Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Huomioin, että Teemu sanoi, että Pippa oli sanonut myyrän olevan Joona, joten Teemu laitto kaikki äänet (omien sanojen mukaan) Joonalle.
Kuitenkin, Joona sanoi, että laittaa äänet Ainolle ja Pipalle, koska Aino on hänen mielestään myyrä "tai sitten Pippa kusettaa", joten onko Pippa sanonut Joonalle laittavansa äänet Ainolle.
Joten kenelle todella Pippa laittoikaan äänensä?
Pyhi ja Aino ei käyttäneet jokereitaan.
Pyhin outo 'en löytänyt kuvaa ajoissa' oli aika... epäilyttävä, Ilari kuvaili kuitenkin kuvan täydellisesti, vaikka siinä vähän sekoilikin, mutta kuva olisi ollut helppo löydettävä. Pyhi jopa meni kuvan ohi etsinnän aikana, toki myös Ilari oli epäilyttävä, koska ei sitä aikaa missään vaiheessa huudellut.
Tää menee ihan jännäksi loppua kohen :D
Eikös pyhi kuvaillut pipalle väärin sitä kuvan henkilöä,puhui että olisi kauluspaita tai puku tms päällä, vaikka ei minusta ollut kylläkään?
Vierailija kirjoitti:
Tää on mennyt just niinkun pitikin...vuorollaan on suureen ääneen epäilty aina jotain tyyppiä, joka on sitten seuraavassa jaksossa pudonnut. Mua jäi mietityttämään se, mikä tämä Pipan ja Teemun liitto muka oli - heitä ei ole aiemmissa jaksoissa näytetty edes keskustelemassa kahdestaan mistään, osana jotain isompaa porukkaa kylläkin. Ja Teemu sanoi vielä loppuun, että äänesti samaa henkilöä kuin Pippa, mutta Pippa tippui.
No mut siinähän on sanottu et jos kahel tai useammal on samat pisteet myyrätestistä nii se tippuu jolla on hitain aika
Silloin kun Ilari sai immuniteetin valehtelu tehtävästä nii pyhi kommentoi kameralle ettei immuniteetin saamatta jääminen vaikuta hänen peliinsä.
Mikko on myyrä ja se on tässä vaiheessa kilpailua jo aivan selkeää. Epäilykset heräsi jaksossa 5, jaksoissa 6 ja 7 ne on vaan vahvistuneet.
-Kuvakilpailussa Mikko ihan selkeästi viivytteli, jätti olennaisia asioita kertomatta kuten kuvan henkilön sukupuolen, antoi myös väärää infoa että kuvan tyypillä olisi puku päällä vaikkei ollut. Yritti myös selkeästi vierittää syyt Ilarin niskoille siitä ettei kertonut väliaikoja, tämä ei vaikuttanut kovin vahvalta syyltä häviöön. Lisäksi kamera ei kuvannut viimeisiä sekunteja kisasta löysikö Mikko oikeasti sen oikean kuvan. Luulen että löysi ja tajusi mutta tätä ei haluttu näyttää koska olisi vaikuttanut liian selkeältä, kun vaan jätti ottamatta.
-Ottaa kilpailut suht rauhallisesti, esim. jakson 7. ekassa kisassa missä laitettiin nimikylttejä oviin, hengas kilpailun alettua vaan sivummalla. Tätä näytettiin nopeasti.
-Sitten tosiaan tää peilijuttu 6. jakson lopussa minkä osa oli huomannu, todella epäilyttävää!
-Lisäksi ollut suht. ilmeetön koko kilpailun ajan. On varmasti osittain luonteenpiirre, mutta mielestäni korostuneesti peittelee tunteita.
Oon pitkään jo epäillyt Ilaria myyräksi, mutta nyt kun pyhimys siinä kuvatehtävässä jätti kertomatta Ilarille puhuiko miehestä vai naisesta, tuli fiilis että yritti lavastaa tätä myyräksi. Voi toki olla vain vahinkokin, mutta silti...
Mulla kans vahva epäily Pyhi tai sitten Aino. Aino on nyt ainoa nainen ja muut naiset ovat luottaneet häneen ja epäilleet miehiä.
Pyhin epäily heräsi mulla, kun ranta tehtävässä hieraisi nenää tehtävän alkaessa. Samalla lailla edellisessä kaudessa myyrän epävarmuus ilmeni kasvojen koskettamisena.
Jännäksi menee! 😊
Menee kyllä joo tosi jännäks! Oon aivan shokissa tästä Pipan putoamisesta. Just olin koko tän 7. jakson ajan ajatellut ja huomannut monissa kohdissa myyräilyä Pipan toimesta, mutta miten sit kävikään... Ehkä osa Pipan tekemistä jutuista oli sitä, että halusi epäilyjä. No ainakin nyt selvisi, että se myyräkirjan näyttäminen väärässä kohdassa olikin vain leikkaustekninen juttu. Olin jo hieman tylsistynyt, kun luulin tietäväni myyrän, mut nyt menee todella uusiks kaikki. Voiskohan se sit olla kuitenkin Aino, jota alussa epäilin? Aika pitkälle on meinaan päässyt ilman jokereita ja liittoja ym muutakaan syvempää analyysiä. Tai sitten sitä ei kauheasti näytetä, kun Aino miettii Myyrää tosissaan. Pyhimys on myös todella epäilyttävä nyt.
Mikä idea tässä ohjelmassa oikein. Eihän tuosta mistään voi päätellä mitään myyriä.
Miksiköhän Ilari oli valittu puhumaan radiopuhelimeen siinä tehtävässä? Mielestäni muutenkin turhaa jankata kummassa kädessä sormien välistä tulee helmiä. Olisi voinut vain alussa todeta esim: kuvassa tummaihoinen nainen, jolla kaulassa helminauha, josta pitää kädellään kiinni. Mutta kauheaa häsläämistä ja selostusta millainen silmämeikki yms
Tää on niin ohjattu ja kuvattu tietyin klipein. Nuo keskustelut väleissä on niin feikkejä. Nehän on tuolla yhdessä 24 h. Sitten kuvataan muutama minuutti miten ne muka pohtii jotain kilpailukuvioita.
En usko pätkääkään että mitään kilpailevat. Kiva maksettu näytelty lomareissu.
ilari ja pyhimikko en osaa päättää kumpi on myyrä. ilari kusetti 6 jaksossa ja pyhi puhu totta. toisaalta pyhi oli kyllä aika epäillyttävä. mutta siinä ensimäisessä jaksossa taulu tehtävässä, ilari ja pyhi näki sen vihjeen jossa pyhi yritti kaikin keinoin saada ilarin huomiota siihe, kun joona ja karma penttilä ei huomioinu. ihan ku pyhi olis tienny sen olevan siellä. ja en tienny et elokuva paikassa 7 jaksossa pyhimys ihan tosta noin vaan sattumalta kävelee tynnyrin ohi ja yhtäkkiä huomaa jokerit, aika epäillyttävä kaveri pyhi. mutta ilarikin ei saanut pyhille sanottua kellon aikaa, kun ei muka saanut sanotuksi sitä. kyllä nyt on jännittävää.
muuta itse veikkaan että teemu voittaa tämän kauden, olisi ansainnut sen. aino sais olla kolmas hienosti suoriutunut tähän asti. ja myyrä on kuka on
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän Ilari oli valittu puhumaan radiopuhelimeen siinä tehtävässä? Mielestäni muutenkin turhaa jankata kummassa kädessä sormien välistä tulee helmiä. Olisi voinut vain alussa todeta esim: kuvassa tummaihoinen nainen, jolla kaulassa helminauha, josta pitää kädellään kiinni. Mutta kauheaa häsläämistä ja selostusta millainen silmämeikki yms
Just näin! Ja miten Ilari, jolla on ollut suorastaan puheripuli ja tosi hyvä tarinankerronta aiemmissa jaksoissa alkoi nyt yhtäkkiä takellella sanoissaan ja etsiä niitä ja vänkäillä oikean ja vasemman välillä.
Miksiköhän kun näytettiin Ainon vastaus kiysymykseen . "Onko myyrä nainen vai mies" hän vastasi Nainen. Mutta Pippa kun lähti, hän on ainoa nainen jäljellä eli jos myyrä vastaa kumminkin oikein kaikkiin kysymyksiin niin Aino on myyrä.
Mä en usko ollenkaan, että noissa vastaustilanteissa näytetään juuri sen kilpailijan vastaamista, joka puhuu samaan aikaan vaan näytetään jonkun vastaus kysymykseen. Yritetään siis noinkin johtaa katsojia harhaan. Tätä samaa tehtiin mun mielestä myös viime kaudella.
Vuorotellen putoaa henkilö, jota tuotanto on kovasti tarjonnut katsojalle myyräksi aiemmissa jaksoissa. Sopivalla leikkaamisella, muiden epäilyillä yms.
Jäljellä olevista vain Teemua ei ole tarjottu ollenkaan. Ei myöskään Ainoa ensimmäisen jakson jälkeen.
Pyhimyksestä on kieltämättä hyviä perusteita myyräksi, mutta näkyvästi niitäkin nyt katsojalle tarjotaan.
Teemu on siten vahvin epäilyni. Pyhimys kakkosepäily.
Pyhimys kyllä nyt valehteli täysin siitä kuvanetsinnästään. Väitti, että löysi oikean kuvan vasta viimeisenä ja viimeisestä katsomastaan vaunusta. Todellisuudessahan näki ja katsoi sitä heti alussa ja Ilari oli silloin jo ehtinyt kertoa kädessä olevista helmistä, joten tunnisti kyllä. Mutta meni vain ohi ja sitten lopussa palasi taas sen kuvan vierelle, kun tiesi, että aika ei enää riitä. Yritti sitten kiihkeästi vierittää syyn Ilarin niskoille. Samoin siinä ensimmäisessä osassa, kun ei kertonut Ilarille kuvan sukupuolta ja minuutteja kului siinä paljon.
Katsoin myös, että joko Pippa otti väärän kuvan tai sitten Pyhimys kuvaili väärin, ko. miehellä ei ollut kauluspaitaa.
Ensimmäisessä tehtävässä sabotointi ei onnistunut, joku huomasi korjata myyrän jäljet eli vaihtoi kyltit oikeisiin. Pyhimys yritti siinä jokerit "löytämällä" saada muut myös keskittymään näiden kiekkojen etsimiseen, jotta kyltit jäisivät laittamatta/korjaamatta, kovasti hän niistä radiopuhelimeen kesken kisaa paasasi. (Sehän olisi kuitenkin huono juttu hänelle, jos kaikki muutkin olisivat löytäneet jokerin, JOS hän nimittäin olisi tavallinen kilpailija, mutta...)
Pyhimys halusi kuvien tulkitsijaksi, koska tiesi tehtävän etukäteen. Tiesi, että voi sabotoida onnistuneet kuvahaut. Eli ei löydä ajoissa kuvaa, jossa rahapotti on.