Myyrä kausi 2 official 2021
MTV3-kanavalla arvuutellaan jälleen tulevana keväänä kuka on myyrä, kun seikkailuohjelman toinen tuotantokausi alkaa 2. maaliskuuta. Tällä kaudella ohjelmassa kisaavat julkisuudesta tutut kasvot! Mukaan elämänsä seikkailuun lähtevät Pippa Laukka, Mikko Penttilä , Mira Luoti, Wallu Valpio, Noora Karma, Joona Puhakka, Teemu Packalén, Pyhimys, Ilari Johansson ja Aino Sirje.
Ja taas mennään
Kommentit (1055)
En vaan voi sille mitään, että mitä useamman jakson ohjelmaa katson, sen vähemmän pidän Pyhimyksestä. Mulle tulee hänestä todella veemäisen ihmisen kuva, jopa Pippa jää kakkoseksi tälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys liittyi muistaakseni jotenkin siihen, kuka antoi Liettuan itsenäisyysjulistuksen ja oikea vastaus oli joku Ulmanis.
Siis Latvian
Kysymys oli: Mikä taho teki päätöksen, että Latvia liitettiin Neuvostoliittoon?
Muut olivat mielestäni yksimielisiä siitä, että oikea vaihtoehto oli a) presidentti Karlis Ulmanis. - Mutta oliko heille luetussa tekstissä tosiaan annettu tämä väite totena? - Stalinia ei kukaan muu ollut kuullutkaan paitsi tämä Pippa, joka ei suusanallisesti meille näytetyissä pätkissä kertonut kuulleensa Stalinin nimeä - mutta joka meni ja tempaisi merki a)-kohdasta b)-Staliniin, joka ei ainakaan pidä paikkaansa.
Wikipedian mukaan päätöksen teki Latvian parlamentti, mutta kerrottiinko tämä kilpailijoille, kun ei yksikään siitä maininnut. Voi olla, että kelkkailijoille luetussa tarinassa väitettiin vaihtoehdon a) olevan oikea.
Miksi naisia on pudonnut niin paljon? - Luulevatko miehet, että Myyrä on nainen ja veikkailevat sen mukaan. Naiset epäilevät enemmän vain miehiä ja vips lentävät ulos. Miten on?
Ohjelmasta on tähän mennessä pudonnut kaksi miestä ja kaksi naista - naisia oli 4 ja miehiä 6 ensimmäisessä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut Joona joka ehdotti Ainoa uudeksi kirstunvartijaksi, ei Pyhimys?
Se oli muuten Teemu, joka ehdotti Ainoa heti kättelyssä. Yllättävä aktivoituminen häneltä 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys liittyi muistaakseni jotenkin siihen, kuka antoi Liettuan itsenäisyysjulistuksen ja oikea vastaus oli joku Ulmanis.
Siis Latvian
Muut olivat mielestäni yksimielisiä siitä, että oikea vaihtoehto oli a) presidentti Karlis Ulmanis. - Mutta oliko heille luetussa tekstissä tosiaan annettu tämä väite totena? - Stalinia ei kukaan muu ollut kuullutkaan paitsi tämä Pippa, joka ei suusanallisesti meille näytetyissä pätkissä kertonut kuulleensa Stalinin nimeä - mutta joka meni ja tempaisi merki a)-kohdasta b)-Staliniin, joka ei ainakaan pidä paikkaansa.
Wikipedian mukaan päätöksen teki Latvian parlamentti, mutta kerrottiinko tämä kilpailijoille, kun ei yksikään siitä maininnut. Voi olla, että kelkkailijoille luetussa tarinassa väitettiin vaihtoehdon a) olevan oikea.
Piipahdan totesi, että siirsi pois merkin Ulmaniksen kohdalta, koska ajatteli, että hän se ei ainakaan ole. Itse historiaa huonosti osaavana olisin voinut vastata samalla tavalla, jos en muistaisi tarkalleen minulle luettua tekstiä. Että ei ole välttämättä myyräilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Latvian
Piipahdan totesi, että siirsi pois merkin Ulmaniksen kohdalta, koska ajatteli, että hän se ei ainakaan ole. Itse historiaa huonosti osaavana olisin voinut vastata samalla tavalla, jos en muistaisi tarkalleen minulle luettua tekstiä. Että ei ole välttämättä myyräilyä.
Siis Pippa. Voi kyynel tätä automaattista tekstinsyöttöä.
Mtv:n Myyrä-arvailusivulla Teemua epäillään kaikkein vähiten myyräksi. Vähän yllätyin, koska itselläni hän on juuri vahvin veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mtv:n Myyrä-arvailusivulla Teemua epäillään kaikkein vähiten myyräksi. Vähän yllätyin, koska itselläni hän on juuri vahvin veikkaus.
koska he eivät ole yhtä hyvin perillä, myyrän henkillöllisyydestä kun täällä mammapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
En vaan voi sille mitään, että mitä useamman jakson ohjelmaa katson, sen vähemmän pidän Pyhimyksestä. Mulle tulee hänestä todella veemäisen ihmisen kuva, jopa Pippa jää kakkoseksi tälle.
Mulla taas on käynyt toisin päin. Olen alkanut pitämään enemmän. Sama juttu Pipan kanssa.
Tylsä.. tylsempi kuin Suurmestari tai mestareiden mestari tai Selviytyjät...
Tylsä.. tylsempi kuin Suurmestari tai mestareiden mestari tai Selviytyjät...
Se arvuuttelu, mitä seinän takana on tjs...kuka näitä käsikirjoittaa. 5 vuotiaille sopiva tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli muuten Teemu, joka ehdotti Ainoa heti kättelyssä. Yllättävä aktivoituminen häneltä 😲
Olet oikeassa, Teemuhan se oli. Tarkistin asian. Pyhimys pelkästään sitten myötäili, että kyllä hänelle sopii vaikka joka päivä vaihdettaisiin.
Todella hieno toi Kiltatalo. Pitää lähteä käymään kunhan taas saa matkustaa. Seuraan ohjelmaa lähinnä noiden maisemien ja rakennusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se piirretty myyrä?
Kyllä. Tarkoituksena on arvailla kuinka myyrä sai housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Latvian
Jos tiedostat sen, ettet historiasta mitään ymmärrä, niin silloinhan juuri on aivan idioottimaista (tai myyräilyä) mennä muuttelemaan toisten vastauksia!
Vierailija kirjoitti:
Todella hieno toi Kiltatalo. Pitää lähteä käymään kunhan taas saa matkustaa. Seuraan ohjelmaa lähinnä noiden maisemien ja rakennusten takia.
Sama! :D Olen muutaman kerran reissannut ympäri Latviaa ja todella mukava katsoa tuttuja maisemia! Muistaakseni tuolla kiltatalolla on joku konserttisali, eli kannattaa käydä! Sigulda myös upea paikka, etenkin ruska-aikaan.