Mikä sulla on taustakuvana näytössäsi?
Kommentit (49)
Se vaihtelee. Tällä hetkellä mm. sisustuskuva: täysin vaaleanpunainen asunto. Ei, ei se suomalaisissa lehdissä esitelty.
Kuva englantilaisen puutarhan värikkäästä kukkapenkistä.
Saksalainen toisen maailman sodan sukellusvene.
T. Sotahistorian harrastaja (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen toisen maailman sodan sukellusvene.
T. Sotahistorian harrastaja (nainen)
Ja joo tiedän että maailmansota on yhdyssana, typo tuli tuohon :)
Pelkkä väri, että näkee ne sovellusten ikonit selkeämmin. Ärsyttää, jos on joku monimutkainen valokuva siinä taustalla, kun kaikki sitten hukkuu siihen.
Mun lempparimuusikon keikkakuva. Voi niitä aikoja ennen koronaa! :D
Ei ole taustakuvaa, pelkkä tummanharmaa väri. Se on hyvä, eihän kuvaa edes näe ikonien takaa.
Jimmsin taustakuva, joka oli esiasennettuna koneeseen, kun "kuuluu" konepakettiin :) Kotikone kyseessä.
Toisessa vanhassa koneessa taisi olla homoproornoa, kun veli källinä sen siihen asetti enkä itse jaksanut vaihtaa :'D
Rakkaan edesmenneen koirani kuva.
Hypnosis Mic: Division Rap Battlen hahmo Jinguji Jakurai, Ayukawa Taiyo -nimisen näyttelijän näyttelemänä.
Ei oo tämä kuva, oon itse kuvakaapannut taustakuvani näytelmästä (DVD), mutta hahmo ja näyttelijä on sama, kuva näyttelijän Twitteristä:
https://pbs.twimg.com/media/EuQpwqYVgAcKUPk?format=jpg&name=large
Sen luolan suu, josta ne jalkapallopojat pelastettiin muutama vuosi sitten. Siinä on se varoituskyltti.
Oli silloin jostain syystä tärkeetä ottaa se kuva talteen ja mietin, että mistä mä sen muistaisin parhaiten. Taustakuvaksi sitten tallensin.
Mulle on naurettu asiasta kotiporukalla. Mokomat.
Tällä läppärillä ei mitään, puhelimessa oma naurava koira.
Joku nebula toisin sanoen tähtisumu mutten tiedä minkä niminen.
Naapurin rouva pyllistelemässä puutarhassaan.