Mitä tarkoittaa "naimanaamat"?
Kommentit (9)
Vedetään kauheet perseet viinalla ja sen jälkeen mennään kirkossa naimisiin samalla kun ollaan ihan kännissä. Silloin näytetään ihan naimanaamalta, monet vieraat myös vetävät naimanaamat jo kotona ennen kirkkoon tuloa.
Kai samannäköset. Joiden on pakko mennä naimisiin. En muuta ny keksi. Eikö sul välähdä yhtään.
Naimanaamat on sana, jolla tarkoitetaan, että kumppaneilla ovat samanlaiset kasvonpiirteet.
Eli molemmilla on ihan samanlainen nenä, huulet, kasvojen muoto. Mutta toinen on vain miespuolinen versio ja toinen naispuolinen versio. Voisivat mennä siskosta ja veljestä.
Naimanaamoista puhutaan myös siten, että sellaiset monesti menevät naimisiinkin. Eli ihminen viehättyy kasvoista, jotka muistuttavat omia kasvoja
Varsinkin kolmio eli silmät , nenä akseli. Heti tulee mieleen Jani Sievinen ja jo eronnut rouvansa. Nicole Kidman ja aussimiehensä samoin, karkeasti samiksia. On kerran nuorempana tullut sivulliselta kommentti eräästä silloisesta laulajasta. Katsoin kuvaansa ja videota. Meinasin oksentaa niin samannäköinen. Eihän tuollaisen kanssa voi alkaa olemaan yhtä hyvin voisi seurata kaksoisveljensä kanssa fyi...
Tutkimuksen mukaan miehet etsivät äitinsä ja sisarensa näköistä naista. Itse olen todennut, että he vain haluavat itsensä näköisen naisen. Samoin miehen sperma muuttaa naisen. Nainen alkaa usein muistuttaa miestään ajan kuluessa. Poikalapset muuttavat äitiä miehekkäämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vedetään kauheet perseet viinalla ja sen jälkeen mennään kirkossa naimisiin samalla kun ollaan ihan kännissä. Silloin näytetään ihan naimanaamalta, monet vieraat myös vetävät naimanaamat jo kotona ennen kirkkoon tuloa.
Joillain vierailla saattaa joskus olla panoraamat vihittävän pariskunnan kanssa, mutta se on jo vähän epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan miehet etsivät äitinsä ja sisarensa näköistä naista. Itse olen todennut, että he vain haluavat itsensä näköisen naisen. Samoin miehen sperma muuttaa naisen. Nainen alkaa usein muistuttaa miestään ajan kuluessa. Poikalapset muuttavat äitiä miehekkäämmäksi.
Ei kait nainen sentään miksikään spermaa muistuttavaksi muutu?! O_O Apua!
Sitä, että pariskunta muistuttaa toisiaan ulkonäöllisesti.