Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä kausi 2 official 2021

AfricaTraveller
18.02.2021 |

MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.

Ja taas mennään

Kommentit (1055)

Vierailija
541/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajauttamistakin on hyvä tiivistää, kun porukka vähenee. Alussa voi hajauttaa useamman henkilön välillä, mutta kun porukka alkaa olla puolittunut, kannattaa hajauttaa enää kahden henkilön välillä. Ja loppua kohden tiivistää sitten epäilyt yhteen henkilöön.

Vierailija
542/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä siitä, että Teemu on niin väritön, että olisi kyllä ankea valinta myyräksi. Kuten joku kirjoittikin, Tuija oli paljon enemmän esillä kuin Teemu ja häneltä näytettiin myös spekulointeja ja liittoutumista muiden kilpailijoiden kanssa. Kaiken lisäksi Tuija oli teeskennellyt pyörtymistä jossain kilpailutilanteessa ja sen jälkeen moni oli ajatellut, että hän on liian hermoheikko myyräksi. Itse en muista yhtään pidempää kilpailuihin tai yksinpuheluun liittyvää klippiä, jossa olisi erityisesti seurattu Teemua ja hänen tekemisiään, vaikka niitä ehkä muutamia on ollutkin. Hän ei vaikuta tarpeeksi aktiiviselta ollakseen myyrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin ohjelman kannalta Pyhimys ja Ilari olisivat hyviä valintoja myyräksi. Molemmat ovat sen verran röyhkeitä että uskaltavat pelata kunnolla, mutta eivät vedä liikaa epäilyjä itseensä. Varsinkin se -150 potista Ilarin immuniteettia vastaan oli nerokas veto joko Pyhimykseltä tai Ilarilta, jos jompi kumpi on myyrä, vaikka ei ollut tuon isommasta summasta kyse.

Vierailija
544/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin ohjelman kannalta Pyhimys ja Ilari olisivat hyviä valintoja myyräksi. Molemmat ovat sen verran röyhkeitä että uskaltavat pelata kunnolla, mutta eivät vedä liikaa epäilyjä itseensä. Varsinkin se -150 potista Ilarin immuniteettia vastaan oli nerokas veto joko Pyhimykseltä tai Ilarilta, jos jompi kumpi on myyrä, vaikka ei ollut tuon isommasta summasta kyse.

Lisään vielä, että molemmilla on todella hämmentävä perusolemus: Ilarista ei oikein osaa sanoa onko hän myyrä vaiko vain peruskiero savolainen, eikä Pyhimyksestä että onko myyrä vaiko vain analyyttinen peluri.

Vierailija
545/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa pois kirjoitti:

Myyrä on selkeästi Teemu. Tosin ei ole näkyvästi myyräillyt, mutta eipähän ekalla kaudella Tuijakaan juuri mitään tehnyt. Teemu on yhdessä tehtävässä tullut myöhässä maalilinjalle (autotehtävä) ja eilen selkeästi torpedoi tehtävän Pyhimyksen tarinan kohdalla. Minä ammattilaisena kiinnitin huomiota hammassuojiin. No varmaanhan tollasen feikkiottelun takia hammassuojat varta vasten muotoiltaisu yksilöllisesti. Mutta ärsyttävää jos tälläkin kaudella myyräksi on valittu flekmaattisin ja ponnettomin tyyppi. Hajuton, mauton ja puhumaton.

Mä muuten kiinnitin tähän samaan huomiota, että Pyhin tehtäväksi oli laitettu nyrkkeilyottelu, johon liittyen Teemulla oli eniten asiantuntemusta. Kun Teemu sanoi sanottavansa Pyhin osalta ja antoi perustelut, miksi tarina ei olisi tosi, muut uskoivat heti ja epäilyt kohdistuivat Pyhiin.

Tai sitten tämä oli laskelmoitua ja myyrä arvasi etukäteen, että Teemu huomaa nuo ehkä tarkoitukselliset omituisuudet. Ja jos myyrä onkin joku muu noista arvailijoista, niin silloinhan hänellä on helppo tehtävä tarttua tuohon, kompata innokkaasti ja vakuuttaa vielä muut kaksi siitä, että Teemua kannattaa kuunnella. Eikä kukaan huomaa enää, että Ilarin tarina se vasta lööperiä olikin.

Vierailija
546/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuolla rahastonhoitajan vaihdolla jotain erityistä merkitystä? Siinähän Pyhi ehdotti heti Ainoa, joka vaikutti ominaiseen tyyliinsä olevan aika hämillään ja pihalla koko tilanteessa. Muut eivät olleet ainakaan heti kättelyssä edes ehdottamassa vaihtoa. Ilarin hallustahan kyllä ”hävisi” rahaa, mutta sehän sopisi myyrälle, että epäilyt kohdistuisivat Ilariin, jos Ilari itse ei ole myyrä.

Vierailija
547/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa pois kirjoitti:

Myyrä on selkeästi Teemu. Tosin ei ole näkyvästi myyräillyt, mutta eipähän ekalla kaudella Tuijakaan juuri mitään tehnyt. Teemu on yhdessä tehtävässä tullut myöhässä maalilinjalle (autotehtävä) ja eilen selkeästi torpedoi tehtävän Pyhimyksen tarinan kohdalla. Minä ammattilaisena kiinnitin huomiota hammassuojiin. No varmaanhan tollasen feikkiottelun takia hammassuojat varta vasten muotoiltaisu yksilöllisesti. Mutta ärsyttävää jos tälläkin kaudella myyräksi on valittu flekmaattisin ja ponnettomin tyyppi. Hajuton, mauton ja puhumaton.

Mä muuten kiinnitin tähän samaan huomiota, että Pyhin tehtäväksi oli laitettu nyrkkeilyottelu, johon liittyen Teemulla oli eniten asiantuntemusta. Kun Teemu sanoi sanottavansa Pyhin osalta ja antoi perustelut, miksi tarina ei olisi tosi, muut uskoivat heti ja epäilyt kohdistuivat Pyhiin.

Tai sitten tämä oli laskelmoitua ja myyrä arvasi etukäteen, että Teemu huomaa nuo ehkä tarkoitukselliset omituisuudet. Ja jos myyrä onkin joku muu noista arvailijoista, niin silloinhan hänellä on helppo tehtävä tarttua tuohon, kompata innokkaasti ja vakuuttaa vielä muut kaksi siitä, että Teemua kannattaa kuunnella. Eikä kukaan huomaa enää, että Ilarin tarina se vasta lööperiä olikin.

Lisään vielä itse tähän sen vaihtoehdon, että myös jos Pyhimys olisi myyrä, on hän voinut suunnitella sen niin, että nyrkkeilyottelussa on joitain juttuja joista hän tiesi, että Teemu ajattelee sen valheeksi ja luotti siihen, että tämä saa asiantuntijana vakuutettua muut.

Monet on siis vaihtoehdot...

Vierailija
548/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuolla rahastonhoitajan vaihdolla jotain erityistä merkitystä? Siinähän Pyhi ehdotti heti Ainoa, joka vaikutti ominaiseen tyyliinsä olevan aika hämillään ja pihalla koko tilanteessa. Muut eivät olleet ainakaan heti kättelyssä edes ehdottamassa vaihtoa. Ilarin hallustahan kyllä ”hävisi” rahaa, mutta sehän sopisi myyrälle, että epäilyt kohdistuisivat Ilariin, jos Ilari itse ei ole myyrä.

Niin, Pyhimys sai Ilarin repimään rahat, Pyhimys sai vaihdettua rahastonhoitajan haluamaansa... hmm?

Vierailija
549/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Pyhimys haluaisi vaihtaa rahastonhoitajan Ilarista Ainoksi, jos olisi myyrä? Jos haluaisi kohdistaa epäilyt Ilariin, kannattaisi ehdottomasti pitää Ilari rahastonhoitajana edelleen ja kehittää jotain lisäsabotaasia. Vai luottaako Ainon huonoon laskupäähän, harhauttaa Ainon jollain todennäköisyyksiin liittyvällä monologilla ja tuhoaa lisää rahaa potista?

Vierailija
550/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itsekin uskonut Pyhin valehdelleen, koska väitti tarinassaan oksentaneensa nyrkkeilykehään, kun sai kovan iskun kylkeen. Näin ei varmasti tapahtunut, joten Pyhi on täysin selvä myyrä.

Vierailija
551/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna Axl Smith juontamaan. Hänen uhrinsa olivat sentään vapaaehtoisia.

Vierailija
552/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on koulutukseltaan lääkäri ja väitti Stalinin vaikuttaneen Liettuan asioihin (muistaako joku tarkemmin?) - Siinä huomasin, että myyrähän Pippa on.

Vierailija
553/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys liittyi muistaakseni jotenkin siihen, kuka antoi Liettuan itsenäisyysjulistuksen ja oikea vastaus oli joku Ulmanis.

Vierailija
554/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi olla ihan mahdollinen tilanne, että jos olet syönyt äskettäin ruokaa ja menet nyrkkeilykehään, jossa saat vähän iskua, niin laatta lentää. Toki Pyhimyksen kuvailu ”ilmassa lentävistä kanafajitaksista” oli lennokas, mutta ehkä väritti vain tarinaa.

Vierailija
555/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys liittyi muistaakseni jotenkin siihen, kuka antoi Liettuan itsenäisyysjulistuksen ja oikea vastaus oli joku Ulmanis.

Siis Latvian

Vierailija
556/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun epäillyt:

1. Ilari

2. Pyhimys

3. Aino

4. Joona

5. Pippa

6. Teemu

Ei voi mitenkään olla Teemu!😂

Vierailija
557/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun myyrä ehdokkaat tällähetkellä:

1. Teemu

2. Aino

Ehkä: Pyhimikko tai Pippa

Myyrä ei ole Ilari tai Joona.

Teemu ja Aino olleet sopivan huomaamattomia ja "kilttejä". Tässä vaiheessa ei ole vielä haluttu näyttää liikaa heidän "myyrämäisyyttään". Kun taas Ilarista ja Joonasta molemmista on liian vahvasti näytetty "myyrämäisyyttä" ja kieroilua sekä muiden kilpailijoiden epäilyjä heitä kohtaan.

Tietyllä tavalla laittaisin ehkä rahani Packalenin puolesta tällä hetkellä.

Katsotko sä jotain toista ohjelmaa kuin minä? Ainohan on nimenomaan joka jaksossa perseillyt ja on näytetty sitä, miten virnuilee ja naureskelee itsekseen kuin joku vähä-älyinen. Just tämän perusteella ei vaan voi olla myyrä, koska on paljastanut itsensä jo ensimmäisestä tehtävästä lähtien. 

Vierailija
558/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Teemu

2. Aino

Teemu ja Aino olleet sopivan huomaamattomia ja "kilttejä". Tässä vaiheessa ei ole vielä haluttu näyttää liikaa heidän "myyrämäisyyttään". Kun taas Ilarista ja Joonasta molemmista on liian vahvasti näytetty "myyrämäisyyttä" ja kieroilua sekä muiden kilpailijoiden epäilyjä heitä kohtaan.

Katsotko sä jotain toista ohjelmaa kuin minä? Ainohan on nimenomaan joka jaksossa perseillyt ja on näytetty sitä, miten virnuilee ja naureskelee itsekseen kuin joku vähä-älyinen. Just tämän perusteella ei vaan voi olla myyrä, koska on paljastanut itsensä jo ensimmäisestä tehtävästä lähtien. 

Mun mielestänikin myyrän pitää olla joku kylmähermoisempi ja rauhallisempi, ei sellainen, joka vain säheltää menemään, vrt. Aino ja Joona. En näe kumpaakaan etukäteen suunnittelemassa ja sitten toteuttamassa suunnittelemaansa tehtävissä. Kummankin toiminta näyttää niin hetkeen tarttumiselta ja tuulen mukaan menemiseltä. No, ehkä olen ihan väärässä, aika näyttää.

Vierailija
559/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Teemu

2. Aino

Joo ei Aino ainakaan huomaamaton ole ollut, hänhän veti heti ekassa jaksossa koko huomion itseensä sillä puhelinnumerosekoilullaan.

Vierailija
560/1055 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että siitä Ainon numerosekoilusta tehtiin joku iltapäivälehden otsikkokin tyyliin ”Paljastuiko myyrä heti ensimmäisessä jaksossa?” Olisi kyllä todellinen antikliimaksi, jos Aino olisi tuon alun mokan jälkeen myyrä. Jotenkin en jaksa uskoa siihen. Ennemmin uskon, että Aino on vähän omissa maailmoissaan haahuileva taiteilijasielu.

Ketju on lukittu.