Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noora epäili myyräksi Penttilää, Pippaa ja Joonaa.
Penttilä epäili Pippaa ja Joonaa.
Pitäiskö tästä nyt siis vetää jonkinlainen johtopäätös, että Pippa tai Joona ei ole myyrä. Vai voiko tuossa hajauttaa niin huonosti, että tippuu vaikka joku ehdokkaista on oikea?
Hyvä kysymys. Tämän suhteen mua hämää eniten Joona. Hänen ykkösehdokkaansa myyräksi oli pitkän aikaa Noora ja jos puhui totta (ei ole itse myyrä) niin äänesti varmasti sen mukaisesti vaikka ehkä vähän hajauttaminen. Nyt on sanonut useamman kerran epäilemänsä Pippaa ja äänestävänsä sen mukaisesti. Ovatko Joonan pelastaneet jokerit vai onko hän itse myyrä?
Viimeksi Roope sanoi, että jokeri pelasti tippumiselta ja joonalla oli jokeri. Pelastuiko vai ei, kuka tietää :D
Mun myyräepäillyistä on tippunut jo Mira ja nyt Penttilä, eli jäljellä jää enää Teemu. Teemu on saanut vähiten ruutuaikaa eikä monikaan tunnu mainitsevan häntä epäiltyjen joukossa (tai ne on leikattu pois). Teemu ei ole mitenkään näyttävästi mokaillut tehtävissä eli on myyräillyt matalalla profiililla.
Pippa, Joona ja Aino on ollut ihan liian epäilyttäviä ja sekoilevia alusta asti, toivottavasti kukaan heistä ei ole myyrä.
Ilari ja Pyhi on sopivasti esillä ja aika neutraaleja. En pistäisi pahaksi, jos jompi kumpi heistä on myyrä. Mutta Teemu silti mun ykköskohde nyt. Harmi, että Penttilä putosi. Olisi ollut täydellinen myyräksi.
Vierailija kirjoitti:
Myyrän on oltava Aino. Silloin kun Noora tippui, Aino alkoi ällistyneenä haukkomaan henkeä. Tällainen reaktio viittaa siihen, että jos Aino ei olisi myyrä, hän uskoisi vahvasti Nooran olevan myyrä. Mutta, jos hän kerran uskoisi Nooran olevan myyrä näinkin voimakkaasti, arvaisi hän myös testissä Nooraa vahvasti myyräksi, ja näinollen olisi tippunut. Aino ei kuitenkaan tippunut, sillä hän onkin myyrä, ja hengen haukkominen oli esittämistä.
Myyrähän tietää oikeat vastaukset ja vastaa tietysti sen mukaisesti. Eli Aino on voinut näytellä kyllä yllättynyttä, mutta tämä perustelusi ei oikein tällaisenaan päde. Myyrähän ei voi pudota testin perusteella.
Miten tuotanto valitsee kaudelle myyrän? Tuskin sitä suoritetaan ainakaan arpomalla?
Nooraa epäili myyräksi lähes kaikki. Nyt todella moni epäilee Pippaa. Kyse on siis varmaankin siitä, kenelle/keille toisille nämä kisaajat hajauttavat vastauksiaan. Eli pelastuneet olivat pari jaksoa sitten ne, jotka Nooraa epäillessään osasivat valita toiseksi ehdokkaaksi oikean myyrän. Pipasta en osaa sanoa, mutta en jotenkin jaksa uskoa, että hän olisi myyrä. Eikä putoajista päätellen myös Joona. Joona saattoi olla hyvinkin se, joka olisi pudonnut Nooran sijasta, jos ei olisi käyttänyt jokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyrän on oltava Aino. Silloin kun Noora tippui, Aino alkoi ällistyneenä haukkomaan henkeä. Tällainen reaktio viittaa siihen, että jos Aino ei olisi myyrä, hän uskoisi vahvasti Nooran olevan myyrä. Mutta, jos hän kerran uskoisi Nooran olevan myyrä näinkin voimakkaasti, arvaisi hän myös testissä Nooraa vahvasti myyräksi, ja näinollen olisi tippunut. Aino ei kuitenkaan tippunut, sillä hän onkin myyrä, ja hengen haukkominen oli esittämistä.
Myyrähän tietää oikeat vastaukset ja vastaa tietysti sen mukaisesti. Eli Aino on voinut näytellä kyllä yllättynyttä, mutta tämä perustelusi ei oikein tällaisenaan päde. Myyrähän ei voi pudota testin perusteella.
Lueppa uudestaan mitä kirjoitin ihan ajatuksen kanssa. Alussa tein oletuksen, että Aino ei ole myyrä. Tällä oletuksella kun ajattelin asioita eteenpäin huomioiden Ainon reaktion, olisi Ainon pitänyt tippua. Mutta koska Aino ei tippunut, oli alkuperäinen oletus väärä, eli komplementti on oikein, eli Aino onkin myyrä.
Toivottavasti kesällä kuvataan kolmas kausi ja siinä on mukana jälleen pelkkiä tuntemattomia taviksia. Ja saman verran osallistujia kuin 1. kaudella. Tällä kaudella oli vähemmän porukkaa.
Viime kaudella ainakin kaikilta oli kysytty etukäteen voisitko kuvitella olevasi myyrä. Osa oli todennut, että joo ja osa ei sen takia, että halusivat voittaa rahapotin, jota myyrä ei saa. Sen tarkemmin tuota itse valintaa ei taidettu kuvata, että millä perusteella juuri Tuija oli valittu. Jossain keskustelussa oli todettu, että hänen psykologian opintonsa olisivat vaikuttaneet asiaan, mutta se oli kai vain huhuja.
Mä veikkaan, että myyrä löytyy kolmikosta Joona, Teemu, Aino. Siitä syystä, että he ovat suurelle yleisölle tuntemattomimmat eli siten kiinnostavimmat valinnat. Pyhimys, Pippa ja Ilari on tunnetumpia.
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella ainakin kaikilta oli kysytty etukäteen voisitko kuvitella olevasi myyrä. Osa oli todennut, että joo ja osa ei sen takia, että halusivat voittaa rahapotin, jota myyrä ei saa. Sen tarkemmin tuota itse valintaa ei taidettu kuvata, että millä perusteella juuri Tuija oli valittu. Jossain keskustelussa oli todettu, että hänen psykologian opintonsa olisivat vaikuttaneet asiaan, mutta se oli kai vain huhuja.
Jossain oli, että näiltä on kysytty, että haluaako he olla myyriä. Sitten näiden myötävästi vastanneiden joukosta tuotanto on valinnut heidän mielestään tehtävään sopivimman tjsp.
Kukkatehtävässä oli hauskinta se, kun tunteet alkoi kuumeta. Ja se, että Pipalta vietiin johtajan rooli, jolloin seisoi vain tumput suorina. Liekö sekin suunniteltua vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa uudestaan mitä kirjoitin ihan ajatuksen kanssa. Alussa tein oletuksen, että Aino ei ole myyrä. Tällä oletuksella kun ajattelin asioita eteenpäin huomioiden Ainon reaktion, olisi Ainon pitänyt tippua. Mutta koska Aino ei tippunut, oli alkuperäinen oletus väärä, eli komplementti on oikein, eli Aino onkin myyrä.
Älä yritä selittää näille 90ÄÖ mammoille mitään loogisesti. Eivät yksinkertaisesti ymmärrä logiikan perusteita. Mutta taitavasti päättelet!
Selittäkää joku mulle tää ohjelma? En oo kattonut paitsi eilen vilaukselta hetken.
Joo siis ilmeisesti joku on valittu myyräksi? Mutta millä lailla putoamiset hoidetaan, jos se myyrä ei voi vahingossakaan pudota, eikö siitä jotenkin ajan mittaan voi tajuta kuka on myyrä? En jotenkin ihan tajua
Kuinka monta sitten loppuun jää?
Edellinen (nro 515) jatkaa: Kauheeta huutamista oli ainakin eilen, se joku kukkahomma. En jotenkin sitäkään ihan tajunnut. Ovatko siis jakautuneita johonkin tiimeihin? Miten sitten jos vaan toisessa tiimissä on myyrä ja toiset aidosti haluavat voittaa?
Eilisen perusteella myös vaikutti jotenkin silmiinpistävän oudolta se Aino. Onko sillä jokin luonnehäiriö (esim. narsismi) vai esittääkö tahattomasti liikaa vai onko myyrä?
olen ilarin kanssa jälleen samaa mieltä, hyvä että penttilä putosi, ja näytti tuloksen selvittyä pettyneeltä, hienoa hyvä. et ollut tarpeeksi röyhkeä tai juonittelija. et osannut pelata. olit kiltti, oikeudemukainen. eikä siinä väärää ole, mutta jos olisit halunnut voittaa olisi vaatinut röyhkeytä. esim helikopteri tehtävässä olisit voinut valita sen 2 jokeria ja rahaa, kun päätit valita rahaa. ihan hyvänä esimerkkinä jos penttilä aijot vielä joskus osallistua johonkin tosielämän realityyn. nyt jäljellä on kuusi tyyppiä jotka ovat ne kaikista röyhkeimmät.
ps joku kysy täällä onko teemu ottanu jokeria on ottanu yhden. pyhimys ja aino ei sillo ottanu.
Vierailija kirjoitti:
Kukkatehtävässä oli hauskinta se, kun tunteet alkoi kuumeta. Ja se, että Pipalta vietiin johtajan rooli, jolloin seisoi vain tumput suorina. Liekö sekin suunniteltua vai ei.
Havaitsin itse saman, ja itsekin totesi myöhemmin olevansa päsmäri ja kun ei saanutkaan johtaa, pasmat meni sekaisin.
Itsellä saattaisi käydä samoin. Pohtisi ja suunnittelisi, miten homma viedään maaliin, ja kun joku toinen alkaakin säätää muuta, niin mulla menisi jauhot suuhun ainakin hetkeksi. Vaikeaa kyllä kuvitella että kuitenkaan 15 minuutiksi. Olen siis itse just sellainen päsmäri kontrollifriikki, että Penttilän veto olisi kyllä ollut tiskirätti naamalle.
Äh ja mitä hittoa? Totta hemmetissä Ilari valehteli siinä valehtelutehtävässä: Kauhea määrä nimiä, tarkkaan kerrottu paikka(?) ja "me" . Ja tottahan noista kolmesta kuka tahansa laittaisi Ilarin kehittämään huikean stoorin.
Mun myyrä ehdokkaat tällähetkellä:
1. Teemu
2. Aino
Ehkä: Pyhimikko tai Pippa
Myyrä ei ole Ilari tai Joona.
Teemu ja Aino olleet sopivan huomaamattomia ja "kilttejä". Tässä vaiheessa ei ole vielä haluttu näyttää liikaa heidän "myyrämäisyyttään". Kun taas Ilarista ja Joonasta molemmista on liian vahvasti näytetty "myyrämäisyyttä" ja kieroilua sekä muiden kilpailijoiden epäilyjä heitä kohtaan.
Tietyllä tavalla laittaisin ehkä rahani Packalenin puolesta tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Sori, kun 70-l. lapsena Myyrä on minulle pelkästään se lasten tsekkianimaatio. Toisella kaudella Myyrä ehkä ajoi punaisella autolla tai seikkaili oravan kanssa?
Eilen oli Pyhillä myyräpipo.
Lisään vielä, että jos oikein muistan, niin Noora ei ollut sukset ristin Ainon kanssa, joten arvaili myyrätestissä muita kuin Ainoa, ja tästä syystä tippui.