Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AstraZeneca-rokotteen saaneita?

Vierailija
18.02.2021 |

Kokemuksia, tuliko oireita ym. Itse odottelen kutsua rokotukseen ja mielellään juuri tuon Astran otan.

Kommentit (409)

Vierailija
121/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan annoksen Astrazenecan rokotetta eilen iltapäivällä. Yöllä nousi lämpöä ja tuli lihassärkyä. Lihassärkyä edelleen ja makuuasennossa olen ollut tämän päivän.

Vierailija
122/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan mistä voisi hommata vasta-ainetestin, jolla mitataan koronan vasta-aineita rokotteen jälkeen? Sain siis AstraZenecan 2,5 viikkoa sitten ja huvittaisi mitata vasta-aineet, et kuinka tehokas tää suoja nyt sit on.

Minua kiinnostais myös kovasti tuo vastainetesti koska elän täällä Korona alueella ja liikun paljon jo työnikin tähden. Epäilen että varmasti jossain vaiheessa olen jonkun tartunnan saanut. Jokunen kerta on ollut jotain aivan lievää oiretta muttei mitään sellaista jonka takia olisi mennyt testiin.

Vuosi sitten helmikuussa myös sairastin jonkun taudin joka olisi aivan voinut olla Korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on huvittavaa että kun tulee kovat oireet niin se on hyvä kun rokote toimii. Jos ei tule mitään oireita nin se on hyvä koska on hyvä rokote, ei haittoja

🥴

Vierailija
124/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään voisi varata jo ajan täällä Päijät-Hämeessä kun kuulun ensimmäiseen riskiryhmään. Mielummin sitä ottaa päivän oireet kun pelaa venäläistä rulettia koronalla.

Vierailija
125/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel Astra, kansanauto viimeisen päälle.

Vierailija
126/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sen viime viikolla

toistaiseksi ei mitään oireita

ostin ihan turhaan paketin panadollia

Vierailija
127/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt goolailla sekä suomeksi että englanniksi mistä kuume+lihaskivut ekan rokotteen jälkeen johtuu, mutta mistään ei löydy muuta kuin arvailua ja erilaisia mielipiteitä.

Tiedetään, että jo koronan sairastaneet kun saavat rokotteet, niin saavat rajummat oireet rokotteesta.- onko siis mahdollista että olen jo sairastanut koronan oireettomana?

Toiset taas väittävät, että ne jotka saavat kuumeoireen, nimenomaan tarvitsisivat rokotetta kipeimmin, koska sairastaisivat koronankin rajummin.

Toiset taas väittävät, että jos on hoikka nuori ja hyvän immuunipuolustuksen omaava, niin tulee tämä voimakkaampi reaktio. (itse olen hoikka ja nuori, samoin työkaverini joka sai saman reaktion)

Olisi nin kiiva tietää mistä reaktio johtuu, mutta ei kai sitä kukaan tiedä? :D

Vierailija
128/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään sain rokotuksen reilut 5 h sitten. Kuulun riskiryhmään 1 ja 2. Toistaiseksi ei oireita. Pistäminenkään ei tuntunut lainkaan.

Nyt on kulunut 23 h rokotteesta. Ei mitään sivuoireita. Jos tunnustelee pistoskohtaa, siinä ja sen ympärillä on pieni kohouma ihossa.

Harmi. Se ei vaan sitten tehoa sulla. Ei synny vasta-aineita.

Vierailija
129/409 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai lauantaina aamupäivällä. Sunnuntai-iltana oli viluinen ja sanoi että tuntuu kuin olisi flunssa tulossa.

Aamuun mennessä nekin oireet poissa.

Vierailija
130/409 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rokotettu. Ei mitään jälkioireita. Nuoremmille ilmeisesti tulee niitä herkemmin.  -ap-

Vierailija
131/409 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai eilen, illalla kuumeinen olo (ei kuumetta) ja yöllä reislihakset ja polvinivelet niin kipeät ettei voinut kunnolla kävellä. Nyt ei mitään

Vierailija
132/409 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on rokotettu. Ei mitään jälkioireita. Nuoremmille ilmeisesti tulee niitä herkemmin.  -ap-

Olet oikeassa: nuoremmille ihmisille tulee voimakkaampia oireita koronarokotuksesta, koska immuunipuolustus kehossa vahvempi: https://www.itv.com/news/2021-02-25/younger-people-more-likely-to-get-s…

Vierailija
133/409 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume tuli kesti pari päivää ja vähän maha sekaisin siis löysällä.

Vierailija
134/409 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen päivällä sain rokotteen, illalla tuli vähän vilu ja yöllä oli kovia nivelkipuja. Minulla on nivelpsori, luulin ensin niiksi, mutta kivut vaihtoivat paikkaa, lonkka, polvi, nilkka. Yön sitten nukuin pätkissä ja nyt aamulla olo ihan hyvä. Kuumetta ei ollut. Pistospaikka ei edes erotu, ei kutita tms. Olen pahasti allerginen, eikä siis tullut mitään allergisia reaktioita. Kannustan ottamaan, mieluummin nivelkipua vähän aikaa kuin vakava korona.

En jäänyt rokotuksen jälkeen aulaan odottamaan, vaan sanoin meneväni autoon, jossa minulla on astmalääkkeet ja saattaja, niin ei tarvinnut altistua ihmisten joukossa kauaa. Rokotus kesti minuutin ja autossa odottelu vartin. Nopeaa on!

Vierailija
135/409 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
136/409 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
137/409 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle nousi korkeahko kuume, oli kovin väsynyt ja päätä särki. Tätä kesti vuorokauden ja sitten ei ole ollut enää mitään haittavaikutuksia. Miehen työkavereilla taas on ollut kovaa väsymystä jo yli viikon. 

Vierailija
138/409 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai viimeviikolla. Illalla kuumeinen olo ja yöllä reisilihakset kramppasi niin ettei voinut kävellä. Aamulla ok.

82v anoppi saa nyt tulevalla viikolla. 

Itse saan toivottavasti huhtikuussa

Vierailija
139/409 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko rokotuksesta, nyt vasta pistoskohta lievästi kipeä/arka. Jos johtuu rokotteesta, minkähän takia vasta nyt?

Vierailija
140/409 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain astran ja hyvin meni, muuta huomannut kyn että rokotuskohtaa pikkasen yöllä jomotti.