Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AstraZeneca-rokotteen saaneita?

Vierailija
18.02.2021 |

Kokemuksia, tuliko oireita ym. Itse odottelen kutsua rokotukseen ja mielellään juuri tuon Astran otan.

Kommentit (409)

Vierailija
181/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen puolen päivän aikaan sain rokotteen ja yöllä kuume nousi. Käsi on kipeä. Otan kyllä aikanaan toisenkin annoksen.

Vierailija
182/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla rokotteen saaneiden ikä eli onko kaikki rokotuksen jälkeen oireita saaneet nuorempia ihmisiä. Kun tästähän on virallistakin tietoa. että nuoret ja hoikat oireilee. Itse olen 57-vuotias ja ei mitään jälkioireita.

Minä olen 61-v. ja sain rokotuksen toissapäivänä. Rokotuspäivän iltana tuli vilunväristyksiä ja paleli, mutta kuumetta en mitannut. Saattoi sitä jonkin verran olla, koska iho tuntui aralta. Päätä, niskaa ja hartioita sekä selkää särki vähän. Panadol auttoi niin, että olo oli taas normaali. Seuraavana päivänä ei ollut enää mitään oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppaa isompi riski on 60% suoja. Mitähän jos nyt hätäpäissään alkuun ottaisi tuon Astran ja sitten kun kunnollisia rokotteita on tarjolla, siihen päälle semmoisen?

Vierailija
184/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla rokotteen saaneiden ikä eli onko kaikki rokotuksen jälkeen oireita saaneet nuorempia ihmisiä. Kun tästähän on virallistakin tietoa. että nuoret ja hoikat oireilee. Itse olen 57-vuotias ja ei mitään jälkioireita.

Minulla ikää 63. Rokotteen sain reilu viikko sitten. Ei mitään oireita.

Vierailija
185/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 3 viikkoa sitten. Ei oireita.

Vierailija
186/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45, hoikka, liikunnallinen ja hyväkuntoinen. Sain vuorokauden kuumeoireet ja lihaskivut tästä rokotteesta.

Vierailija
187/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen astmaatikko ja sokeritauti. Rokote nosti kuumeen joka kesti 2 päivää, väsymys kova. Sen jälkeen ei mitään oireita. Toisen rokotteen saan kesäkuussa.

Vierailija
188/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna saan astran rokotteen 3x riskiryhmäläisenä. Heikkokin henkivakuutus on parempi kuin ei vakuutusta lainkaan.  Jotain tuollaista, koska joku Jhonssonin rokote on saatavissa, kukaan ei tiedä. Eli joo rohkeesti vaan.

Nuorena ja terveenä on helppo "pullistella":

Minun henkivakuutus on pitää itsestäni huolta. Pysyttelen normaali painoisena, syön terveellisesti, harrastan liikuntaa kohtuudella, nukun riittävästi ym. Ylipainon on todettu olevan yhteinen tekijä teholle joutuneiden kesken.

Vierailija
189/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ikää 63. Rokotteen sain reilu viikko sitten. Ei mitään oireita.

53 v melko hyvä fyysinen kunto,ei ylipainoa, saatanalliset oireet ekana yönä; horkka, kauheat nivel-lihaskivut, ripuli, ns.brainsmog.En ole koskaan ollut noin kipeä.Mutta päivässä meni ohi.Koronan oireitahan  nuo on. Saas nähdä mitä tulee tokan piikin jälkeen..Onko kukaan saanut jotoisen shotin?

Vierailija
190/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina sain rokotteen. Iltaa kohti nousi lämpö (37,3) ,paleli tietysti ja niveliä särki. Ihan kuin olisi flunssa ollut ilman ylähengitystieoireita. Yöllä lämpö laski ja hikoilin tietysti. Seuraava päivä meni vähän puolivaloilla, nukuin melkein koko päivän. Ikinä ennen mulle ei ole tullut rokotuksista mitään yleisoireita.

Kaveri sai samaisen rokotteen, mutta hänelle ei tullut mitään oireita.

Vierailija
191/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veritulppaa isompi riski on 60% suoja. Mitähän jos nyt hätäpäissään alkuun ottaisi tuon Astran ja sitten kun kunnollisia rokotteita on tarjolla, siihen päälle semmoisen?

Sitten voi ottaa tulevaisuudessa sen parhaimman rokotteen, kunhan niitä riittää valittavaksi. Rokotuksethan oletettavasti tulevat ainakin kerran vuodessa otettaviksi.

Ennen niitä on käytettävä sitä mitä on. 70% mieluummin kuin 0% suoja - toki kukin päättää kohdallaan.

Et kai luule, että kerran AstraZ, aina AstraZ?

Vierailija
192/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen, toistaiseksi ei oireita.

56v, normaalipainoinen.

Vierailija
193/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tiistaina. Pari päivää päätä särki. 60 v

Vierailija
194/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi ottaa tulevaisuudessa sen parhaimman rokotteen, kunhan niitä riittää valittavaksi. Rokotuksethan oletettavasti tulevat ainakin kerran vuodessa otettaviksi.

Ennen niitä on käytettävä sitä mitä on. 70% mieluummin kuin 0% suoja - toki kukin päättää kohdallaan.

Et kai luule, että kerran AstraZ, aina AstraZ?

Ja suoja vakavaa tautia vastaan myös paranee, vaikka ei itse taudilta suojaisikaan.

Vierailija
195/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sain, ei ainakaan vielä ole mitään oireita.

Vierailija
196/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain helmikuussa. Tuli kuumereaktio, mutta se meni vuorokaudessa ohi. Käsi ei tullut kipeäksi yhtään.

Vierailija
197/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen astran piikin. Kuumetta 38, kovat lihaskivut. Piti keskellä yötäkin ottaa lisää särkylääkettä, muuten ei onnistunut nukkuminen ollenkaan. Vähän rajummat oireet kuin influenssapiikin jälkeen, saan siitäkin oireita joka vuosi.

Lihaskivut ovat todella repivät. Itse en pystynyt nukkumaan piikitetyn käden kyljellä. Kuumetta vähän yli 38.

Mutta kaikki kestettävässä moodissa ja monen kivut ovat todella aikaikkunassa alle 48 tuntia.

Vierailija
198/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rokotteen tänään ja oireita odottelen.

Onko muuten missään ollut tarkemmin, kuinka pitkään rokottamisesta on mennyt, kun embolian oireet ovat alkaneet?

Vierailija
199/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette jotka olette saanneet kovat lihaskivut ja kuumeen AZstä?

Vierailija
200/409 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin miehen kanssa 9.3 astra....Mulle oireen atuli kasvojen kuumotus ja hillitön päänsärky illalla mutta meni ohi panadolilla.Itse rokote kirveli ihan hirveesti mennessään. Miehellä ei kirveltänyt niinkään tuo rokote yöllä ketturoi ku lämpö sahaili ees taas.Välillä siis kuuma ja välillä palels.Sillä viel seuraavana päivänä oli vähän vilunen olo.Molemmat pystyttiin olee töissä seuraavana päivänä kuitenkin.

Minä 43v ja mies 48v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän