Olen katkera kun poikani ei halua tehdä lasta
Ainoa lapsi, ainoa mahdollisuus tulla mummoksi. Mutta kuulema ei faijahommat kiinnosta. On jo 25v että pitäisi alkaa tapahtumaan. Useimmilla pojan kavereilla taitaa jo lapsia olla
Kommentit (62)
Olipa taas provo. No, senkus katkeroidut kuivaksi kropsuksi, ei se sun poikaa onneksi hetkauta.
Helppohan se ap:n on haluta kun itse ei tarvi elättää niitä.
Mä oon 25 eikä yhdelläkään mun kaverilla ole lapsia. Asutteko jossain perämetsässä jossa ei ole muuta tekemistä kuin lisääntyä? Lopeta poikasi painostaminen ja mene vaikka vapaaehtoistyöhön.
Sepä ei kuulu sinulle mitä hän haluaa. Moni varsinkin mies ei 25 v. ole vielä valmis eikä varsinkaan halukas isäksi, jossain 30 kantturoissa tilanne on toinen. Parempi tuo kuin vahingonlaukaus 21-vuotiaana.. Muistan itse miten otti koteloon ns. "hyvää tarkoittavien" jankkaus siiitä että milloinkas teillä.. tai sitä ennen pariutumisten utelut. Ne kun eivät kuulu kenellekään.
Parempi jos on opiskellut ensin ja nähnyt asioita niin on valmiimpi uusille tulokkaille.
Vierailija kirjoitti:
Sepä ei kuulu sinulle mitä hän haluaa. Moni varsinkin mies ei 25 v. ole vielä valmis eikä varsinkaan halukas isäksi, jossain 30 kantturoissa tilanne on toinen. Parempi tuo kuin vahingonlaukaus 21-vuotiaana.. Muistan itse miten otti koteloon ns. "hyvää tarkoittavien" jankkaus siiitä että milloinkas teillä.. tai sitä ennen pariutumisten utelut. Ne kun eivät kuulu kenellekään.
Parempi jos on opiskellut ensin ja nähnyt asioita niin on valmiimpi uusille tulokkaille.
Miksi ennen vanhaan oltiin paljon nuorempina valmiita isiksi?
Sitä paitsi biologia ei ole edes tarkoittanut ihmisiä lisääntymään vasta vanhoilla päivillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi biologia ei ole edes tarkoittanut ihmisiä lisääntymään vasta vanhoilla päivillä.
Oltiinko? Taisi monessakin tapauksessa olla vähän pakko, naimisiin mennessä hoikallakin morsiamella kummasti hääpuku puristi mahan kohdalta.. Opiskelu- ym. mahdollisuudet olivat myös huonommat-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiinko? Taisi monessakin tapauksessa olla vähän pakko, naimisiin mennessä hoikallakin morsiamella kummasti hääpuku puristi mahan kohdalta.. Opiskelu- ym. mahdollisuudet olivat myös huonommat-
Ihan normaaleiksi kasvoivat lapset entisaikaankin. Jopa normaalimmiksi kuin nyt, koska mm. syrjäytyminen ei ollut yhtä yleistä kuin tänä päivänä.
ei kenenkään avioparin tehtävänä oo tehdä itselleen lapsia; toinen panee ja toinen oottaa 9 kk että lapsi valmistuu itsestään. Sitten se valmis tuote pusketaan ulos.
Olen 27-vuotias nainen. Kellään kavereistani ei ole lapsia, mutta suurin osa niitä haluaa. Miehet vetkuttelevat nykyään nelikymppiseksi, 25-vuotias mies on ihan poikanen. Vielä on toivoa.
Aikaa on vielä?? 25 vuotias???? :DDDD HAHAHAHAAAAAA!!! Ton ikäisenä en ollut aloittanut edes korkeakoulua vaan pidin tietysti hauskaa. Vasta yli 40 vuotiaana teimme lapsen. Ei missään tapauksessa sitä ennen, muutenhan elämä olisi mennyt täysin hukkaan kaikessa paskassa lapsen hoidossa ja muussa jatkuvassa työssä, jota lapsi aiheuttaa.
Ai jaa, no sinun hyvä katkeruus menee ihan hukkaan ja on vielä aivan turhaa, koska sinä et päätä lapsesi lasten saannista, onneksi.
Itsekin usein "evankelisoin" kaikille nuoremmille miehille töissä siitä, että kuinka kauheaksi elämä lapsen myötä muuttuu. Monet kuuntelevatkin järkyttyneinä ja vannovat, että eivät tee ikinä lapsia! :D Ehkä olen valistanut sinunkin poikaasi! :DD
Kerron aina kuinka viikonloput ja lomat loppuu ja elämästä tulee vain ikävää jatkuvaa työtä. Kuinka kaikki hauskuus mitä on tottunut tekemään loppuu ja tilalle tulee vain paskaa. Asiat on tehtävä aina vain lapsen ehdoilla ja sehän on täysin paskaa tietysti Miehiä ei kiinnosta mitkään "lasten halit, hymyt, ilot, naurut, leikit" yms. jos vastapainona on menettää vapaus tehdä mitä ikinä haluaa, valvoa myöhään, nukkua myöhään, panostaa uraan, sekstailla kun haluaa, matkustella, panostaa harrastuksiin, kavereihin, parisuhteeseen ja kaikkeen muuhun mukavaan.
Vierailija kirjoitti:
Alle kolmekymppisenä kuuluu elää nuoruutta. Bilettää, matkustella. Vakiintumisen ja lasten saannin aika on myöhemmin. Myöhemmin onnistuu myös paljon paremmin puitteiden kuntoon saanti lapsiperhe-elämää varten, eli vakityöt molemmilla vanhemmilla, omakotitalo, autot yms.
jeph nykyään lapset tehdään 60 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Aikaa on vielä?? 25 vuotias???? :DDDD HAHAHAHAAAAAA!!! Ton ikäisenä en ollut aloittanut edes korkeakoulua vaan pidin tietysti hauskaa. Vasta yli 40 vuotiaana teimme lapsen. Ei missään tapauksessa sitä ennen, muutenhan elämä olisi mennyt täysin hukkaan kaikessa paskassa lapsen hoidossa ja muussa jatkuvassa työssä, jota lapsi aiheuttaa.
"elämä olisi mennyt täysin hukkaan kaikessa paskassa lapsen hoidossa"
alan ymmärtää miksi lastensuojelu on ruuhkautunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 27-vuotias nainen. Kellään kavereistani ei ole lapsia, mutta suurin osa niitä haluaa. Miehet vetkuttelevat nykyään nelikymppiseksi, 25-vuotias mies on ihan poikanen. Vielä on toivoa.
kuka kasvattaa poikansa niin että on vielä 25 vuotiaana vastuuton "poikanen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäisiä lapset vielä kiinnosta, voi mennä hyvinkin 5-10 vuotta ennen kuin edes harkitsee. Omakin mies piti patistaa lapsentekohommiin kun ikää oli molemmilla 30v ja välillä vähän tuntuu, ettei mies ollut sitten kuitenkaan valmis vielä isäksi. On kyllä hyvä isä silloin kun jaksaa lapsen kanssa olla, mutta on vieläkin melkein yhtä itsekäs kuin 5 vuotta sitten, jolloin ei tosiaankaan olisi voinut edes harkita lapsia miehen kanssa, kun pelit meni kaiken muun edellä ja asenne oli sitä luokkaa, että "minähän en tee mitään mitä en halua tehdä".
30-vuotias mies on kyllä minusta vielä turhan nuori lastentekoon. 35-vuotias alkaa jo olla sopivan ikäinen keskimäärin.
30 vuotiaalla on jo täysi työ pysyä taaperon perässä ja yöheräämiset on tuskaa. alle 20 vuotiaana lapset pitää tehdä. se että kulttuuri on biologiaa vastaan on ihan omaa hölmöyttä. kuten kasvattaa oma lapsi siten ettei hän halua lapsia.
Aivan! Täysin samaa mieltä. Sellainen 15-16 vuotias on just sopiva äidiksi!
Kannattaa tottua ajatukseen, ettei mummous ole ainoa elämän sisältö. Kyllä siihenkin ajatukseen tottuu, ettei saa lapsenlapsia. Voisi käydä niinkin, ettet tulisi toimeen lapsenlasten äidin kanssa, miniä ottaisi eron, ottaisi lapset mukaansa ja katkaisisi välit poikaasi ja teidän sukuun.
Katso tätä maailmaa ja mieti, haluatko tosiaan lisää väkeä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kommentistasi päätellen olet todellisuudessa noin 15-vuotias.
Pah, voit katkeroitua jos poikasi on vielä 65-vuotiaana lapseton, jos olet elossa vielä silloin. Mies voi tulla isäksi hyvinkin vanhana.
Ja nainenkin jaksaa hyvin vanhemmalla iällä, jos vaan tulee raskaaksi.
Nimim. Esikoinen 42veenä