Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa viimeistään äitiyspäivärahaa pitää hakea?

Vierailija
07.08.2006 |

Tilanne on se, että olen ollut osa-aikainen viimeiset 3 vuotta, ja nyt ehdin tehdä täyttä työpäivää juuri ja juuri sen 6 kk ennen kuin jään äitiyslomalle. Ongelmani siis on, että haluan tietysti päivärahan viimeisten 6 kk tulojen perusteella, mutta jos hakemus pitää jättää esim. 3 kk ennen äippäloman alkua, niin siinähän palkkatodistuksessa näkyy vaan 3 kk parempia tuloja ja 3kk niitä aiempia matalampia...



Auttakaa joku ja kertokaa, pliiis!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA. Voit toki toimittaa palkkakuitit myöhemmin Kelaan, periaatteessa tulot katsotaankin juuri siitä päivästä 6kk taaksepäin, jolloin jäät mammalomalle. Eli teet hakemuksen ja rastitat kohdan " haen äitiyspäivärahaa työtulojen perusteella" ja lisäksi rastit kohdan " selvitys työtuloista toimitetaan myöhemmin" .

Vierailija
2/2 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kysyä Kelasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme