Mitä tapahtuu kotiäidille, jos mies lähtee?
Kannattaako ihan täysillä luottaa siihen, että kun olette passanneet perheenne siihen pisteeseen, että lapset ovat isoja, mies jaksaa katsella sinua kotiäitiä enää?
Mitä tekee sitten kotiäiti, vailla koulutusta, vailla työkokemusta, vailla ansioeläkettä..? Pahimmassa tapauksessa omaisuudestakin on valtaosa miehen nimissä.
Köyhä vanhuus, katkera nainen.
Siis kotiäidit: pitäkää huoli ettette jää tähän loukkuun. Marttyyrinseppeleellä ei saa elämässä mitään. Varmistakaa selustanne!!!
Kommentit (10)
Pahimmillaan ollaan vielä avoliitossa. Kyllä " vakuutuksena" kannattaa ainakin kunnon koulutus olla jokaisella naisella.
et huolehdi raha-asioista ja kaikki on ukon nimissä.
ei elatusmaksuilla elä kuin ameriikassa
kotiäidit ei muuten kerää kansaneläkettäkään että en haluaisi olla. tai oikeesti, haluaisin! mutta en pysty, rahan kannalta eikä henkinen kanttikaan kestäisi kotona roikuskelua lasten kanssa. tai oikeesti, minä haluaisin olla kotirouva!! en kotiäiti.
Kotiäiti menee toihin.
Kukaan ei voi otta kotiäidiltä kotona vietettyjä vuosia
Hänellä on iloiset tasapainoiset lapset. menee toihin ja pääsee pois miehen tossun alta.
Olen tavannut kotiäitejä joiden mielestä ero oli hyvä asia.
Useinmiten se on se mies joka katkeroituu.
Useimmat uskovat, ettei oma rakas mies koskaan pettäisi ja jättäisi. Olen miesvaltaisessa asiantuntija-ammatissa havainnut, että näissä kunnollisissa perheenisisissä on yllättävän paljon vaimojaan pettäviä. Olen torjunut lähestymisyritykset, mutta aina tuollaisella miehellä jostain tärppää. Kapakat ja työpaikat ovat täynnä ankeaan perhe-elämään kyllästyneiden miesten ymmärtäjiä ja toisille naisille asema & hyvät ansiot nostavat paljon miehen arvoa.
Viime kädessä nainen voi luottaa vaan itseensä!
käy ilmi, että vaimoilleen uskollisia miehiä on harvassa. Työmatkoillakin sattuu ja tapahtuu.
Menee töihin JOS töitä saa. Voipi vaan olla, että jos 40v. iässä lähtee 20v. vanha opistotason koulutustaustalla hakemaan töitä, ettei se ihan käden käänteessä onnistu...
Ja kotiäidillä kai tarkoitetaan tässä naista, joka jää sen 3v. jälkeen edelleen kotiin elämään pelkästään miehen tuloilla. Jolla ei ole kunnon koulutusta (ei ole ehditty kouluja käymään, kun lapsia on tehty niin nuorena) eikä työkokemusta juuri lainkaan ja se vähäkin hankittu ennen lapsia, jotka jo kouluikäisiä tai vanhempia.
tunnen yhden 3 lapsen äidin
Hän sai avioerossa talon, mies joutui maksamaan jopa hänellenkin elatusmaksuja
Tyotä teki osa-aikaisesti koska ei voi tehdä koko päiväistä tyotä niin monen lapsen kanssa. Tietenkin sai lasten huoltajuuden.
Ja hän ei ole katkera.
Mies oli aika pitkään katkera.
Nyt lapset ovat jo aikuistuneet.
Huonosti käy avovaimojen kohdalla
Niin moni luottaa, että eihän meidän " Pekka" jätä mua ikinä. Se on niin hyvä isä ja elättää koko perheen. Saan olla kotona kotia ja lapsia hoitamassa jne. Ja kuis ollakaan, kohta kotiäiti on todella tyhjän päällä.
Eli kannattaa siis turvata selustansa ajoissa!