaimaahan lähden. On varaa ammattilaisiinkin.
Tuplapaskapuhetta! Sinä maksat sinä valitset!
Niin, eli eihän siinä paskapuhetta ollut?
Kulttuuri on vastenmielinen, kerran kävin en mene toiste. Tekohymyn takana piilee julma kansa
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuri on vastenmielinen, kerran kävin en mene toiste. Tekohymyn takana piilee julma kansa
Juu, kaikissa maissa ei ole samanlaista kuin Suomessa. Sehän siinä on ideana. Rajoittunut nirsoilija menettää elämässä paljon.
Juuri nyt en viitsi lähteä mutta kun ei ole vuoteen päässyt oikein mihinkään niin heti kun rajamuodollisuudet helpottavat niin Bangkok on ensimmäinen osoite. Siitä sitten eteenpäin jonnekin. Viime vuonna taisin käydä ulkomailla vain neljä kertaa joten rahaakin on säästynyt melkoinen määrä. Eipä tarvitse seuraavalla Thaimaan lomalla sniiduilla, tapahtuu ketsuppipulloefekti ainakin omalla kohdalla. Vielä kun saisi jonkun mukavan nuoren naisen mukaan, itseä kun ei se randomhuaraaminen kiinnosta. Mistä löytyy supisuomalainen sugarbeibe matkaseuraksi? M50v
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia nämä kaljamaha-äijät taikkunaikkosia hyväksikäyttämässä, yök. Rahalla kun saa ihmisen ostaa, hyi s....na!
Melko turha jeesustella kun tilanne on naisten itsensä aiheuttama. Mikäli miehet saisivat tarpeeksi seksiä muuten niin eivät tarvitsisi maksullisia naisia. Eli jalkoja vaan levälleen ahkerammin niin loppuu huaraaminen. Sitäpaitsi kyllä se paneminen pillussakin hyvää tekee jos on terve nainen.
Alkaa kyllä olemaan matkakuume jo tapissa ja rahaa säästynyt paljon kun on tullut rajoitettua matkustamista viimeisen vuoden aikana. Eipä tarvitse seuraavalla lomalla pihistellä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä nykyisin matkustelua, jos pätäkkää vain riittää.
Thaimaa ja muut paikat on nyt paratiiseja - ei turisteja ja on kuin olisi mennyt 20v aika taaksepäin.
Helmeä. Koskaan ei ole ollut parempaa aikaa matkustaa. Suosittelen.
Oma kokemus: nähtävyys jossa käy normaalisti yli 2 miljoonaa turistia vuosittain ja on AINA täynnä ihmisiä kuvaamassa somevideoitaan oli nyt TÄYSIN tyhjä ja siellä oli vain minä. Helmeä.
Toistan: milloinkaan ei ole ollut parempi aika matkustaa. Kerrankin saat nauttia kaikesta ilman turisteja. Maailmanhistoriassa ennenkuulumaton hetki, josta kannattaa ottaa hyöty irti.
Oletko miettinut, että jos oletkin jo lähtiessä sairaana tai sairastut siellä ihan kunnolla, niin mitäs sitten?
Ja karanteeniakin ollaan lyhentämässä kahteen yöhön. Aijjai, tässähän alkaa jo viisari värähtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei estä nykyisin matkustelua, jos pätäkkää vain riittää.
Thaimaa ja muut paikat on nyt paratiiseja - ei turisteja ja on kuin olisi mennyt 20v aika taaksepäin.
Helmeä. Koskaan ei ole ollut parempaa aikaa matkustaa. Suosittelen.
Oma kokemus: nähtävyys jossa käy normaalisti yli 2 miljoonaa turistia vuosittain ja on AINA täynnä ihmisiä kuvaamassa somevideoitaan oli nyt TÄYSIN tyhjä ja siellä oli vain minä. Helmeä.
Toistan: milloinkaan ei ole ollut parempi aika matkustaa. Kerrankin saat nauttia kaikesta ilman turisteja. Maailmanhistoriassa ennenkuulumaton hetki, josta kannattaa ottaa hyöty irti.
Oletko miettinut, että jos oletkin jo lähtiessä sairaana tai sairastut siellä ihan kunnolla, niin mitäs sitten?
Sitten hankkiudutaan hoitoon. Ainakin Bangkokissa terveydenhuolto on huomattavasti paremmalla tasolla kuin Suomessa.
Kuten juttujesi tasosta on pääteltävissä, olet kehittymätön, teinijätkän tasoinen röhnäke, joka hyväksikäyttää naisten kulttuurista asemaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuten juttujesi tasosta on pääteltävissä, olet kehittymätön, teinijätkän tasoinen röhnäke, joka hyväksikäyttää naisten kulttuurista asemaa.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monenlaisia. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei se sinulta ole pois.
Vuokraa huoneisto tai talo missä uima allas.Mutta älä anna rahojasi niille kuin pakolliset muuten menetät talosi ja autosi.